![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef alleen aan dat het concept al zo dikwijls is misbruikt in die omgeving dat het waardeloos is geworden.
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat betreft "het Rode Kruis was niet neutraal genoeg voor onze muzels": ook niet neutraal genoeg voor onze Israëli's, hoor: die gebruiken een rode davidster. Chassidim weigeren zelfs het plusteken te gebruiken omdat dat op een kruis lijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() En al zeker niet omdat het IDF zo humaan is. De dodentol aan Palestijnse kant is inmiddels opgelopen tot meer dan 1000: het gaat snel, hoor! Met een verhouding 3/4 wat het aantal burgerslachtoffers betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan heb je natuurlijk weer mijn post gemist waar ik zei dat ik dit gruwelijk en walgelijk vind. Die foto is hier inmiddels al zo vaak verschenen: moet ik dat er écht élke keer opnieuw bij zetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je kan er ook niet op reageren, hee. Dan zou je claim dat je geen hamas vriendinnetje bent wat geloofwaardiger zijn.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hamas wil geen staakt het vuren, er volle gas verder tegenaan dus . ![]() Daarbij 1000 , op één dag hebben ze dat daar bij gekweekt, weliswaar velen met serieuze tekenen van eeuwenlange massieve inteelt, maar toch. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zou ik dat niet kunnen? Zoals ik al zei: dat héb ik al gedaan, maar als het jou plezier kan doen wil ik nog wel eens zeggen wat ik daarvan vind: wreed, gruwelijk, walgelijk, barbaars, enz. enz. Zelfs al ging het hier om een verrader, en zelfs als men er akkoord mee zou zijn dat verraders mogen gedood worden (wat ik niet ben), dan nog zijn er andere, "humaner" manieren van executie.
Laatst gewijzigd door Miauw! : 26 juli 2014 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Israël wijst voorstel staakt-het-vuren van Kerry af "Israël zou wel in de Gazastrook mogen blijven om daar de tunnels, die door Hamas voor de smokkel van onder meer wapens worden gebruikt, te vernietigen. Maar Israël heeft dit voorstel dus getorpedeerd." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is niet iedereen op dit forum even goed geïnformeerd.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 26 juli 2014 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 26 juli 2014 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heb je mijn link niet eens geopend en het artikel gelezen? Laatst gewijzigd door Miauw! : 26 juli 2014 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze liegen over zulke zaken.
![]() |
![]() |
#40 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |