![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U was erbij? dat zal onderzoek en getuigenverklaringen wel uitmaken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik denk wel dat die agenten 'vogelvij' zijn..
Die 'pakken' ze vroeg of laat wel eens... heb ik zo opgevangen... En dan is 't ochot ocharme.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Mooie 'kennissenkring' hebt u. Proficiat. Schimmeltje, de haatzaaier.
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Dat slag van mensen ken ik, als ze met 20 tegen 1 zijn, dan durven ze wel ja. Doet me een beetje denken aan bewegingen zoals antifa etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zaait alweer haat, geweld en keurt het goed, daarom bent u met die mening een onderdeel van een probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik zou niet in de schoenen van die agressieve agenten willen staan, want die staan er niet goed op! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jongen van 10 sterft in Parijse banlieue omdat hulpdiensten en taxi's 'niet durven komen helpen' http://www.knack.be/nieuws/wereld/jo...al-270001.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() --- Ter info: no-go zones in Brussel, volgens dewereldmorgen is dat de schuld van de vlamingen en de racistische politie. http://community.dewereldmorgen.be/b...ten-en-f-ictie no-go zones in Frankrijk, uiteraard allemaal moslim wijken ![]() 2009 top 20 no-go zones in Nederland ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Och, in een andere draad zit hij te kakken over hoe onze blanke meisjes zich wel zullen laten volpompen door negers en hun kinderen zullen baren... Ik neem dat eikeltje van 'n schimmel al lang niet meer serieus. Laat hem maar eerst eens uit z'n puberteit geraken, misschien groeit er dan iets van verstand daarboven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Is daar iets mis mee? Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 10 augustus 2014 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En natuurlijk laten onze meisjes hier (zelfs hier van ons forum) zich volpompen door de choco's, ze eisen immers het zware geschut. Jij niet dan?
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ach, niets verkeerd met negers zolang het geen moslims zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Daar ben ik het niet mee eens.... Er zijn veel west Afrikaanse migranten en die zijn overwegend Christelijk hoor! En zijn dikwijls nog grotere Moslimhaters dan jij! ![]() Ik denk niet dat er cijfers van zijn! Ik schat 70% Christen en 30% moslim, in Brussel zelfs nog meer Christenen. Maar Nigerianen, Ghanezen, Ivoorkust, Congolezen zijn bijna allemaal Christenen! Heb jij die Afrikaanse kerken in bijna alle steden nog niet opgemerkt? Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 11 augustus 2014 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
volgens mij zit er ne claim in tegen het pharmabedrijf van zijn anti-depressivum ... |
|
![]() |
![]() |