![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkele pipo's op deze site uiten zich als een perfecte propagandamachine voor de haatbaarden van Hamas. Het recht op voortbestaan van een staat (die nota bene in 1948 formeel erkend werd door de UNO) wordt schaamteloos in vraag gesteld. Meer nog, het bestaansrecht van de natie die deze staat bevolkt wordt evenzeer betwist. Laten we dan mpaar de redering even doortrekken. Gaan jullie ook eens het bestaansrecht van de U.S.A. in vraag stellen? Of van Canada, Australië, Nieuw-Zeeland enz.? Neen, daarover zullen jullie geen woord reppen. Waarom? Omdat de staat waarover het hier gaat de staat van de Joden is, en sommigen zijn er nog steeds niet mee in het reine of Joden überhaupt wel het recht hebben om te bestaan.
Met andere woorden, het gaat hier om nauwelijks versluierd en authentiek antisemitisme. Of voor de oenen voor wie het nog niet duidelijk genoeg is: jodenhaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelul 2 die ook terug. Welkom!
Terug naar topic, misschien: see #1 message.
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een soort vicieuze cirkel die voorkomt uit roeptoeteren zonder feiten te kennen. Generaliserend gezegd zijn er linksen die de volstrekt belachelijke vergelijking maken tussen Hitler-Duitsland of apartheid Zuid-Afrika en Israël en die je niet hoort over de Palestijnse slachtoffers in Arabische landen. Aan de andere kant is er dom rechts die in de antisemitismemodus schiet als Israël wordt beschuldigd van misdaden, terwijl die worden begaan (niet structureel, maar fouten worden gemaakt).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Irrelevant gelul: DEZE topic gaat over Zionistisch gelul uit Antwerpen door: JOODS ACTUEEL en hun kiekens. Als dit geen antisemitisme is?Of moet er via de moderator stappen ondernomen worden?Respecteer aub het geloof van andere mensen ipv ze uit te schelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() KWAAK
Maar U bent geexcuseerd. Off you go now. Ksch...
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar het om gaat hier:
Joods Actueel, laat mijn grootouders hierbuiten! OPINIE − 06/08/14, 06u00 Marc Van Ranst is hoogleraar virologie aan de KU Leuven. Hij schreef samen met 370 Belgische artsen een opiniestuk in De Standaard (25/7) en Le Soir (29/7), waarin deze artsen onze politici oproepen om duidelijk de recente oorlogsmisdaden van de Israëlische regering tegen de Palestijnse bevolking in Gaza te veroordelen, en krachtdadig economische maatregelen tegen Israël te nemen. .
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() Maar mensen uitschelden puur om basis van hun afkomst,getuigt van weinig respect en bewijst het hier aanwezige antisemitisme
Laatst gewijzigd door Eppes : 6 augustus 2014 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Religie en afkomst zijn geen synoniemen. Hoezeer je dit in deze ook wil argumenteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is uitschelen ??????
Maar idd. ik respecteer U zeker niet. Voor het overige is uw geschrijf dik gelul, ad nauseum. Sue me.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() afkomst =/= geloof
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
doet hij dat niet dan is er een probleem en krijg je kritiek Citaat:
Zie je het verschil echt niet? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar zijn geen 'joden' bij betrokken, dat maakt 't minder interessant. Dat geldt ook voor de rest hier. Citaat:
Per direct alle mohamedaanse landen bestaansrecht ontzeggen + bekritiseren. Waar zijn die talloze draadjes waar die landen, onmenselijkheden e.d. 'bekritiseerd' worden, ik heb er al meermaals naar gezocht & gevraagd ... tevergeefs. Bovendien is duidelijk bewezen wìe hier de èchte criminelen zijn, wìe hun eigenbevolking en vooral hun kinderen in gevaar brengt! FRANCE 24 has exclusive footage of a Hamas rocket launching pad that appears to prove the militant group has been firing from areas heavily populated with civilians. http://www.elsevier.nl/Buitenland/ni...e_werk_in_Gaza + Zo ging Hamas de afgelopen weken te werk in Gaza
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |