Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2014, 17:11   #21
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IanVD Bekijk bericht
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd over welke generatie je het hebt. Sommige joden worden al duizenden jaren gehersenspoeld. Dat zijn duizenden generaties.
Weet ik, maar ik parafraseerde enkel Eliyahu.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2014, 17:12   #22
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
"The Jews are called human beings, but the non-Jews are not humans. They are beasts."

- Talmud: Baba mezia, 114b

"The Akum (non-Jew) is like a dog. Yes, the scripture teaches to honor the the dog more than the non-Jew."

- Ereget Raschi Erod. 22 30

"Even though God created the non-Jew they are still animals in human form. It is not becoming for a Jew to be served by an animal. Therfore he will be served by animals in human form."

- Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855

"A pregnant non-Jew is no better than a pregnant animal."

- Coschen hamischpat 405

"The souls of non-Jews come from impure sprits and are called pigs."

- Jalkut Rubeni gadol 12b

"Although the non-Jew has the same body structure as the Jew, they compare with the Jew like a monkey to a human."

- Schene luchoth haberith, p. 250 b

"If you eat with a Gentile, it is the same as eating with a dog."

- Tosapoth, Jebamoth 94b

"If a Jew has a non-Jewish servant or maid who dies, one should not express sympathy to the Jew. You should tell the Jew: "God will replace 'your loss', just as if one of his oxen or asses had died"."

- Jore dea 377, 1

"Sexual intercourse between Gentiles is like intercourse between animals."

- Talmud Sanhedrin 74b

"It is permitted to take the body and the life of a Gentile."

- Sepher ikkarim III c 25

"It is the law to kill anyone who denies the Torah. The Christians belong to the denying ones of the Torah."

- Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

"A heretic Gentile you may kill outright with your own hands."

- Talmud, Abodah Zara, 4b

"Every Jew, who spills the blood of the godless (non-Jews), is doing the same as making a sacrifice to God."

- Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

etc etc
QED
Oud 17 juli 2014, 17:14   #23
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
steningen? niet in de torah?

in het 5e boek van de torah staat er:

דברים פרק כב
כג כי יהיה נער בתולה, מארשה לאיש; ומצאה איש בעיר, ושכב עמה. כד והוצאתם את-שניהם אל-שער העיר ההוא, וסקלתם אתם באבנים ומתו--את-הנער על-דבר אשר לא-צעקה בעיר, ואת-האיש על-דבר אשר-ענה את-אשת רעהו; ובערת הרע, מקרבך

vertaling:
Deuteronomy 22:23-24. If a damsel that is a virgin be betrothed unto an husband, and a man find her in the city, and lie with her; Then ye shall bring them both out unto the gate of that city, and ye shall stone them with stones that they die; the damsel, because she cried not, being in the city; and the man, because he hath humbled his neighbour's wife: so thou shalt put away evil from among you.

http://jewishatheist.blogspot.be/200...n-reality.html
Je moet het zelfs zo ver niet gaan zoeken. Onze "eigen" Eliyahu vindt ook dat homo's moeten gestenigd worden, weliswaar "liefdevol". En vermits hij beweert dat het aantal ultra-orthodoxen in Israël maar blijft aangroeien.... en ik vrees dat hij daarmee nog gelijk heeft ook.
Oud 17 juli 2014, 17:15   #24
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Je moet leren lezen, hé. Ik schreef niet dat het niet in de Tora stond, maar dat de Joden hun boek vandaag anders interpreteren. Je gaat dus nergens Joden de straf via 'steniging' zien uitvoeren. Nergens.
De ultra-orthodoxen wel. Gelukkig zijn ze (nog) niet in de meerderheid in Israël.
Oud 17 juli 2014, 17:17   #25
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
QED
Bs'd

Maar GEEN ENKELE joods kind wordt daar mee gehersenspoeld van zijn derde jaar af, en verteld dat arabieren of niet-joden apen en varkens zijn die allemaal doodgeschoten moeten worden.

Is er niet. Bestaat niet.

Het bestaat wel in de Islam, zoals die youtubes duidelijk laten zien.

Dus jij verkondigt wederom grove leugens over de joden.

Dit verkondigen van grove leugens over de joden gaat toch wel wat verder dan "zeer kritisch zijn", vind je zelf ook niet?
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2014, 17:38   #26
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Miauw, waarom verkondig je nu weer leugens over de joden dat die opgevoed zouden worden met arabierenhaat?

Weet je zeker dat je geen jodenhaatster bent?
Je weet goed genoeg dat voor elk voorbeeld van Palestijnse kinderen die Joden haten, evenveel voorbeelden te vinden zijn van Joodse kinderen die leren Palestijnen te haten! Als zelfs volwassen Israëli's tijdens een gewone voetbalmatch al schreeuwen "Death to all Arabs" naar de Arabische spelers....

Laatst gewijzigd door Miauw! : 17 juli 2014 om 17:40.
Oud 17 juli 2014, 17:41   #27
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

ik hoop dat ons BS mannetje hier op politics.be een uitzondering vormt voor de ultra-orthoxen onder de joden. homo´s willen stenigen is een beetje passé .

Laatst gewijzigd door Tamam : 17 juli 2014 om 17:41.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2014, 18:07   #28
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Je weet goed genoeg dat voor elk voorbeeld van Palestijnse kinderen die Joden haten, evenveel voorbeelden te vinden zijn van Joodse kinderen die leren Palestijnen te haten!
Bs'd

Nee, dat weet ik helemaal niet. Kan je daar is wat bewijzen voor geven?

Ik woon hier al bijna 20 jaar, en ik heb daar nog nooit wat van gemerkt.

Dus graag wat bewijzen, en dan met name graag van drie jaar oude israelische kinderen die geleerd worden dat de arabieren apen en varkens zijn die allemaal uitgemoord moeten worden.

Maar die zijn er niet.

En daarom verkondig jij wederom grove leugens over de joden.
Oud 17 juli 2014, 18:30   #29
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bs'd

Maar GEEN ENKELE joods kind wordt daar mee gehersenspoeld van zijn derde jaar af, en verteld dat arabieren of niet-joden apen en varkens zijn die allemaal doodgeschoten moeten worden.
OK, misschien vanaf hun vierde dan. Ik heb ook nooit beweerd dat het vanaf hun derde is.

Citaat:
Is er niet. Bestaat niet.

Het bestaat wel in de Islam, zoals die youtubes duidelijk laten zien.

Dus jij verkondigt wederom grove leugens over de joden.

Dit verkondigen van grove leugens over de joden gaat toch wel wat verder dan "zeer kritisch zijn", vind je zelf ook niet?
En wie heeft dit topic opgestart?
Oud 17 juli 2014, 18:31   #30
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bs'd

Nee, dat weet ik helemaal niet. Kan je daar is wat bewijzen voor geven?

Ik woon hier al bijna 20 jaar, en ik heb daar nog nooit wat van gemerkt.

Dus graag wat bewijzen, en dan met name graag van drie jaar oude israelische kinderen die geleerd worden dat de arabieren apen en varkens zijn die allemaal uitgemoord moeten worden.

Maar die zijn er niet.

En daarom verkondig jij wederom grove leugens over de joden.
En natuurlijk heb je, zoals het een goede struisvogel betaamt, maar de helft van mijn reactie gequote!
Oud 17 juli 2014, 18:35   #31
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
OK, misschien vanaf hun vierde dan. Ik heb ook nooit beweerd dat het vanaf hun derde is.
Bs'd

Dus nu zeg je dat de joden vanaf hun vierde gehersenspoeld worden met arabierenhaat en dat ze op dezelfde manier als dat de arabieren gehersenspoeld worden met jodenhaat, door ze te leren dat joden apen en varkens zijn, en dat ze allemaal vermoord moeten worden.

Dus ik zou zeggen: Geef is wat bewijs. Van die arabieren dat vond ik in een paar seconden op youtube. Dus dat moet jij dan toch ook wel kunnen.

Ga je gang. Ik ben benieuwd.

Citaat:
En wie heeft dit topic opgestart?
Ik heb het gestart. En geeft dat jou dan het recht om dan grove leugens over de joden te gaan verkondigen?
Oud 17 juli 2014, 19:11   #32
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bs'd

Dus nu zeg je .....
STOP eens met me continu woorden in de mond te leggen! En met me maar half te quoten en wat "onaangenaam maar waar" is, weg te laten!

Foto's als deze, en nog wel "ergere", mét bijhorende artikels, zijn hier al meermaals verschenen!

Einde discussie voor mij. En vraag misschien eens aan de moderatie of je een abart subforum "Israël en de Arabieren" krijgt, want "Internationaal" lijkt nog nauwelijks uit iets anders te bestaan.
Oud 17 juli 2014, 19:21   #33
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

of een subforum voor fundamentalisten. van christelijke, joodse of islamitische kant. dat ze daar hun ding doen, maar niet in deze conflict situatie.
Oud 17 juli 2014, 19:49   #34
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
STOP eens met me continu woorden in de mond te leggen! En met me maar half te quoten en wat "onaangenaam maar waar" is, weg te laten!

Foto's als deze, en nog wel "ergere", mét bijhorende artikels, zijn hier al meermaals verschenen!
Einde discussie voor mij.
Bs'd

Einde discussie voor jou. Dat betekent dus dat je ook maar niet het geringste kan posten wat bewijst dat de Israelische jeugd op dezelfde manier met haat en moord gehersenspoeld wordt als de arabische jeugd.

En dat betekent dus dat je wederom grove leugens over de joden aan het verkondigen was.

Dit is dus niet meer "zeer kritisch zijn op Israel", maar laster en leugens verspreiden over Israel en de joden.

Dat doe je natuurlijk niet omdat je de joden haat, maar waarom dan wel?
Oud 17 juli 2014, 19:57   #35
IanVD
Parlementsvoorzitter

IanVD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Einde discussie voor jou. Dat betekent dus dat je ook maar niet het geringste kan posten wat bewijst dat de Israelische jeugd op dezelfde manier met haat en moord gehersenspoeld wordt als de arabische jeugd.

En dat betekent dus dat je wederom grove leugens over de joden aan het verkondigen was.

Dit is dus niet meer "zeer kritisch zijn op Israel", maar laster en leugens verspreiden over Israel en de joden.

Dat doe je natuurlijk niet omdat je de joden haat, maar waarom dan wel?
Allez dan, omdat u er zo hard achter vraagt (hun leeftijd weet ik echter niet)...
https://www.youtube.com/watch?v=5az0W6Q3pM0
Oud 17 juli 2014, 20:04   #36
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Allez dan, omdat u er zo hard achter vraagt (hun leeftijd weet ik echter niet)...
Bs'd

Ik zie daar een hoop gekrijs, een boos jongetje dat door waarschijnlijk zijn vader weggesleept wordt, maar wat ik niet zie is dat joden van jongs af aan geleerd wordt dat arabieren of andere niet-joden apen en varkens zijn en allemaal doodgeschoten moeten worden.

Zoals ik al zei: Is er niet. Bestaat niet.
Oud 17 juli 2014, 20:08   #37
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Ik zie daar een hoop gekrijs, een boos jongetje dat door waarschijnlijk zijn vader weggesleept wordt, maar wat ik niet zie is dat joden van jongs af aan geleerd wordt dat arabieren of andere niet-joden apen en varkens zijn en allemaal doodgeschoten moeten worden.

Zoals ik al zei: Is er niet. Bestaat niet.
in israel wou men aan orthodoxen doen geloven dat palestijnen met een staart geboren worden. maw palestijnen tot beesten bestempelen (dat maakt het gemakkelijker om hen te doden voor 18 jarigen bij het IDF die niet goed weten wat juist is om te doen, en wat verkeerd, met hun snipers). linkje nodig, of moet ik dit intikken voor google voor u en de link hier plaatsen?

het is aan u om de link te leggen met nazi duitsland toen men joden ook tot dieren wou herleiden.

Laatst gewijzigd door Tamam : 17 juli 2014 om 20:11.
Oud 17 juli 2014, 20:17   #38
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
in israel wou men aan orthodoxen doen geloven dat palestijnen met een staart geboren worden. maw palestijnen tot beesten bestempelen (dat maakt het gemakkelijker om hen te doden voor 18 jarigen bij het IDF die niet goed weten wat juist is om te doen, en wat verkeerd, met hun snipers). linkje nodig, of moet ik dit intikken voor google voor u en de link hier plaatsen?

het is aan u om de link te leggen met nazi duitsland toen men joden ook tot dieren wou herleiden.
Bs'd

Geef die link maar even, want de kwaliteit van het "bewijs" van jullie laat nogal te wensen over.
Oud 17 juli 2014, 20:21   #39
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Proficiat met je volharding! Ik doe geen moeite meer: het wordt toch genegeerd, verdraaid, ontkend of afgedaan met "Oorlog is een vreselijk iets. Jammer dat de arabieren er weer één begonnen zijn."

Laatst gewijzigd door Miauw! : 17 juli 2014 om 20:21.
Oud 17 juli 2014, 20:24   #40
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Proficiat met je volharding! Ik doe geen moeite meer: het wordt toch genegeerd, verdraaid, ontkend of afgedaan met "Oorlog is een vreselijk iets. Jammer dat de arabieren er weer één begonnen zijn."
Bs'd

Vind jij oorlog niet vreselijk dan?

Vind jij het niet jammer dat de arabieren er weer één begonnen zijn?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be