![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Het bestaan van illegale kampen met 1500 inwoners op onze grens is blijkbaar geen nieuws. Het feit dat een bestuurder met illegalen aan boord onmiddellijk aangehouden wordt en beschuldigd van mensenhandel stoort ook niet.
Onze nieuwsdiensten vinden de scheiding van Sven Nys veel beter. Ik zou me stilaan beginnen schamen als journalist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie niks?
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien een heel groen standpunt , stukken minder vervuiling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, illegalen hebben recht op menselijkheid. En ja, er zullen er veel meer komen. Maar navenant dat er meer komen, gaat verhoudingsgewijs de aanpak minder menselijk worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar ben je het nu eens met mij dat moslims gaan verdrievoudigen in 20 jaar, de ene keer noem je het leugens en wil je bronnen maar de andere keer zeg je net hetzelfde maar dan als eikel. Best je gedacht eens opmaken voordat je iemand leugenaar noemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Exponentiële groei
http://nl.wikipedia.org/wiki/Exponenti%C3%ABle_groei Groene curve is exponentieel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou je zelf zijn als je geen nagel hebt om aan uw gat yekrabben en ergens kost en inwoon krijgt. Waarom gaat ge die mensen niet helpen in hun eigen land ? Aan het loon van ginder natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() C-130's richting Irak bedoel ik. p.s. Ik merk dat hier goed in de buurt, geen autochtoon zag je hier op straat het voorbije weekeinde (de mensen cocoonen, durven bijna de straat niet meer op) allemaal vreemdelingen die maar zonnepitjes zitten te eten aan bendevorming doen op menig hoek van de straat (Politiecontroles???, Nee die kijken tv of spelen een spelletje kaart denk ik ... ) mensen die toch het lef hadden om even te gaan wandelen worden bekeken zo van: wat kom jij hier doen op ONZE straat en ga zomaar verder ... (tevens nemen ze ook snel even notie van welke schoenen u aanheeft en welk uurwerk u draagt voor verdere actie) 20 over 12 om ze uiteindelijk eens te gaan buitenzetten anders gaat het echt niet goedkomen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Goede opkikker dat 'mengen' voor de zwakke genen van de Vlaams nationalisten en ander rechts gespuis!
Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 1 september 2014 om 13:17. |
![]() |
![]() |