![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() De ultra-orthodoxen wel. Gelukkig zijn ze (nog) niet in de meerderheid in Israël.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Bs'd
Maar GEEN ENKELE joods kind wordt daar mee gehersenspoeld van zijn derde jaar af, en verteld dat arabieren of niet-joden apen en varkens zijn die allemaal doodgeschoten moeten worden. Is er niet. Bestaat niet. Het bestaat wel in de Islam, zoals die youtubes duidelijk laten zien. Dus jij verkondigt wederom grove leugens over de joden. Dit verkondigen van grove leugens over de joden gaat toch wel wat verder dan "zeer kritisch zijn", vind je zelf ook niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 17 juli 2014 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() ik hoop dat ons BS mannetje hier op politics.be een uitzondering vormt voor de ultra-orthoxen onder de joden. homo´s willen stenigen is een beetje passé .
Laatst gewijzigd door Tamam : 17 juli 2014 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, dat weet ik helemaal niet. Kan je daar is wat bewijzen voor geven? Ik woon hier al bijna 20 jaar, en ik heb daar nog nooit wat van gemerkt. Dus graag wat bewijzen, en dan met name graag van drie jaar oude israelische kinderen die geleerd worden dat de arabieren apen en varkens zijn die allemaal uitgemoord moeten worden. Maar die zijn er niet. En daarom verkondig jij wederom grove leugens over de joden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus nu zeg je dat de joden vanaf hun vierde gehersenspoeld worden met arabierenhaat en dat ze op dezelfde manier als dat de arabieren gehersenspoeld worden met jodenhaat, door ze te leren dat joden apen en varkens zijn, en dat ze allemaal vermoord moeten worden. Dus ik zou zeggen: Geef is wat bewijs. Van die arabieren dat vond ik in een paar seconden op youtube. Dus dat moet jij dan toch ook wel kunnen. Ga je gang. Ik ben benieuwd. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() STOP eens met me continu woorden in de mond te leggen! En met me maar half te quoten en wat "onaangenaam maar waar" is, weg te laten!
Foto's als deze, en nog wel "ergere", mét bijhorende artikels, zijn hier al meermaals verschenen! ![]() Einde discussie voor mij. En vraag misschien eens aan de moderatie of je een abart subforum "Israël en de Arabieren" krijgt, want "Internationaal" lijkt nog nauwelijks uit iets anders te bestaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() of een subforum voor fundamentalisten. van christelijke, joodse of islamitische kant. dat ze daar hun ding doen, maar niet in deze conflict situatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Einde discussie voor jou. Dat betekent dus dat je ook maar niet het geringste kan posten wat bewijst dat de Israelische jeugd op dezelfde manier met haat en moord gehersenspoeld wordt als de arabische jeugd. En dat betekent dus dat je wederom grove leugens over de joden aan het verkondigen was. Dit is dus niet meer "zeer kritisch zijn op Israel", maar laster en leugens verspreiden over Israel en de joden. Dat doe je natuurlijk niet omdat je de joden haat, maar waarom dan wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=5az0W6Q3pM0
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie daar een hoop gekrijs, een boos jongetje dat door waarschijnlijk zijn vader weggesleept wordt, maar wat ik niet zie is dat joden van jongs af aan geleerd wordt dat arabieren of andere niet-joden apen en varkens zijn en allemaal doodgeschoten moeten worden. Zoals ik al zei: Is er niet. Bestaat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het is aan u om de link te leggen met nazi duitsland toen men joden ook tot dieren wou herleiden. Laatst gewijzigd door Tamam : 17 juli 2014 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef die link maar even, want de kwaliteit van het "bewijs" van jullie laat nogal te wensen over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miauw! : 17 juli 2014 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind jij oorlog niet vreselijk dan? Vind jij het niet jammer dat de arabieren er weer één begonnen zijn? |
|
![]() |
![]() |