Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Kies uit één van volgende opties:
Ik ben een Blokker, en vind dat de belangen van het eigen volk primeren op de fundamentele en universele rechten van de mens. 4 28,57%
Ik ben een Blokker, maar vind toch dat de belangen van het eigen volk ondergeschikt zijn aan de fundamentele en universele rechten van de mens. 0 0%
Ik ben GEEN Blokker, maar vind toch dat de belangen van het eigen volk primeren op de fundamentele en universele rechten van de mens. 0 0%
Ik ben GEEN Blokker, en meen dat de fundamentele en universele rechten van de mens primeren op welke particuliere belangen dan ook. 10 71,43%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 27 september 2004, 22:13   #21
Tacitus
Lokaal Raadslid

Tacitus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Tacticus, niet iedereen denk volgens jouw op de slinkse linkse manier,
niet iedereen is tegenstander van Bush.

Leer jij eerst eens leven met het feit dat niet iedereen denkt zoals jij !

Waarom mijden wij elk debat? Ik zie geen reden.

Iets constructief opbouwen lukt niet als jezelf geen water in de wijn doet, je wilt wel luisteren (lees: scrollen) wat we hier neerpennen, maar daar blijft het bij.
Alleen pent u bijna nooit iets inhoudelijks neer. U sneert wel, wat u misschien leuk overkomt, maar veel verder kom je er niet mee.
Het zou overigens maar een kleurloze wereld worden indien iedereen op dezelfde wijze dacht. Alleen moeten al die anders denkenden wel met elkaar debatteren (lees: argumenteren).
Mijns inziens gebeurt dat te weinig.
Oud 27 september 2004, 22:25   #22
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Wat het eerste betreft: jullie wentelen zich toch zeer graag in een slachtofferrol, al heeft die wat mij betreft geen enkele basis. In welke zin worden jullie dan, met de mensenrechten op het oog, gediscrimineerd? Jullie of mijn recht op vrije meningsuiting wordt niet beknot, anders zouden we op dit forum toch niet debatteren? Jullie of ik zouden gecensureerd worden, dergelijke fora verboden - wat natuurlijk onaanvaardbaar zou zijn. Ik ben de eerste die wens te luisteren naar de verzuchtingen van het Blok en om (ondanks het gegeven dat ik het Blok, net als andere partijen tot mijn politieke tegenstrevers beschouw) die partij een zinvolle inbreng toe te dichten, zolang ze bepaalde groepen niet stelselmatig stigmatiseert en teert op de problemen, zonder een constructieve bijdrage aan een oplossing te leveren. Waarom weigeren jullie elk constructief debat, waarbij de meningen naar elkaar toe kunnen groeien?
Waarom leggen jullie overigens geen klacht neer tegen de Belgische staat bij het internationaal strafhof in Den Haag? .... .
Tacitus, wordt eens wakker. Dagelijks worden VB-ers lastiggevallen, uit de vakbond gezet, gebroodroofd enz enkel omdat ze VB-er zijn. Dat noem jij 'geen enkele basis'.
Als er één bevolkingsgroep is die stelselmatig gestigmatiseerd wordt dan wel de VB-ers.
Het VB is een oppositiepartij en klaagt natuurlijk de problemen aan. Het succes toont aan dat de problemen zeer reëel zijn.
Een klacht in Den Haag duurt jaren voor een uitspraak komt.
luc broes is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be