![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat over het kweken is helemaal idioot Citaat:
Er bestaat geen relatie tussen gelukkig zijn en het aantal kinderen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals Israël de bezetter is. Waarom mag de waarheid niet worden gezegd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Ze hebben zogezegd nauwelijks last van Hamas, maar anderzijds noem je wat ze nu doen 'zelfverdediging'. Dat klopt niet eh..
Israël richt slachtpartijen aan in Gaza, omdat ze absoluut geen vrede willen, en ze willen geen vrede omdat ze het gebied van Gaza en de Westoever uiteindelijk willen annexeren. Ze hebben dus een reden nodig om het nog een hele tijd de bezetten. Hamas zal altijd in staat zijn om raketten af te vuren. Je kunt hen hoogstens tijdelijk uitschakelen en verzwakken. En als Hamas verdwijnt komt er iets anders, zo simpel is. Tenzij je de bevolking niet meer gevangen houdt, dan zou er eventueel aan vrede kunnen worden gewerkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De madammen van Hamas zullen straks , willen of niet, toch hun benen moeten spreiden om nieuw kanonnenvlees te kweken. ![]() Ze zijn daar het wereldrecord inteelt aan het vestigen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israelis en Palestijnen, zelfde gene-pool, zelfde instincten, zelfde leadership. Zelfde resultaat. Niet te vreten.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, nee, dat is Hamas, want volgens hen moeten de Joden uitgeroeid worden .
Lees hun handvest maar eens, mocht je daar aan twijfelen . Hamas schiet en de Joden schieten terug, met betere wapens , maar dat laatste is toch gewoon hun verdienste, nietwaar ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 26 juli 2014 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die vliegende kachelpijpen die ze afvuren verschillen niet zoveel van vuilbakken, dunkt me. Hoeveel slachtoffers onder vrouwen en kinderen hebben die al gemaakt de voorbije weken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Garcon, doe ze nog eens vol! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() "Zelfverdediging" moet altijd in verhouding zijn. Als jij mij een blauw oog slaat, heb ik niet het recht om jou daarvoor dood te schieten. Laat staan dat ik daarom jouw familie of buren mag doodschieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien het aantal bommen dat er valt, is het een wonder dat er zo weinig slachtoffers vallen, een wonder dat alleen maar verklaard kan worden door het feit dat Israël zo ontzettend voorzichtig is. De rest is zever , jongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hamas wil de Joden uitroeien. Mogen de Joden dan ook Hamas willen uitroeien ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als Israël ''ontzettend voorzichtig'' is, is Assad dat nog veel meer. In de Syrische burgeroorlog vielen tussen 150.000 en 170.000 doden, waarvan ca. 60.000 oppositiestrijders. Israël zit in Gaza aan zo goed als 80% burgerdoden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paradijs dus.
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik niet. Dus ze zijn goed bezig. Anderzijds Hamas staat in elk westers land op de terroristenlijst. ![]() |
|
![]() |
![]() |