Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2014, 17:20   #21
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Dat is een vals dilemma, een bekende drogredenering
het is geen keuze tussen dode Palestijnse kinderen en dode Israelische Kinderen. er zijn momenteel 0 Israelische kinderen gestorven.
Bs'd

En dat willen we heel graag zo houden.

En dat is heel moeilijk met duizenden raketten die op burgerdoelen afgevuurd worden.

En daarom moet er ingegrepen worden.
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2014, 17:54   #22
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd
En dat willen we heel graag zo houden.
Die dode Palestijnen?
van een religieuze fundamentalist had ik niets anders verwacht.
Israel doodt geen kinderen om de eigenen te beschermen.
ze doden omdat ze uiteindelijk geen haar beter zijn als de SS en te dom zijn om de belangrijkste lessen vd holocaust en WO 2 te onthouden en toe te passen.

Laatst gewijzigd door 1207 : 24 juli 2014 om 17:55.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2014, 17:55   #23
Ambiorix1
Partijlid

Standaard

Ook als je deze draad weer leest...duidelijker kan het niet ...Israeliers zijn een achterlijk volk.
Ambiorix1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2014, 17:58   #24
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix1 Bekijk bericht
Ook als je deze draad weer leest...duidelijker kan het niet ...Israeliers zijn een achterlijk volk.
Bs'd

Eindelijk iemand die gewoon toegeeft dat hij de joden haat.
Oud 24 juli 2014, 18:03   #25
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Bs'd
interessant hoe je wanhopig tracht om van israelkritiek hodenjaat te maken.

je hebt je zin gekregen
Israel heeft zijn industriële oorlogsmachine op een school vol vluchtelingen losgelaten
Oud 24 juli 2014, 18:06   #26
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Die dode Palestijnen?
Bs'd

Nee, nul dode joodse kinderen.

Citaat:
Van een jodenhater verwacht ik niks anders dan dat hij me dingen in de mond legt die ik niet gezegd heb, en die vervolgens helemaal gaat afbranden.

Dat noemt men "een stroman aanvallen".

Dat doen mensen als ze geen echte argumenten hebben.

Citaat:
Als er dode kinderen zijn dan is dat onbedoelde schade in een oorlog om de duizenden raketaanvallen op Israelische burgerdoelen te stoppen.

Citaat:
ze doden omdat ze uiteindelijk geen haar beter zijn als de SS
De SS doodde 1.500.000 joodse kinderen in de gaskamers, alleen omdat ze joden waren.

Collateral damage in een verdedigingsoorlog hier mee gelijk stellen is een ongelooflijk smerige en valse leugen.

Hier zien we wederom de blasfemische omkering van de geschiedenis, toegepast door jodenhaters, gelijk prof dr Hans Jansen, expert in het anti-semitisme schreef:

Vandaag zijn wij getuige van een nieuwe verandering: het antisemitisme verandert in een religieus antizionisme (en alle joden worden verondersteld zionisten te zijn!). Het maakt gebruik van alle middeleeuwse mythen en legenden (de rituele moord, het vergiftigen van de bronnen, de mythe van de Godsmoord, van de jood als dé incarnatie van het kwaad en de Duivel op aarde enzovoorts). We zijn getuige van een nieuwe verandering, die zo vernuftig, ingenieus, kwaadaardig en demonisch is, dat zij het immuunsysteem dat Europa in de laatste halve eeuw tegen jodenhaat opbouwde, verlamt, buiten werking stelt en krachteloos maakt. Wat die 2e grote verandering precies inhoudt? Dat de afschuwelijkste misdaden die antisemieten in het verleden bedreven (Hitler en de zijnen) - racisme, etnische zuiveringen, poging tot genocide en misdaden tegen de menselijkheid - nu aan joden en de staat Israël worden toegeschreven. Dat betekent dat wie strijdt tegen racisme en nazisme, zich absoluut tegen de joden teweer moet stellen!
Wij zien deze volstrekt nieuwe vorm van antisemitisme als een van de meest blasfemische omkeringen in de geschiedenis van 's werelds oudste vorm van haat. Wij zijn diep geschokt omdat maar zeer weinig niet-joden in Europa deze blasfemische omkering hebben herkend en veroordeeld.

Citaat:
en te dom zijn om de belangrijkste lessen vd holocaust en WO 2 te onthouden en toe te passen.
De lessen die de joden geleerd hebben van de europeanen is dat als een bevolkingsgroep van miljoenen mensen je irriteert, dan kan je ze zonder problemen de gaskamer in jagen.

Dat heeft europa de joden geleerd.

Gelukkig trekt Israel geen lering uit die lessen, zelfs niet met vijanden die ze totaal willen uitroeien, net als de europeanen 70 jaar geleden, en die hun burgerbevolking met duizenden raketten bestookt.
Oud 24 juli 2014, 18:07   #27
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
interessant hoe je wanhopig tracht om van israelkritiek hodenjaat te maken.

je hebt je zin gekregen
Israel heeft zijn industriële oorlogsmachine op een school vol vluchtelingen losgelaten
Bs'd

Dat zal nog moeten blijken.

En dan zal nog moeten blijken over vanuit die school geschoten werd op Israelische soldaten, of dat er raketten vanuit of vanaf afgevuurd werden op de Israelische burgerbevolking.
Oud 24 juli 2014, 18:35   #28
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Bs'd
Nee, nul dode joodse kinderen.
Blij met 0 dode Israleische kinderen en eveneens blij met honderen dode Palestijnse kinderen

Citaat:
Van een jodenhater verwacht ik niks anders dan dat hij me dingen in de mond legt die ik niet gezegd heb, en die vervolgens helemaal gaat afbranden.
ik zie je blijdschap bij al die dode Palestijnen, ik zie je berichten die systematisch aanzetten tot nog meer geweld en nog meer doden.
ik zie berichten die oorlogsmisdaden, misdaden tegen menselijkheid goedpraten en rechtvaardigen
ik zie iemand die massamoorden tracht te verdedigen met religieuze geschriften
ik zie iemand die internationale begrippen als zelfverdediging consequent misbruikt om oorlogsmisdaden te verdedigen.

ik zie geen stromannen of gebrek aan argumenten

Citaat:
Als er dode kinderen zijn dan is dat onbedoelde schade in een oorlog om de duizenden raketaanvallen op Israelische burgerdoelen te stoppen.
uit Vn vluchtelingenkampen vertrekken GEEN raketten, terroristische aanslagen vh Israelische leger op vluchtelingenkampen is een oorlogsmisdaad en dat maakt het israelische leger tot een moordmachine.

Citaat:
De SS doodde 1.500.000 joodse kinderen in de gaskamers, alleen omdat ze joden waren.
en Israel sluit 1?8 miljoen onschuldige burgers sinds 60j op in een ghetto.
zonder toekomst, zonder vrede, zonder rechten, medische verzorging en systematische moordpartijen (alle 2 �* 3j)...
dit is over de decennia heen grosso mode even erg als een gaskamer en Israel heeft in die jaren niet alleen militaire doden gemaakt.
heel veel Palestijnen zijn eveneens vermoord door Israel ten gevolge van ziektes, honger, gebrekkige hygiëne,... die veroorzaakt zijn door de ISraelische blokkade (ide te vergelijken is met het ghetto in Warschau)

Citaat:
Collateral damage in een verdedigingsoorlog hier mee gelijk stellen is een ongelooflijk smerige en valse leugen.
verdediging is een juridisch omschreven begrip.
terroristische aanslagen op Vn kampen en een 60j durende bezetting kan NOOIT en op geen enkele manier verdediging zijn.
dit is termen verkrachten om de eigen misdaden tegen de menselijkheid te vergoelijken

jij bent gewoon het equivalent vd ss kampwachter die de gaskamers verdedigt of de Stasi offizier die de muur verdedigt

Laatst gewijzigd door 1207 : 24 juli 2014 om 18:38.
Oud 24 juli 2014, 18:39   #29
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

En nu heeft Israël een VN- school die als "shelter" diende voor de Palestijnen, gebombardeerd: 16 doden, meer dan 200 gewonden. Dit ondanks het feit dat de UNWRA de coördinaten van de school aan Israël had doorgegeven.
"Gunness posted: "Precise co-ordinates of the UNRWA shelter in Beit Hanoun had been formally given to the Israeli army ... " and then minutes later tweeted: "Over the course of the day UNRWA tried to coordinate with the Israeli Army a window for civilians to leave & it was never granted ..."
http://edition.cnn.com/2014/07/24/wo...html?hpt=hp_t2

