![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Op d'unief was dat een zeer belangrijke bezigheid!
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intellectuele capaciteiten zegt trouwens niet alles over verantwoordelijkheid of jobinhoud.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het er hier al eens uitvoerig over gehad. Maar neem eens de proef op de som. Verlaag het loon van een kleuterleidster met 1000 euro en iedereen blijft zitten , verlaag het loon van een master Wiskunde met 1000 euro en iedereen vertrekt naar de privé (aan het huidige loon vinden ze nu al haast niemand). Dat is de realiteit . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verantwoordelijkheid nemen, initiatief nemen, iets kunnen wat anderen niet kunnen,...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar de sossen denken wel in eenieders naam te moeten spreken, a ja, anders kunnen ze niemand bang maken met hun leugens. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sito sticks van Mora prikken 8 uren per dag is nog veel zwaarder en die vrouwen verdienen nog niet eens de helft van een kleuterleidster. Zoals ik hierboven zei. Verlaag het loon van een kleuterleidster met 1000 euro en ze blijven allemaal zitten. Ze gaan geen sito sticks prikken of iets anders doen binnen hun capaciteiten , want dat betaalt nog altijd veel slechter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze trekken zich daar juist geen ballen van aan, jasjes aan en jasjes uit en om 15.20 uur zit de dag erop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs VDL op ze feesboek.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wenst u dan ook een Tatra 603?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee ons onderwijs is te duur wegen de massieve overbetaling van kleuterleidsters en onderwijzers. Dat corrigeren levert miljarden op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Het personeel ligt sneller en langer op het strand dan de directeur.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de weddes van kleuterleidsters, onderwijzers en regenten gelijkgeschakeld zijn, daar kan ik me in vinden.
Ik vind het wel mentaal zwaar belastend werk; en voor de kleuterleidsters zelfs ook fysiek belastend. Dat licentiaten meer verdienen, vind ik maar logisch. Voor het feit dat ze allen eigenlijk onredelijk veel verlof hebben, heb ik dan weer geen oplossing. Maar dat is allemaal of topic. Het gaat hem er over dat ze blijkbaar mooi aan het coördineren zijn: om beurten wat mist (onduidelijkheid) en wat mest (grove leugens) spuien. .
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen wil een dikke pree met weinig capaciteiten , maar in de echte economie doet een dergelijk fenomeen zich niet voor. Je moet zelfstandige zijn (geweest ) om dat te beseffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Om af te dalen wel te verstaan.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lieten zaagt over besparingen in de marge , terwijl de echte miljardenbesparing moet gebeuren in de correctie van de verloning van kleuterleidster en onderwijzers naar een niveau dat ze in de privé zouden verdienen gezien hun capaciteiten. Laatst gewijzigd door Pericles : 11 augustus 2014 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |