![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Welk maatschappijtype verkiest u ? | |||
Een welvarende, overwegend blanke, niet-multiculturele maatschappij waar wet en orde heerst |
![]() ![]() ![]() |
34 | 73,91% |
Een multiculturele smeltkroes waar veel armoede en chaos heerst |
![]() ![]() ![]() |
12 | 26,09% |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Als al die vreemdelinken bereid zijn om zeer vriendelijke en vrijwilligmatiig naar hun eigen land willen terugkeren, is het eerste of koers het gezelligste, yup yup yup. Maar zijn toch wel toch zeer vaakmatijg de rechtse peopletjes die zich lijk niet zeer meteenmatijg zwaar inspannen (of toch iets dergelijkst) om de vreemdelinken vrijwillig naar hun land te laten terug keren e.
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() deze poll is dom...
1) ja of 2) ja Citaat:
Domoor die ik ben heb ik jarenlang geloofd dat de grote schuldige de structuur van onze eigen bevolking was (babyboomers die weldra door hun niet-zo-talrijke kindjes verzorgd moeten worden) gekoppeld aan het niet langer afgestemd zijn van het systeem van sociale zekerheid (gegroeid en gebouwd in de economische hoogdagen van '60 en '70-er jaren) aan de huidige economische realiteit en minstens versterkt door politiek wanbeleid (pensioengeld beleggen+kwijtspelen) MAAR nu blijkt dat het gewoon die bruin mannen hun schuld is. Het leven is schoon, de wereld is simpel. Dank u!
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Graag zou ik dit topic nog eens onder de aandacht willen brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 3.5 jaar later blijft dit een nutteloze en nietszeggende poll hoor
![]() Meer dan keuzes genoeg Multicul kan je niet terugbrengen hoor. meer en meer niet-belgen komen hier wonen, maken handenvol kinderen. Deze mengen zich onder de autochtonen en hop zo gaat het verder.. al deze mensen stemmen tegen extreem-recht en binnen een jaar of 20 bestaat het VB niet meer omdat de meerderheid allochtoon is ![]()
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal wel, maar waarom hoor ik jou dat nooit zeggen bij de stuk of 10.000 onzinnige polls van onze forumstalinist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hm, ik weet niet dewelke je juist bedoeld. Ik lees dan ook niet alles op het forum e. Bedoel je die van C2C? Die heb ik in ieder geval wel al eens veroordeeld voor idote peilingen