![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk beter om 13 kinderen te hebben bij 4 vrouwen en werkloos te zijn. En uw kinderen te laten meegenieten van uw kater van Cara pils. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Véél beter zelfs. Er zijn voldoende instanties om die kinderen desnoods op te vangen. Pleeggezin, adoptie, etc. Laatst gewijzigd door Thuleander : 29 juli 2014 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ja, ik heb zeggenschap over wat ze mag. Niet over wat ze niet mag. Dat is liefde.
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Minimaal steriliseren van de vrouw na 2 kinderen en de man castreren na 1 kind. Dan weet hij tenminste dat de tweede niet van hem is. Ja die zijn er voor Vlaamse ouders zelfs als ze 13 kinderen hebben uit 4 huwelijken, maar dan klaagt iedereen dat die instanties geld kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Maar misschien moeten we opnieuw toestaan dat rijke mannen meerdere vrouwen mogen hebben. Ik zeg opnieuw, omdat polygamie vroeger in Europa toegestaan was. Dat zal voor velen ouderwets lijken, maar het zou heel wat sociale problemen kunnen oplossen. Citaat:
Daarom is kinderen krijgen zo belangrijk voor een vrouw. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ben ik nu de enige die nogal wat moeite heeft met dit verhaal? Klus jij bij voor de N-Va om hoera-verhaaltjes te posten misschien?
1. Als dit verhaal waar is, dan mag de vorige federale regering die pluim op de hoed steken, want dan is het dankzij dat beleid dat alles in een stroomversnelling is geraakt en niet dankzij een regering die er nog niet is. 2. Over welk contract gaat het hier? Een stagecontract? En wat zijn de vooruitzichten later? 'Project Manager' is ook weer zo één van die wollige, zwaarwichtige namen die eigenlijk twee keer niks over een jobinhoud zeggen. 3. Ik vind het persoonlijk nogal raar dat met zo'n jobs gezwaaid wordt ('manager', bedrijfswagen, véél geld in het laatje), voor mensen die ergens een crash-course gevolgd hebben aan de VDAB. Ik heb méér dan een crash-course Java gehad tijdens mijn opleiding tot ingenieur, misschien moet ik toch maar eens een carrièreswitch overwegen dan. 4. Wat wil uw vrouw eigenlijk zelf? Me dunkt dat jij nogal véél bepaalt wat zij wel of niet moet doen. En iemand 'die zichzelf niet kan verkopen' en 'geen zelfvertrouwen heeft' (uw eigen woorden!) en die ook nog eens niet echt veel zelfstandig initiatief toont (ook af te leiden uit uw verhaal) in een écht 'manager'-job duwen lijkt mij allesbehalve een briljant idee eerlijk gezegd! Hiep hiep hoera, maar rakelen we over een half jaar of een jaar dit topic nog eens op? Ik ben benieuwd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoeveel kinderen hebt u ??
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw heeft niet alleen een crash course gevolgd, ze heeft ook ervaring als consultant, trainer, manager en installateur. Maar geen zelfvertrouwen. Ze is perfect 4-talig, intelligent, knap, vriendelijk, nauwgezet een harde werker en empathisch. En toch dat minderwaardigheidscomplex, ik krijg er stenen kloten van. Die push van VDAB was perfect wat ze nodig had, en ik ben daar dankbaar voor. Mag het?
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mocht mijn vriendin ditzelfde overkomen, dan nam ik ze mee op een verrassingsweekend naar Firenze of nodigde ik enkele van haar/onze beste vrienden en vriendinnen uit en kraakte ik zoveel flessen champagne als nodig en zorgde ik voor wat lekkere hapjes in plaats van heel die mikmak op één of ander forumpje te posten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling