![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En om nog even je belachelijke kritiek met de grond gelijk te maken : die wagens verbruiken niet noodzakelijk meer. Je hebt ze net zo goed met 1,7 of 1,9 td. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind het ook erg irritant als er zoiets voor mij rijdt. Je hebt totaal geen zicht meer op het verkeer dat zich voor jouw voorligger bevindt dus als die wat laat reageert, is er een grotere kans op een ongeluk. En ja, ik laat genoeg plaats tussen de voorligger en mij maar dan komt er altijd wel iemand tussen wringen.
Iemand in de familie heeft eens een ongelukje gehad met iemand die met zo'n grote jeep rijdt (familie reed op voorrangsbaan, jeep kwam gewoon met een redelijk hoge snelheid uit de zijstraat gereden). Gevolg: as van de auto van familie (volkswagen passat) kapot dus tja, perte totale he. De jeep had wat schrammen en wat verf van de andere auto. OK, mijn familie was dus niet in fout, maar hebben heel wat minder gekregen dan wat de auto nog waard was + geen auto voor een bepaalde periode + de fysische lasten (nek). Echt wel veilig hoor, maar dan alleen als je zelf zo'n wagen hebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Zijn er in Vlaanderen zulke mega-modderstromen dat ze een 4x4 nodig hebben? Waarom dan geen traktor nemen? Of past die niet bij de kleur van hun nieuw handtasje? Of bij papa's "ik ben nog zo oud niet, hoor" look. U weet wel, dat zootje dat nog net niet in de categorie van de mid-life crisis zit en zich nog krampachtig vasthoudt aan een paar jeugdrelieken? Komt er nog bij dat de bestuurders van dergelijke voertuigen nog niet eens met winkelwagentje kan parkeren. Laat staan met zo'n mastodont. Laat ze dan toch eerst een verplicht maneuver examen afleggen; speciaal ontworpen naar de grootte van hun voertuig. Youp van 't Hek: "Dan denk ik bij mezelf: Jezus, en die moeten nog beginnen dementeren!!!" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet eens je ogen laten uitlijnen, kan zijn dat je dieptezicht een beetje slecht is. Brilletje van de ziekenkas kopen dan! Nog eens allemaal opnieuw bekijken dan. Hup fluks naar de polikliniek nu gaan. Jazeker de prijzen eens opnieuw bekijken met dat brilletje nu aan. Meerdere baanvakken? Niet kunnen parkeren? Er scheelt echts iets aan uw ogen volgens mij. Verander eens van naam i.p. van "jazeker" naar "marty feldman" of zoiets. En pak desnoods de bus als het voor u zo moeilijk is! Laatst gewijzigd door Mambo : 23 september 2004 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Voor je antwoord geeft: dit is een repliekje op uw niveau... Laatst gewijzigd door CommonSense : 23 september 2004 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja schelden kan weer niet op!
Kom er gewoon voor uit dat je het niet kan pruimen dat een ander met een mooie en veilige wagen rijdt. Maakt dat in feite wat uit of die wagen ja of nee 4 wielaangedreven is voor u? Hebt ge daar op één of andere manier last van? Meestal rijden ze gewoon op 2x 4 in de stad en schakel je 4x4 enkel in bij zware regenval of een buitenbaantje. Toch geen last van de hoogte zeker of anders mag er geen enkele bestelwagen meer rondrijden in dat geval. Trouwens hoever moet je nog zien in de stad aan de kruipsnelheid van meestal 30 km/uur? Als je uw voorligger ziet is dat al lang voldoende geworden. En ge moogt blij zijn dat je hem nu tenminste ziet want anders reed je er waarschijnlijk gewoon bovenop. En wie wat afstand houdt heeft er sowieso geen last van. Vergeet toch eens niet dat wij ook rondrijden en hetzelfde zien. Allee scheldkanon opnieuw laden en vuren maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze bijten nogal door zie ik!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 september 2004 om 21:18. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och jong ik zie dat je er zelf geen kunt geven. pff, had meer van u verwacht hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zitten allemaal met een probleem. Zal ik het u eens zeggen waarom deze discussie is beginnen lopen? Omdat ze al lang proberen een extra taks te vragen op de suv's in de stad. Nu geven ze dat zo'n draai van dat ze in de weg staan en plaats inpakken en weet ik veel allemaal en eigenlijk is dat gewoon niet waar. De meeste suv hebben geen grotere wielbasis dan de doorsnee middenklasser. Iets hoger ja dat wel, maar nu ook weer niet zo erg. Langs de andere kant leggen ze de bodemspeling van de getunende wagens op 9 cm (voorheen 11 cm). Het mesje snijdt dus duidelijk aan twee kanten hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik wil gerust jeeps en mono-volumes dulden op de openbare weg. Op 't moment dat ze er ook kunnen met rijden. Helaas is dat nog steeds een heel grote minderheid... Als je dan nog het geluk hebt, op "den buiten", op een smal baantje, een jeep te kruisen... dan heb je nog kans dat de stoere jeep niet eens durft uit te wijken. Bang voor een spatje modder, tsssssssssss. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: