Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2014, 19:18   #21
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Is 1400 niet wetenschappelijk genoeg ?
Alstublief. Als u uw ogen opentrekt zal u nog veel meer ontdekken. Als u zo graag wetenschappelijke bewijzen wilt, ga dan zelf op zoektocht en steek uw kop niet in het zand. Het artikel zegt toch genoeg hoe men alles probeert toe te dekken om de moslims niet in een slecht daglicht te stellen.

Het grote nadeel is natuurlijk dat een bepaalde godsdienst verkrachting en pedofilie tolereert. Maar u gaat nu toch niet verlangen dat ik de hele koran ga voorlezen. Daar bent u zelf groot genoeg voor, of niet? Onze politiekcorrecte justitie geeft zelfs strafvermindering aan een verkrachter, omdat in zijn cultuur de vrouw minderwaardig is. Hallo?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 augustus 2014 om 19:26.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2014, 19:19   #22
araneus
Gouverneur

Standaard

Het valt vooral op dat de Belgische kranten het enkel over aziaten hebben terwijl men heel goed weet dat het Pakistani zijn en moslims zijn! Pure schande!

Het zoiets als zeggen dat een Europeaan het gedaan heeft, terwijl het een vlaming betreft!
araneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2014, 19:20   #23
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Kun je mij dan eens haarfijn tonen waar ik die misdaden toedek dan?

Trouwens, als er één hier die misdaden toedekt, is het wel onze hollandse frees hier:

Die slachtoffers kunnen haar géén reet schelen! Verkrachten is allemaal geen probleem, zolang het maar 'buiten onze grenzen' gebeurt...
U kan ik dat niet verwijten , maar de multicul regime pers verwijt ik dat wél.
De taxi-verkrachtingen in het Brusselse zijn pas bekend geraakt na het 20ste geval . 1 verdachte is opgepakt , sindsdien geen letter meer in de pers .
Proces , veroordeling , andere daders ? nx meer .
Femme de la rue , eventjes in de kranten , grote verbazing , is er iets veranderd ondertussen ?
De echte reden van deze schandalige misdaden ligt in de cultuur van de koran.
Die cultuur noemt islam . En de pers , en de multicullers weigeren om dat toe te geven . Zolang mn het probleem niet wil erkennen , kan er ook geen oplossing gezocht worden. Toegeven dat je mis was is best wel goed hoor .
Je kan pas biechten nadat je je fout hebt ingezien en toegegeven.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2014, 19:27   #24
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
Het valt vooral op dat de Belgische kranten het enkel over aziaten hebben terwijl men heel goed weet dat het Pakistani zijn en moslims zijn! Pure schande!

Het zoiets als zeggen dat een Europeaan het gedaan heeft, terwijl het een vlaming betreft!
1/ Bij mijn weten ligt Pakistan nog altijd in Azië, dus wat niet correct is of wat zo schandalig is aan die uitspraak moet je maar eens uitleggen.

2/ In élk artikel of in elk verslag op het nieuws dat ik al zag, had men het steeds over 'in hoofdzaak Pakistaanse' daders. Dus wat is jouw probleem eigenlijk?
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2014, 19:28   #25
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Alstublief. Als u uw ogen opentrekt zal u nog veel meer ontdekken. Als u zo graag wetenschappelijke bewijzen wilt, ga dan zelf op zoektocht en steek uw kop niet in het zand. Het artikel zegt toch genoeg hoe men alles probeert toe te dekken om de moslims niet in een slecht daglicht te stellen.
Zit jij aan de drugs, of wat is dat eigenlijk?

Jij poneert hier een stelling, en als ik daarvoor een bewijs vraag dat die stelling klop krijg ik als antwoord dat ik maar zelf op zoek moet gaan naar bewijs ervoor? Kom jong, als jij zélf die stelling niet kan staven, dan is ze grote bullshit.

Citaat:
Het artikel zegt toch genoeg hoe men alles probeert toe te dekken om de moslims niet in een slecht daglicht te stellen.

Wel, citeer dan eens waaruit jij die onzin besluit! Alstublieft zeg! Al die agenten en instellingen proberen hun eigen falen en hun eigen gebrek aan verantwoordelijkheid nu af te schuiven op het feit dat ze niet als 'racistisch' beschouwd wilden worden.

Het enige wat ze proberen toe te dekken, is hun eigen flagrant geblunder! Maar blijkbaar ben je zo verblind door je eigen politieke agenda, dat je niet ééns meer in staat bent om te lezen wat er staat...

Laatst gewijzigd door SMI94 : 27 augustus 2014 om 19:35.
Oud 27 augustus 2014, 19:28   #26
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Is 1400 niet wetenschappelijk genoeg ?
Lukkas komt hier zeggen dat pedofilie en verkrachtingen met een factor tien zijn toegenomen sinds de immigratiegolf, en dan jouw 'wetenschappelijk bewijs' daarvoor is het getal 1400?
Oud 27 augustus 2014, 19:41   #27
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lukkas komt hier zeggen dat pedofilie en verkrachtingen met een factor tien zijn toegenomen sinds de immigratiegolf, en dan jouw 'wetenschappelijk bewijs' daarvoor is het getal 1400?
Grappig nietwaar ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2014, 20:04   #28
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind dat we daaromtrent liever geen wilde speculaties op het getouw zetten. Feit is dat die verkrachtingsplaag reeds lang woekert in India, Pakistan en Bangladesh. En blijkbaar zowel in Hindu als in Moslim kringen. Wat daar de meest waarheidsgetrouwe verklaring voor is, daar hebben het raden naar. In landen met een aanzienlijke immigratie van mensen uit het Indische subcontinent, zoals Engeland komt het probleem nu ook boven water. Het moet ergens te maken hebben met een factor die nauw verbonden is met de sociologische situatie en niet zozeer met de religie.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2014, 20:15   #29
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Grappig nietwaar ?
Ja, hi-la-risch!

1400

Laatst gewijzigd door SMI94 : 27 augustus 2014 om 20:17.
Oud 27 augustus 2014, 20:17   #30
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik vind dat we daaromtrent liever geen wilde speculaties op het getouw zetten. Feit is dat die verkrachtingsplaag reeds lang woekert in India, Pakistan en Bangladesh. En blijkbaar zowel in Hindu als in Moslim kringen. Wat daar de meest waarheidsgetrouwe verklaring voor is, daar hebben het raden naar. In landen met een aanzienlijke immigratie van mensen uit het Indische subcontinent, zoals Engeland komt het probleem nu ook boven water. Het moet ergens te maken hebben met een factor die nauw verbonden is met de sociologische situatie en niet zozeer met de religie.
Het is uitgerekend een Belg die dat soort uitspraken moet doen...
Oud 27 augustus 2014, 20:17   #31
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zit jij aan de drugs, of wat is dat eigenlijk?
Jij poneert hier een stelling, en als ik daarvoor een bewijs vraag dat die stelling klop krijg ik als antwoord dat ik maar zelf op zoek moet gaan naar bewijs ervoor? Kom jong, als jij zélf die stelling niet kan staven, dan is ze grote bullshit.
Ik geef toe dat het moeilijk te bewijzen valt, gewoon omdat in naam van de multicultuur de juiste statistieken nooit kenbaar worden gemaakt of kwaadwillig aangepast worden. Daarom had ik gehoopt dat u bij uw politieke vrienden inlichtingen kon inwinnen en wetenschappelijke bewijzen 'vergaren'. Waarom wordt de afkomst van vele criminelen verzwegen? Heeft u daar een antwoord op? Wij kunnen niets anders proberen om de juiste conclusie te trekken aangaande gegevens die wij toch in handen krijgen. Bestaan er eigenlijk statistieken van het aantal moslims in de Belgische gevangenissen? Bestaan er statistieken van het aantal vreemdelingen in de Belgische gevangenissen, waarbij dubbele nationaliteiten ook bij de vreemdelingen worden gerekend (normaal worden die altijd vermeld als Belgen)? Wat is uw standpunt inzake deze statistieken?

Citaat:
Wel, citeer dan eens waaruit jij die onzin besluit! Alstublieft zeg! Al die agenten en instellingen proberen hun eigen falen en hun eigen gebrek aan verantwoordelijkheid nu af te schuiven op het feit dat ze niet als 'racistisch' beschouwd wilden worden.
Ik denk niet dat u beseft hoe diep het bij de mensen zit. Hoe gemakkelijk een ambtenaar kan geschorst worden of zijn loopband verbrand wordt bij de minste verdachtmaking van racisme. Ik heb zelfs op dit forum gewaar geworden hoe sommigen bang werden omdat schimmelpenninck dreigde met gerechtelijke stappen tegen mogelijk racisme. Het worden hier echte toestanden zoals bij het communisme indertijd. Ik ga niet uit de biecht klappen, maar ik heb genoeg gezien en gehoord tijdens mijn loopbaan.

