![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Al bij al vind ik persoonlijk dat de moderatie behoorlijk z'n best doet om ongeveer elk hoekje van het politiek spectrum aan bod te laten komen. "neutraal" heet dat.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
125 kilo, een dikke BMW cabrio onder de kont en een automatisch pistool op de achterbank. ![]()
![]() |
#24 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wettelijk gezien echter, behoren we inderdaad sneller in te grijpen wanneer het nazistische troep betreft: referenties naar anti-semitisme en holocaustontkenning, revisionisme, minimalisatie van het aandeel van nazi-Duitsland en extreem-rechts in WO II etc. Voor klachten over deze wettelijk verplichte censuur, wendt u zich beter tot de betrokken politici, die deze wetten unaniem goedkeurden...... Citaat:
Citaat:
Ik kan u verschillende goede providers aanbevelen. Sommigen bieden zelfs gratis fijne forumsoftware aan. Citaat:
De bedoeling van een discussieforum is duidelijk. Enkel andermans tekst neerkwakken, zonder een eigen opinie erbij, is hier niet langer wenselijk. Citaat:
Wanneer de geviseerde persoon een persoonlijke aanval meldt, wordt steeds ingegrepen. |
|||||
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Zou een rechtse nationalist zich uitlatingen op dit forum kunne permitteren als bijvoorbeeld den Carlos die zomaar iedere Vlaams-nationalist als volgt behandelt:
Citaat:
Antwoord: NEEN! Niet dat ik persoonlijk een probleem heb met wat dit baasje uitkraamt, het is meermaals zelfs grappig. Maar het duidt wel op 2 maten en gewichten. Indien het een rechtse nationalist was geweest was hij al lang gebanned! |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wanneer de geviseerde persoon een persoonlijke aanval meldt, wordt steeds ingegrepen. Blijkbaar schept de 'beledigde' er genoegen in om de schelder zichzelf met de billen bloot te laten stellen, dan om schrapping van de belediging te verzoeken................... |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet kan hardmaken? Ik heb er hier zonet ene gepost van den Carlos! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Allez, 't was alweer een tijdje geleden dat er nog eens op onze kap gezeten werd.
Zoals enkele collega's reeds aanhaalden maken we ons zelf niet veel zorgen over die klachten ivm onze neutraliteit. Het feit dat we vanuit links voor rechts versleten worden en omgekeerd vanuit rechts voor links is een teken voor mij dat we toch nog nie zo slecht bezig zijn. |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als u graag met de grenzen van het wettelijke flirt, of ze heel stoer en niet-politiek correct wenst te overschrijden, dan doet u dit wat ons betreft op eigen verantwoordelijkheid en met eigen middelen. Citaat:
U meldt Carlos' uitlating hier nu voor het eerst. Kan u bevestigen dat ze aan u persoonlijk gericht is, en voelt u zich daarbij zwaar geviseerd? Dan zal ik ze probleemloos knippen. Laatst gewijzigd door Peter Johan : 24 september 2004 om 19:22. |
|||
![]() |
![]() |
#31 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
U kan uw leugenachtige insinuaties niet hard maken........... |
||
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Overigens heb ik nergens beweerd dat ik er problemen mee heb dat jullie de wet volgen, verre van! Over de opmerking van Carlos hebt u het blijkbaar niet begrepen. Geen erg, u bent namelijk moderator op Politics.be.... |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
lees eens wat post van sunshine. die ligt hier al weken nazi-bullshit te verkondigen, en probeert andere forummers te beledigen (hij gaat zo ver dat hij niet meer geloofwaardig is). het feit dat die nog steeds niet geband is, geeft aan dat jij met je beschuldigingen compleet fout zit. vanwaar toch jou selectieve verontwaardiging? |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over dat nazi-gedoe, het gaat wel over het toelaten van andere symbolen die staan voor moord, terreur, genocide,... Hamer-en-sikkel symbolen dienen evengoed van het forum gebanned te worden dan nazi-symbolen. Ofwel ban je niks, ofwel zorg je voor evenwicht. Maar zich verschuilen achter wat de politiek-correcte wet zegt is zwak! Duidelijkheid troef bij koeraad M ![]()
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 24 september 2004 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat m'n avatar betreft, je kan hem als zuiver Nazi-symbool aanzien zoals de Swastika, maar je kan het evengoed ook louter bekijken als één van de weet-ik-hoeveel-duizenden medailles er in de geschiedenis reeds zijn uitgereikt. T'is maar een kwestie van hoe je dingen waarneemt. Wat m'n onderschrift betreft, daar staat enkel een datum vermeld bestaande uit dag en maand zonder een specifiek jaar erbij. Dus dat kan voor de één refereren naar iets, voor een ander is het dan weer juist een datum en niets meer dan dat, voor nog een ander is het misschien zelf zijn of haar verjaardagsdatum. Wederom een kwestie van je perceptie op zaken die van persoon tot persoon kunnen verschillen. En van het lezen van een Duitse zin gaat niemand dood of ga je het tegendeel beweren ? Als linkies communistische symbolen mogen plaatsen verwijzend naar Stalin die een pak meer slachtoffers heeft gemaakt dan Hitler, dan mag ik dat ook met een extreem-rechtse symbool. In feite is extreem-links zelfs bevoordeeld ten opzichte van extreem-rechts daar mensen op straat extreem-linkse symbolen op hun klederen mogen dragen in ons land en er is geen taboe of wet op discussies rond de gemaakte slachtoffers onder het Stalinregime. Deze vrijheid geldt niet voor extreem-rechts, wij mogen niet over het aantal Judenslachtoffers discussieren of in vraag stellen, niet met Swastika-armbanden op straat rondlopen, enz ... dus je moet niet staan te klagen Pietje. Je mag veel meer dan ik op dat gebied als je dat zou wensen. Wat de judgement van de moderatie betreft, uiteraard zal een rechtsgezinde moderator zachter een rechtse forumgebruiker aanpakken en een linksgezinde moderator zachter een linkse forumgebruiker aanpakken, alhoewel ik wel denk dat ze zo goed mogelijk binnen hun kunnen neutraal trachten te blijven. Maar echt neutraal blijven en je eigen visies negeren bij het modereren gaat niet uiteraard, geen enkel mens kan zuiver objectief blijven, zelfs een rechter niet. Het feit dat je zo goed mogelijk probeert objectief te oordelen als moderator is dan ook het wenselijkste, en ik denk dat ze hierin min of meer behoorlijk slagen. In feite vind ik ze persoonlijk soms zelfs te streng in het tussenkomen, maar goed, ze zijn hier nu eenmaal de baas en het is dus slikken of oprotten om het een beetje heel cru te stellen. Twee vragen naar de moderatie toe : mag iemand eigenlijk de Swastika als avatar gebruiken op internet daar het Stalinsymbool blijkbaar wel toegelaten wordt of is dit wettelijk verboden ? Ik weet dat andere keltische symbolen hier wel kunnen die verwijzen naar Nazi-Duitsland, maar het symbool in spé het hakenkruis mag dit ook of niet ? Je ziet ze soms in postings in een foto voorkomen in bepaalde threads, maar nergens heb ik iemand hier tegengekomen naar m'n weten die het als avatar gebruikt, vandaar m'n vraag. Tweede vraagje daar ik geen woordenboeken in huis heb : wat houdt het woord "revisionisme" eigenlijk in ? Immers, voor ik op dit forum kwam, heb ik nog nooit van dit woord gehoord. Letterlijk vertaald lijkt het op "herbekijken", dus een gok van mij is dat het een moeilijker woord betekent voor "in vraag stellen", doch ik zou graag zekerheid hebben. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nergens zeg ik dat men op Politics.be wetsovertredingen moet toelaten. Maar ik voeg er aan toe dat men zich niet achter een politiek-correcte wet hoeft te verstoppen om symbolen van moord en onderdrukking (hamer-en-sikkel bijvoorbeeld) wél te tolereren, gewoon omdat die niet verboden zijn door de linkse regeringen. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() De uitleg is reeds gegeven, alles wat volgens de Belgische wet toegestaan is staan wij toe, niet meer niet minder.
(Op een aantal forumspecifieke punten na zoals persoonlijke aanvallen naar een andere forummer toe) |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door PAJOT : 24 september 2004 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat jij schrik hebt van Nazi's en het ermee oneens bent dat je m'n postings Nazi-bullshit moet noemen. Ten tweede, m'n nick begint met een hoofdletter. Een gerespecteerd persoon als mezelf wordt met een hoofdletter geschreven, ook als het niet m'n echte naam is van op m'n identiteitskaart maar slechts een nickname. Ten derde, je maakt weer de fout van veralgemening. Het is niet omdat jij me toevallig ongeloofwaardig vind, alsook enkele van je vaste vriendjes op dit forum dat ik daarom werkelijk ongeloofwaardig ben voor alleman. Want dan kan ik dit principe ook evengoed tegen jou laten keren. Ik kan je postings evengoed als ongeloofwaardig beschouwen, samen met nog andere forumgangers die ik ken. Moet ik dan ook daarom beginnen te veralgemenen dat al je postings voor iedereen ongeloofwaardig zijn ? En dan mij van veralgemening te durven beschuldigen dat ik iedere allochtoon en moslim over dezelfde kam zou scheren terwijl je hier zelf aan het veralgemenen bent. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet zou ik zeggen. (en neen, niet meer "verwijst" ![]() Mij durven verwijten van beledigingen ??? Kijk eens de postings van je kliekje vaste forumvrienden tegen me na, die moeten niet voor mij onderdoen. Als je A zegt, moet je ook B durven zeggen Ingenious ! En ik beledig niemand, dat zijn steken dat linkie-winkies evenveel doen als rechtsen. Je bent alleen veel sneller op je teentjes getrapt, terwijl ik dat niet ben. Wie van beiden is dus de meest verdraagzame persoon hier ? Juist, ik ! |
|
![]() |