Wie kan zoiets nog goedpraten?
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2014, 18:40   #30
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Blij met 0 dode Israleische kinderen en eveneens blij met honderen dode Palestijnse kinderen

ik zie je blijdschap bij al die dode Palestijnen, ik zie je berichten die systematisch aanzetten tot nog meer geweld en nog meer doden.
ik zie berichten die oorlogsmisdaden, misdaden tegen menselijkheid goedpraten en rechtvaardigen
ik zie iemand die internationale begrippen als zelfverdediging consequent misbruikt om oorlogsmisdaden te verdedigen.

uit Vn vluchtelingenkampen vertrekken GEEN raketten, terroristische aanslagen vh Israelische leger op vluchtelingenkampen is een oorlogsmisdaad en dat maakt het israelische leger tot een moordmachine.

zonder toekomst, zonder vrede, zonder rechten, medische verzorging en systematische moordpartijen (alle 2 �* 3j)...
dit is over de decennia heen grosso mode even erg als een gaskamer en Israel heeft in die jaren niet alleen militaire doden gemaakt.
heel veel Palestijnen zijn eveneens vermoord door Israel ten gevolge van ziektes, honger, gebrekkige hygiëne,... die veroorzaakt zijn door de ISraelische blokkade (ide te vergelijken is met het ghetto in Warschau)

terroristische aanslagen op Vn kampen en een 60j durende bezetting kan NOOIT en op geen enkele manier verdediging zijn.
dit is termen verkrachten om de eigen misdaden tegen de menselijkheid te vergoelijken

jij bent gewoon het equivalent vd ss kampwachter die de gaskamers verdedigt of de Stasi offizier die de muur verdedigt
Volledig correct!
Oud 24 juli 2014, 18:41   #31
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bs'd

Dat zal nog moeten blijken.

En dan zal nog moeten blijken over vanuit die school geschoten werd op Israelische soldaten, of dat er raketten vanuit of vanaf afgevuurd werden op de Israelische burgerbevolking.
Waarom blijf jij zo hardnekkig die Israëlische moordmachine verdedigen en goedpraten? Heb jij dan echt een steen zitten waar normaal een hart moet zitten? Eigenlijk hoop ik bijna dat je god bestaat en dat er een hemel en hel bestaan..... zijn oordeel over jou zal niet mals zijn!

Alsof de VN gaat toelaten dat er raketten vanuit een VN-school vol vluchtelingen worden afgevuurd...... En alsof de VN eigen medewerkers gaat opofferen: "Many have been killed -- including women and children, as well as U.N. staff" according to a statement issued by Ban Ki-moon, the U.N. secretary-general."

Laatst gewijzigd door Miauw! : 24 juli 2014 om 18:43.
Oud 24 juli 2014, 19:08   #32
Ambiorix1
Partijlid

Standaard

Citaat:
Bs'd

Ach ja..maak ervan wat je wil.
Ik heb geen aanstaans met arabieren noch met joden..ik neem waar dat deze met hun postskes op hun hoofd hoegenaamd geen normen en waarden kennen.
Jullie redeneren nog net als 2000 jaar geleden...niet geevoleerd met de tijd m.a.w achterlijk en onbeschaafd.
Ambiorix1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2014, 19:21   #33
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Die dode Palestijnen?
ze doden omdat ze uiteindelijk geen haar beter zijn als de SS en te dom zijn om de belangrijkste lessen vd holocaust en WO 2 te onthouden en toe te passen.
te dom? Of net: slim genoeg om ze te onthouden en toe te passen?
Oud 24 juli 2014, 19:31   #34
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
En nu heeft Israël een VN- school die als "shelter" diende voor de Palestijnen, gebombardeerd: 16 doden, meer dan 200 gewonden. Dit ondanks het feit dat de UNWRA de coördinaten van de school aan Israël had doorgegeven.
"Gunness posted: "Precise co-ordinates of the UNRWA shelter in Beit Hanoun had been formally given to the Israeli army ... " and then minutes later tweeted: "Over the course of the day UNRWA tried to coordinate with the Israeli Army a window for civilians to leave & it was never granted ..."
http://edition.cnn.com/2014/07/24/wo...html?hpt=hp_t2

Wie kan zoiets nog goedpraten?
Eliyahu komt zo dadelijk. Hij is even naar een nabije heuvel om de bombardementen toe te juichen.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2014, 19:33   #35
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de hamvraag is natuurlijk of deze vaststelling Israel nu het absolute recht geeft de aanwezige kinderen af te slachten.
Mij lijkt de hamvraag of ze munitieopslagplaatsen mogen vernietigen.
Bijkomde vraag is of ze moeten en kunnen weten dat daar ook kinderen aanwezig zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2014, 19:45   #36
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Jij bent zo ziekelijk geindoctrineerd en hebt zo'n dikke laag religieuze klei op je hersens, dat je niet snapt dat het hier gaat om kritiek op de daden van de STAAT Israel. Als ik het goed heb is de stand momenteel 700/30 (*)

(*) Het grootste getal betreft altijd de Palestijnse slachtoffers.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2014, 20:26   #37
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Bijkomde vraag is of ze moeten en kunnen weten dat daar ook kinderen aanwezig zijn.
vandaag zitten er vooral vluchtelingen, mensen die in het noorden een pamflet krijgen en in het zuiden bommen.

ISrael wordt door de Vn op de hoogte gehouden waar vluchtelingen zitten.

Je van de domme houden is natuurlijk ook een bekende techniek maar pleit je niet vrij en het blijft gewoon moord
Oud 24 juli 2014, 20:34   #38
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Bs'd

Leugens, leugens, en nog meer leugens.

Citaat:
ik zie je blijdschap bij al die dode Palestijnen,

Citaat:
ik zie je berichten die systematisch aanzetten tot nog meer geweld en nog meer doden.

Wat er niet is dat zie je, en wat er is dat zie je niet.

Je bent met blindheid en waanzin geslagen.

En met een geest van leugen.

Citaat:
uit Vn vluchtelingenkampen vertrekken GEEN raketten,
En er worden ook geen raketten opgeslagen in VN scholen?

En er wordt niet geschoten uit ziekenhuizen vandaan?

Citaat:
dit is over de decennia heen grosso mode even erg als een gaskamer

Citaat:
en Israel heeft in die jaren niet alleen militaire doden gemaakt.

Ik heb genoeg van je leugens en idioterie, je gaat m'n kill file in.

Heb een prettig leven verder.
Oud 24 juli 2014, 20:42   #39
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
vandaag zitten er vooral vluchtelingen, mensen die in het noorden een pamflet krijgen en in het zuiden bommen.

ISrael wordt door de Vn op de hoogte gehouden waar vluchtelingen zitten.

Je van de domme houden is natuurlijk ook een bekende techniek maar pleit je niet vrij en het blijft gewoon moord
Hoe langer een oorlog duurt hoe meer kans dat er onschuldige slachtoffers vallen.
Daar zitten op wachten is gewoon misdadig.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2014, 20:46   #40
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht

Hoe langer een oorlog duurt hoe meer kans dat er onschuldige slachtoffers vallen.
Daar zitten op wachten is gewoon misdadig.
Het probleem is dat Israel de onschuldige burgerbevolking opzettelijk en heel doelbewust viseert, opzoekt, bombardeert en vermoordt.

eliyahu schetzt de logica heel mooi
ofwel zijn het hamas (zowat iedereen tussen 25 en 50) ofwel worden ze gebruikt als menselijk schild
in beide gevallen vindt Israel het rechtvaardig dat ze hen mogen vermoorden en doen ze dit ook

dat is een oorlogsmisdaad en daarvoor hoort de generale staf vh Israelische leger in Den haag (samen met idioten van Hamas) en dient Israel net zoals zuid-Afrika behandelt te worden (boycot en totale isolatie)

eliyahu
gewoon 'leugens' typen is geen weerlegging van wat dan ook.

Laatst gewijzigd door 1207 : 24 juli 2014 om 20:49.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be