![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Tantist
![]() Ik loop een beetje nijdig omdat het er voor België niet al te feestelijk uitziet. Jij moet het ontgelden omdat je voorspelde dat de assymetriën tussen de verschillende regionale en federale regeringen uw zaak in een stroomversnelling zou brengen. 't Strafst vanal: 't zijn de kloothommels van groene en tsjeefse Brusselaars die nu de onsolidaire paljas uithangen.
![]() |
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() Pasfoto's zijn noodzakelijkerwijs lelijk en mismaakt. Ik had die "pas" ook gewoon kunnen weglaten eigenlijk.
![]()
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Dat je d'er slecht uitziet op een pasfoto kan aan de hoeveelheid belichting liggen, vanuit welke hoek de belichting toestraalt en minstens even belangrijk wélk licht je gebruikt.
Heb zo eens fotografen van een bekend blad een namiddag gevolgd terwijl zij fotomodellen "shootten" en stond versteld van de vele facetten waarmee zij rekening dienen te houden. Ze hebben zo voor de lol eens ne foto getrokken van een meiske zoals het NIET moest....awel, da bloedmooi meiske werd op slag een lelijke schrok. Al wel eens aan gedacht?? Volgens mij ligt het niet aan jouwzelf, maar aan die vettige TL-lampen (of hoe noemen ze die rommel) van "ergens" op je schijnt terwijl de foto wordt getrokken...da pakt ook nie bij mij. Nen enkele keer heb ik dan betere pasfoto's en da's meestal bij minder belichting...kan al veel hartattack's voorkomen. Laatst gewijzigd door KempensBoerke : 25 september 2004 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() Inderdaad, die fotopashokjes zijn rommel! (Maar ik blijf erbij, er is nog geen goed toestel uitgevonden om mij mee te fotograferen).
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Was dus raak. Citaat:
Ik kan er geen zak aan doen. Mijn opvoeders waren flaminganten. Citaat:
Dat moet ge kunnen verdragen als ge uw identiteitscrisis op K&K te grabbel gooit. Ik wist ook wel dat het ongemeen hard kon overkomen voor mensen met een postpuberaal afreageringssyndroom, maar ik dacht dat ge daar volledig over waart sinds het Vlaams Kartel. Ik beloof dat ik u nooit meer zo hard persoonlijk zal aanpakken. Dat is teveel eer. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat ik soms overdrijf. Ik heb u nog nooit gezien, maar zijt ge echt zo een lelijkaard dat mijn zever zo diep treft? Citaat:
Niet in het huidige bestuursklimaat, nog minder in wat ons te wachten staat....... Arm katholiek Vlaanderen.........
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een onware belediging doet me lachen met de dommigheid van diegene die ze ventileert. Als er daarentegen 'iets van waar is', dan pas steekt irritatie bij mij de kop op. Citaat:
Troost uwe pasfoto van mijnentwege. Citaat:
![]() PS Ik dacht dat ik op K&K eens lekker van leer kon trekken, en even een probatio penne in scheldstijl mocht neerpoten, maar ik merk dat ik daarvoor toch beter andere oorden en 'slachtoffers' met een iets bredere rug opzoek. Neem het allemaal maar niet te serieus op. Ge hebt drie "vuige Belgicist"-en en tien "mottige unitarist"-en te goed, zonder dat ik bij de moderatie zal gaan zagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Gaat het echt zo slecht met België dat ge zo doet? Ik heb niet de indruk dat het er nu al mee gedaan is zenne, dus herpakt u een beetje.
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je daar een serieuse reactie op wil, dan plaats je het volgende keer in Maatschappelijke discussies. Citaat:
Die assymetrieën in de regeringen, die kweddelen met DHL, dat onsolidaire Brusselse gedoe, dat steenezelkoppige Waalse NON-gedoe tegenover legitieme Vlaamse eisen waar die kerels zélf eigenlijk geen spatje nadeel bij hebben........ Het werkt op mijn tripkes. Ofwel zijn het 'zwaktebiedingen', 'overroepen handen' spartelen als duivels in wijwatervaten,...... Ik weet het niet, maar ik heb daar geen goed oog in. Citaat:
Ik zie de zaken klaar genoeg om te snuiven dat er een 'kantelmoment' op komst is. Zelfs een val van de regeringen zou de zaken nog verder op de spits kunnen drijven.......... 't Ziet er bleek uit........
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Vergeef me, maar op korte termijn zie ik enkel een confederalisatie komen. Afin, zeg maar een federalisatie naar pakweg Duits model (met deelstaten dus ipv gewesten en gemeenschappen). N-VA is te klein, Vlaams Blok verraadt de Vlamingen nog voor ze aan de macht gekomen zijn in Brussel, CD&V keert zijn vest om als dat nodig mocht blijken, de VLD is een partij geworden in functie van de carriere van Verhofstadt, SP.A is dé populistische partij geworden, die veel stijl heeft, maar geen inhoud, en Spirit koppelt daar zijn wagentje aan. Intussen zitten de Franstalige partijen op 1 lijn. Nee Staveke, ge zit gebeiteld...België overleeft deze legislatuur wel...
![]() |