![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Kies uit één van volgende opties: | |||
Ik ben een Blokker, en vind dat de belangen van het eigen volk primeren op de fundamentele en universele rechten van de mens. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 28,57% |
Ik ben een Blokker, maar vind toch dat de belangen van het eigen volk ondergeschikt zijn aan de fundamentele en universele rechten van de mens. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben GEEN Blokker, maar vind toch dat de belangen van het eigen volk primeren op de fundamentele en universele rechten van de mens. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben GEEN Blokker, en meen dat de fundamentele en universele rechten van de mens primeren op welke particuliere belangen dan ook. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 71,43% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het zou overigens maar een kleurloze wereld worden indien iedereen op dezelfde wijze dacht. Alleen moeten al die anders denkenden wel met elkaar debatteren (lees: argumenteren). Mijns inziens gebeurt dat te weinig.
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als er één bevolkingsgroep is die stelselmatig gestigmatiseerd wordt dan wel de VB-ers. Het VB is een oppositiepartij en klaagt natuurlijk de problemen aan. Het succes toont aan dat de problemen zeer reëel zijn. Een klacht in Den Haag duurt jaren voor een uitspraak komt. |
|
![]() |