![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Nog even dit ter verduidelijking. Indien iemand naar Israël gaat wonen,bv een Belg,dan moet hij om de zoveel maanden,ik denk drie,het land verlaten en terugkomen als hij dat wenst.Dit noemen ze een toerist. Indien hij langer wil verblijven,moet hij een geldige reden hebben zoals bv studies of werk.Dan krijgt hij als buitenlander een speciale vergunning. Maar beslis hij om een resident te worden in Israël,dan moet hij Israëli worden. Laatst gewijzigd door Eppes : 25 juli 2014 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar die 2 gesneuvelde Amerikanen hadden er in elk geval vrijwillig voor gekozen om in Israël te gaan vechten, dat bleek duidelijk uit de artikels. Laatst gewijzigd door Miauw! : 25 juli 2014 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die pleegden ginds ontelbare moorden of pogingen tot moord en komen er in het slechtste geval vanaf met enkele weken cel bij hun terukeer in Belgie. Laatst gewijzigd door daiwa : 25 juli 2014 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dubbele nationaliteiten moeten zo snel mogelijk afgeschaft worden. Het is een contradictie van het begrip nationaliteit. Ze moeten mensen dan maar laten kiezen wat ze willen zijn, Belg of Turk/Marokkaan/Israeli/...
Mensen die in hun ander 'moederland' hun dienstplicht gaan vervullen, zouden als het aan mij lag inderdaad hun Belgische nationaliteit verliezen. Een land als Marokko zou hen het land niet meer in laten, hoor ik u zeggen? Tant pis, he. Doe er dan iets aan in Marokko, werk zelf aan je land, bouw het op en maak er iets moois van, i.p.v. te vluchten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Wanneer je de dubbele nationaliteit hebt en je woont in Israël,ben je verplicht naar het leger te gaan.
Indien je dubbele nationaliteit hebt ,je woont in Amerika en gaat met vakantie naar Israël,dan wordt je aan de douane tegengehouden indien jij je legerdienst nog niet hebt gedaan. Dus zo vrijwillig is het niet dat deze jonge mannen naar het leger zijn gegaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel dat maar eens aan de Koerden.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou, mocht ik in het buitenland wonen, mezelf verplichten om in een eventueel Vlaams leger mijn dienstplicht te doen.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 26 juli 2014 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als deserteur behandeld ja !!! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AHhah!
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Over Carmeli: "during preparation for his final operation in Gaza, Sean’s commander told him that he did not have to participate due to an injury to one of his feet. Sean, whose friends describe him as loyal, insisted on joining his unit in the operation." http://www.timesofisrael.com/soldier...n-gaza-combat/ Lijkt me allemaal nogal vrijwillig, hoor! nb: en snel deze doden nog even misbruiken voor wat anti-Iran-propaganda: "the Jewish Federation of North America issued a statement saying that “Jewish Federations across North America express our deepest sympathies to the families of 18 Israeli soldiers killed fighting the Iranian-backed Hamas in Gaza over the past two days." Laatst gewijzigd door Miauw! : 26 juli 2014 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Turk verspeel je wel alle erfenisrechten in Turkije als je de legerdienst niet vervult of afkoopt. Dus vergeet Pa's appartementje aan de toeristenvalkust.
En het kan ook een hoop mest geven als je op familiebezoek in Ottomaniakistan gaat.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onbetrouwbare bron [/thread]
|
![]() |
![]() |