![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Een bruine of zwarte VB-er had waarschijnlijk nog een kans gekregen, indien hij zich zou laten hersenspoelen.
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de verhoudingen liggen enigzins anders. Een tegen drie flikken, niet twintig tegen een flik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag het maar eens aan Vera Vrancken. Laatst gewijzigd door giserke : 23 augustus 2014 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ge moet het in zijn evenwicht plaatsen natuurlijk. 1 Vlaams Belanger is natuurlijk altijd meer waard dan 10 flikken. Zelfs gij zou dat moeten weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens onze roodgroenblauwe wouldbe wereldverbeteraars is iedere flik een Vlaams Belanger ....
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 augustus 2014 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Dapper verzet tegen de hoeren van de belzieke staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Ik zit hier nu al lang genoeg om beter te weten maar ik had hier toch op een hoger niveau gehoord...vervang agent eens door eenderd welk ras/geloofsgroep/levensovertuiging in sommige uitspraken hier...
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 23 augustus 2014 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben via-via aan wat foto's geraakt van het eerste informele gesprek met die blokker door de politie. Hij was blijkbaar wit geworden van angst.
![]() Nadien, toen hij terug rustig was zag onze blokker er zo uit : ![]() 't is toch een speciaal soort volkje hoor, die blokkers. Ik hoop toch dat die agenten hun matrak niet beschadigd is geraakt van op die schedel te slaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En het is bekend hier dat ik de popo geen warm hart toedraag denk ik, dus dat wilt al wat zeggen
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Biernazi praat linkse 'intellectueel' onder tafel.
https://www.youtube.com/watch?v=4mmS8_wpo1I |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu je het zegt.
![]() Mijn punt was dat 'idioot' of 'biernazi' toch niet zo gemakkelijk te vergeuzen zijn als 'anarchist' of 'reactionair' of 'sans-culottes' etc. lijkt me. Ik twijfel dat er een Blokker trots is biernazi genoemd te worden.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 23 augustus 2014 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik snap eigenlijk niet goed waarom de uploader dit als anti-VB propaganda beschouwd. Ik zie hier niemand oproepen tot iets wat zorgwekkend zou zijn. Omdat de linksmensch in zijn broek schijt als ze burgers met wapens zien, mogelijk?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 23 augustus 2014 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Niet van dezelfde orde als biernazi of idioot, maar de oorspronkelijke betekenis was zeker negatief.
Van Wikipedia: Citaat:
Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 23 augustus 2014 om 21:14. |
||
![]() |
![]() |