![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
als kind heb 'k zwarte piet debiel gevonden. bijna even irritant als clowns. en sinterklaas had altijd iets seniels... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik had ook niet graag die zwarte pieten & clowns ![]() Da' was ook zo met carnaval , al da' geverf (schmink) , hatelijk !!!! En die sint , in elk dorp een andere op dezelfde dag ![]() Algemeen: Ach , voor mij mogen heel da' boeltje .... behouden , het is iets voor kinderen , dus , laat kinderen kinderen zijn ![]() De ene wil het andere afpakken , omdat ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 augustus 2014 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() veel vrouwen houden van zwarte pieten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Nochtans een simpele oplossing voor dit gewiekste probleem:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veder vind ik het terecht dat racistische trends verdwijnen of worden verbeterd. Weg met zwarte piet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat stelt u dan (eventueel) als alternatief voor ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Die regenboogpiet vind ik een goede (tussen-)oplossing. Maar ook sommige kinderversjes moeten aangepast of geschrapt worden op school.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 26 augustus 2014 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke geschrapt , welke aangepast ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn vele landen die sommige als minderwaardig beschouwen , dus niet enkel in de Westerse cultuur !! Er is maar 1 aarde , help die om zeep , wat dan ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Ik stel een grote zwarte pietenbetoging voor.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Gaat u mij nu ook beginnen provoceren ? Tip: zoek eens een interessante hobby ipv hier wartaal uit te slaan. Zwarte pieten die racistisch geportreteerd werden (zoals met grote oorbellen en een onderdanige of domme houding) zijn al enkele decennia uit het straatbeeld, uitzonderingen niet te na gesproken. Piet is zwart vanwege door schoorsteen kruipen en de 'dikke lippen' komen van het schuren tegen de schoorsteenwand. Mensen die in heel dat gebeuren een racistisch iets zien, vind ik eerlijk gezegd dommekl*ten. Zelfs al zou het racistische intenties hebben, wat ik dus totaal ontken, kunnen kinderen vandaag de dag met een 'verdraagzame' opvoeding echt wel een onderscheid maken tussen het 'sprookje' en de werkelijkheid. De meeste kinderen die gewelddadige games spelen gaan (gelukkig) ook niet echt op straat mensen beginnen afknallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwarte piet zoals we zwarte piet hebben leren kennen gaat verdwijnen, eerder binnen vijf dan binnen tien jaar. Daar kan je over blijven janken wat je wil, maar op den duur maak je je alleen maar belachelijk door per se vast te houden aan zulke 'tradities' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |