![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Who cares?
Allahu Akhbar, toch?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Open jij ook voor elk Palestijns kind zo'n draad? Het gedweep met Israël gaat toch wel heel ver hoor. Lijkenpikken noemt dat hier.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 23 augustus 2014 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan weten we in elk geval waarom de VN scholen platgebombardeerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israel zelf claimt dat niet eens!
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I care, op basis van het gelijkheids-principe.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 augustus 2014 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus beste, het minste dat ik kan zeggen is dat ik het overdrijven van u heb geleerd. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Who cares?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() enkel diegenen vanwaar ze raketten afschieten
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Nee, ik maak mij daar niet druk over, maar vind het gewoon spijtig en zeker als het een kind is dat misschien een mooie toekomst tegemoet ging, en dit in tegenstelling tot wat die broedmachines in Palestina op de wereld brengen. Daar is gewoon geen toekomst voor. En hebt ge gezien hoe dat Herr Schimmelpenning tekeer ging in post #16. Helemaal in het rood (wat een ernstige inbreuk is) omdat ik de dood van de ene erger vind dan de andere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
denkwijze over wat terroristen zijn. U begrijpt kennelijk niet welke hypocrisie er in de zin schuil gaat.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat maar waar!
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Uw uitvluchten zijn wel hopeloos aan het worden vind ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I don,t give a fuck, zeg ik in alle eerlijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het er duidelijk moeilijk mee dat dit bericht hier vermeld worden. Blijkbaar mag dit enkel gebeuren als het gaat om Gazaantjes. En die zijn doorgaans het slachtoffer van het niet te ontkennen feit dat de bastaards van Hamas hun militaire activiteiten liefst op poten zetten vanuit of in de onmiddellijke nabijheid van scholen, hospitalen enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Zelf Marc Regev heft het volgende gezegd over dat onderwerp:
1. Er is nooit vanuit een UN school gevuurd op Israel, er is enkel een discussie geweest met de UN over tijdelijke stockage, maar Hamas heeft het wapentuig weggehaald onder druk van de UN en Israel wist dat en was daarmee akkoord. 2. Er is gevuurd door Hamas in de buurt van de UN scholen 3. Er is gevuurd naar die buurt door de ISraeli, het is door de inherente onnauwkeurigheid van de ISraelische artillerie dat er een aantal granaten op een school zijn gevallen in 1 geval, in de andere gevallen waren de slachtoffers mensen die in de buurt van de school waren 4. ISrael heeft altijd de dood van de onschuldige burgers veroordeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |