![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() hier is nog een bewijs dat mensen zoals u er niet bij horen
![]() je zegt openlijk dat nazisme beter dan zionisme is, uw joden en israel haat kent geen grenzen maar als iemand uw turkjesland niet graag heeft begin je met bedreigingen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat wanneer Turkije bij de Europese Unie komt, Vlaanderen dan uit Europa moet stappen.
De hoofdstad van Europa ligt immers geheel binnen Vlaanderen. Vlaanderen dat uit Europa stapt zou betekenen dat de hoofdstad van Europa omgeven zou zijn door niet-EU grondgebied. Dat zou zo'n karikaturale situatie opleveren dat Europa in één klap ongeloofwaardig zou worden en geheel uiteen zou spatten. Daarom : zorgen dat het Vlaams Blok de absolute meerderheid behaalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wist je dat Erdogan van Milli Gorus was. Wat er natuurlijk niets mis mee is. Stilletjes aan worden relaties met Israël verslechterd, op het gepaste moment aan de kant van Iran staan. ![]() foto van Masons: Masonjoden die streven om een zwak Turkije. Overal proberen ze zich te mengen. Ene probeerde Turkse geheimedienst te joinen maar al geluk had men het door dat hij een masson=anti-Turk= anti-moslim = pro-zionisme dus was hij buitengeschot. Tegenwoordig zijn er ook veel masons actief bij Grijze Wolven. Ze doen alsof ze streven voor een sterk Turkije maar wat ze doen is tegenovergestelde... Van mij part moet Turkije zo snel mogelijk isolatiepolitiek houden tegenover Israël. We hebben de joden in 14de eeuw onderdak gegeven, ze waren gekickd van Spanje! ze hebben hoge funcitesk unnen uitoefenen in islamtische rijk, ze vochten nooit voor Turkse rijk, We moesten ze allemaal naar Hitler sturen maar we lieten ze gaan naar Palestina... Steuen keordische terroristen in Noord-Irak, luisteren Turkije af, zijn tegen een Turkije met macht in regio,.. Wat hebben we gekregen van hun? In fiete wat ze doen is profiteren van slechte banden tussen Turken en Arabieren. Maar daar komt er een einde aan, geloof me!!!!! En nu we toch over de joden bezig zijn, wilde ik even dit kwijt. Het is prachtige tekst. Komt perfect overeen met mijn gevoelens tegen extremistische-joden. Extreem is altijd slecht!! "Ik probeer hier niet uit machteloosheid De Joden te dissen Maar we gaan ze van de a412db0d3m wissen Met Jodenkillers valt niet te twisten Je moet weten dat hier niet word gedreigt maar alleen beloofd Ze zullen me niet pakken Welke prijs dan ook word uitgeloofd Want niemand is veilig, geen buslijn is heilig Iedereen is kwetsbaar Hou je oren open want ik ben nog lang niet klaar Stuur al die joden naar de g4s17ouch3 en volg die flikker bush Shitt, daar gaat je 1e toren We komen je economie een beetje storen Ik kan mensen geschreeuw van hier horen En je moet weten doet me goed Nu vloeit er aan de andere kant een keertje bloed We weten ook hoe het moet Nu ben ik eindelijk klaar, onthoud goed Ook joden zijn kwetsbaar!" bron: DHC - paf paf paf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() el turco :
Ben je weer bezig met richten van persoonlijke aanvallen, haat tegenover andere cultuur, vooroordelingen tegen joden??.... Je zult het moeten leren. Als het niet zonder kan moeten we dat is jou goed aanleren!! ... think about it el turco een quote uit uw profiel : Over mij: I'm strong; I'm Turkish and I don't give a fu*k about you! Voila, mensen zoals U heb ik dus niet graag.. ik ken een paar normale turken, met wie ik best bevriend zou kunnen zijn, spijtig genoeg zijn er veel turken zoals u.. begrijp je wat ik bedoel ? Laatst gewijzigd door Shizie : 25 september 2004 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En wat is er mis mijn profiel.... I'm strong; I'm Turkish and I don't give a fu*k about you! Elke woord van mij irriteerd u precies laat staan daden ![]() Think about it |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien toch eerst maar bij Iran aansluiting zoeken.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk besef ik het. Ik vind dat met haat tegen zionisme niets mis mee is. En ja als er zoveel mensen die Turkije nog altijd niet willen zien als deel van Europa is het toch logisch dat Turkije op de gepaste moment aan de kant van Iran moet staan.
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 25 september 2004 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door JusticeLover : 25 september 2004 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Lees eens een paar boeken over de Islam. Of gewoon de Koran, of de haddits, of de soenna's, of de sjaria. Dan weet je misschien wat de Islam bedoeld met djihad. Wij zijn zo'n beetje opgevoed als volgelingen van Christus die zijn andere wang aanbied en zijn vijanden vergiffenis schenkt. Zoek eens op wat Mohammed en zijn volgelingen daarover denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
misschien omdat Turkije geografisch niet in Europa ligt ? Omdat het historisch een vijand van de Europeanen is ? Hoort Rusland dan ook bij de EU ? Hell no! El turco by the way, hoe oud ben je en heb je werk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
______________ Als Christus zegt dat we de andere wang moeten aanbieden, dan meent Hij het. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 2031 |
|
![]() |
![]() |