Citaat:
Het enige wat ze proberen toe te dekken, is hun eigen flagrant geblunder! Maar blijkbaar ben je zo verblind door je eigen politieke agenda, dat je niet ééns meer in staat bent om te lezen wat er staat...
Mis poes, ik heb helemaal geen politieke agenda. Maar U beseft niet hoe groot de politieke macht van links in Europa is. Of u beseft het juist wel. 1400 slachtoffers van sexuele uitbuiting vindt u blijkbaar om mee te lachen. Proficiat. Ik kan uw achtergrond al raden.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 augustus 2014 om 20:24.
Oud 27 augustus 2014, 20:43   #32
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik geef toe dat het moeilijk te bewijzen valt, gewoon omdat in naam van de multicultuur de juiste statistieken nooit kenbaar worden gemaakt of kwaadwillig aangepast worden. Daarom had ik gehoopt dat u bij uw politieke vrienden inlichtingen kon inwinnen en wetenschappelijke bewijzen 'vergaren'. Waarom wordt de afkomst van vele criminelen verzwegen? Heeft u daar een antwoord op? Wij kunnen niets anders proberen om de juiste conclusie te trekken aangaande gegevens die wij toch in handen krijgen. Bestaan er eigenlijk statistieken van het aantal moslims in de Belgische gevangenissen? Bestaan er statistieken van het aantal vreemdelingen in de Belgische gevangenissen, waarbij dubbele nationaliteiten ook bij de vreemdelingen worden gerekend (normaal worden die altijd vermeld als Belgen)? Wat is uw standpunt inzake deze statistieken?

Ik denk niet dat u beseft hoe diep het bij de mensen zit. Hoe gemakkelijk een ambtenaar kan geschorst worden of zijn loopband verbrand wordt bij de minste verdachtmaking van racisme. Ik heb zelfs op dit forum gewaar geworden hoe sommigen bang werden omdat schimmelpenninck dreigde met gerechtelijke stappen tegen mogelijk racisme. Het worden hier echte toestanden zoals bij het communisme indertijd. Ik ga niet uit de biecht klappen, maar ik heb genoeg gezien en gehoord tijdens mijn loopbaan.

Mis poes, ik heb helemaal geen politieke agenda. Maar U beseft niet hoe groot de politieke macht van links in Europa is. Of u beseft het juist wel. 1400 slachtoffers van sexuele uitbuiting vindt u blijkbaar om mee te lachen. Proficiat. Ik kan uw achtergrond al raden.
*KNIP*Een andere verklaring voor zoveel ongelooflijke onzin heb ik niet.

Om maar één voorbeeld te geven:

Citaat:
Ik geef toe dat het moeilijk te bewijzen valt, gewoon omdat in naam van de multicultuur de juiste statistieken nooit kenbaar worden gemaakt of kwaadwillig aangepast worden. ...
1/ Je geeft een stelling hier waarvan je nu zélf toegeeft dat je ze niet kan bewijzen

2/ Als de juiste statistieken niet kenbaar worden gemaakt, hoe kun je dan weten dat er mee gefoefeld is? Dat kun je toch maar weten als je de juiste statistieken hebt, wat weer impliceert dat ze dan toch blijkbaar wel ergens kenbaar gemaakt moeten zijn. Tenzij je dat gefoefel natuurlijk hier zwart op wit kan bewijzen. Ik ben benieuwd

3/ Jij vraagt mijn mening over statistieken die volgens jou niet kenbaar gemaakt zijn. Zie je zelf niet in welk een achterlijke vraag dat eigenlijk is?!

Citaat:
1400 slachtoffers van sexuele uitbuiting vindt u blijkbaar om mee te lachen. Proficiat. Ik kan uw achtergrond al raden.
Ook weer zo'n typisch rechts gevalletje van woorden verdraaien (of gewoonweg te dwaas zijn om te snappen waarover het gaat!)...

Nergens lach ik met die 1400 slachtoffers (in tegenstelling tot onze hollandse framboos)! Het enige waar ik mee lach is het getal '1400' dat gebruikt wordt als argument om uw stelling - u weet wel, degene die u niet kan bewijzen - op wetenschappelijke manier te bewijzen.

Echt, wat een ongelooflijke platte, kinderachtige thread is dit eigenlijk! Op de doorsnee speelplaats van een lagere school wordt beter beargumenteerd en gedebatteerd dan hier.

Laatst gewijzigd door Akira : 28 augustus 2014 om 11:03.
Oud 27 augustus 2014, 21:13   #33
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik word kotsmisselijk van mensen zoals jij!
en ik van u zulke wandaden goedkeuren wtf
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2014, 21:21   #34
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allé kom, het is weer de schuld van de sossen of de linksen... [..knip..]
Poco Tobbackske voelde de bui in 2012 al hangen!
"multiculti": ze hebben het mee in gang gezet...en het werkt niet...

Citaat:
De sp.a-topman wil zaken waar zijn partij te vaak omheen gefietst heeft, opnieuw duidelijk durven aanpakken. Zoals bijvoorbeeld de multiculturele samenleving. "Daar hebben we inderdaad te lang over gezwegen in de hoop dat het zichzelf zou oplossen. Een diverse samenleving is moeilijker, maar je taak als politicus is niet om dat vast te stellen. Diversiteit gaat niet weg, dus de uitdaging is niet roepen en schreeuwen dat het mislukt is, maar het doen lukken. En dat gaat werk, solidariteit en in een aantal gevallen strengheid kosten."
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ven-zijn.dhtml
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2014, 21:23   #35
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hoop écht dat u onder invloed bent van één of andere drug of medicatie ofzo. Een andere verklaring voor zoveel ongelooflijke onzin heb ik niet.

Om maar één voorbeeld te geven:

1/ Je geeft een stelling hier waarvan je nu zélf toegeeft dat je ze niet kan bewijzen

2/ Als de juiste statistieken niet kenbaar worden gemaakt, hoe kun je dan weten dat er mee gefoefeld is? Dat kun je toch maar weten als je de juiste statistieken hebt, wat weer impliceert dat ze dan toch blijkbaar wel ergens kenbaar gemaakt moeten zijn. Tenzij je dat gefoefel natuurlijk hier zwart op wit kan bewijzen. Ik ben benieuwd

3/ Jij vraagt mijn mening over statistieken die volgens jou niet kenbaar gemaakt zijn. Zie je zelf niet in welk een achterlijke vraag dat eigenlijk is?!

Ook weer zo'n typisch rechts gevalletje van woorden verdraaien (of gewoonweg te dwaas zijn om te snappen waarover het gaat!)...

Nergens lach ik met die 1400 slachtoffers (in tegenstelling tot onze hollandse framboos)! Het enige waar ik mee lach is het getal '1400' dat gebruikt wordt als argument om uw stelling - u weet wel, degene die u niet kan bewijzen - op wetenschappelijke manier te bewijzen.

Echt, wat een ongelooflijke platte, kinderachtige thread is dit eigenlijk! Op de doorsnee speelplaats van een lagere school wordt beter beargumenteerd en gedebatteerd dan hier.
De overduidelijke troll praat over wetenschappelijk bewijs . Maar weigert de gevangenis populatie te bekijken . Nochthans is dat het resultaat van beschuldiging , bewijsvoering , verdediging ,rechtspraak .
Tuurlijk boy , al de rechters zijn mis , en jij bent juist .
Er zitten geen moslims in de gevangenis .Dus hoeven we daar geen speciaal menu te voorzien . 1 menu. spek als ontbijt ,boke met hesp op de middag , ribbekes in de avond. Natuurlijk wordt alle brood gemaakt mét reuzel , dat doen we al 2000 jaar en dat doen we nu nog .
Oud 27 augustus 2014, 21:31   #36
vlaams realist
Banneling

Standaard

Echte moslims plegen geen misdaden , dus geraken ze nooit in de gevangenis .
Het gevangenismenu kan dus nooit gestuurd worden door de niet aanwezige moslims.
Oud 27 augustus 2014, 21:45   #37
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Uw beledigingen en scheldpartijen tonen uw zwakte aan.

Waarom antwoordt u niet op mijn vragen en gaat u bepaalde argumenten uit de weg?

U verdraait opzettelijk mijn woorden. Ik heb nooit gezegd dat het niet te bewijzen valt, maar moeilijk. Gewoon omdat de politiekcorrecten de echte cijfers onder hun dik achterwerk verbergen. Misschien kan u wat inspiratie halen uit de topic 'Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen'. Daar vind u genoeg verwijzingen naar artikels over het 'succes' van de multicultuur. Kranten vertellen u ook genoeg. U moet wel willen zien wat er aan de gang is in dit landje en West-Europa. Ik heb de criminaliteit serieus zien toenemen in Antwerpen vanaf de jaren 70 tot nu. U mag gerust zijn, ik weet waarover ik spreek. Onze linkse politiekers hebben nooit openlijk het verband gelegd tussen de aangroeiende criminaliteit en de toenemende immigratie. Zij zullen zelfs enig verband proberen te ontkennen of alleszins wijten aan het racisme. De echte cijfers gaan wij nooit te weten komen, want dan gaan sommige 'groepen' gestigmatiseerd worden en dat mag natuurlijk niet. Dat zegt toch genoeg?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 augustus 2014 om 21:53.
Oud 27 augustus 2014, 21:55   #38
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
en ik van u zulke wandaden goedkeuren wtf
Quote dan een stuk tekst waar ik die daden goedkeur!

U heeft 24u tijd, en dan verwacht ik excuses. Anders stap ik naar de moderatie.

Laatst gewijzigd door SMI94 : 27 augustus 2014 om 21:57.
Oud 27 augustus 2014, 21:56   #39
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
De overduidelijke troll praat over wetenschappelijk bewijs . Maar weigert de gevangenis populatie te bekijken . Nochthans is dat het resultaat van beschuldiging , bewijsvoering , verdediging ,rechtspraak .
Tuurlijk boy , al de rechters zijn mis , en jij bent juist .
Er zitten geen moslims in de gevangenis .Dus hoeven we daar geen speciaal menu te voorzien . 1 menu. spek als ontbijt ,boke met hesp op de middag , ribbekes in de avond. Natuurlijk wordt alle brood gemaakt mét reuzel , dat doen we al 2000 jaar en dat doen we nu nog .
Heb ik dan gezegd dat er geen Moslims in de gevangenis zitten? Zelfde als die andere pipo: Quote een stuk tekst waar ik dat zeg, of bied je verontschuldigingen aan. Ook u heeft 24u tijd.
Oud 27 augustus 2014, 22:02   #40
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw beledigingen en scheldpartijen tonen uw zwakte aan.

Waarom antwoordt u niet op mijn vragen en gaat u bepaalde argumenten uit de weg?

U verdraait opzettelijk mijn woorden. Ik heb nooit gezegd dat het niet te bewijzen valt, maar moeilijk. Gewoon omdat de politiekcorrecten de echte cijfers onder hun dik achterwerk verbergen. Misschien kan u wat inspiratie halen uit de topic 'Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen'. Daar vind u genoeg verwijzingen naar artikels over het 'succes' van de multicultuur. Kranten vertellen u ook genoeg. U moet wel willen zien wat er aan de gang is in dit landje en West-Europa. Ik heb de criminaliteit serieus zien toenemen in Antwerpen vanaf de jaren 70 tot nu. U mag gerust zijn, ik weet waarover ik spreek. Onze linkse politiekers hebben nooit openlijk het verband gelegd tussen de aangroeiende criminaliteit en de toenemende immigratie. Zij zullen zelfs enig verband proberen te ontkennen of alleszins wijten aan het racisme. De echte cijfers gaan wij nooit te weten komen, want dan gaan sommige 'groepen' gestigmatiseerd worden en dat mag natuurlijk niet. Dat zegt toch genoeg?
Beledigingen en scheldpartijen? Wauw, meneer is precies ook niet veel gewoon...

En cut nu gewoon die crap: u beweert hier dat verkrachtingen en pedofilie met een factor 10 zijn toegenomen sinds er moslims naar hier zijn geïmmigreerd? Wel: bewijs dat dan! Als u dat niet kan, hou dan dat soort zever voor uzelf.

En u blijft maar rond te pot draaien: 'de echte cijfers worden achtergehouden' en de 'echte cijfers zullen we nooit kennen' en blablabla... Het is simpel hé:

- ofwel heeft u bewijzen dat er effectief met die cijfers gesjoemeld is. Smijt die dan op tafel en als je dat niet kan, hou dan gewoon je mond daarover

- ofwel heeft u de échte cijfers, maar dan zijn die blijkbaar toch niet zo héél 'geheim'. Smijt die dan ook maar hier in de draad, dan kunnen we inderdaad een debat voeren op basis van feiten in plaats van toogpraat, veronderstellingen en 'ik-voel-dat-zo-aan'-statements.

Laatst gewijzigd door SMI94 : 27 augustus 2014 om 22:02.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be