![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moet er een k&k monarchie komen | |||
Neen, k&k heeft geen behoefte aan zelfverklaarde royalty |
![]() ![]() ![]() |
6 | 85,71% |
K&K kan enkel geleid worden door een president |
![]() ![]() ![]() |
1 | 14,29% |
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gast die gestemd heeft voor een president is een dubbele nick van den Demper. Demper wil overal zijn slag halen : als would-be koning en als would-be president.
Pas op voor Demper! Men weze gewaarschuwd!
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3-1 Voorlopig is 75% van de bevolking tegen de monarchie.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als men té bekommerd om mij wordt, dan kom ik nerveus, en word ik treurig, en kan ik niet meer verder. Normaal pak ik helegaar niks, maar als ik mij pizzewiet voel, dan kan ik niet anders dan er een halve trazolan induwen, en een koppel myolastans pakken om de misère achter mij te laten, en een doorstart te maken binnen anderhalve dag.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Referendum i.v.m. de monarchie:
Kruis een of meer van de volgende opties aan: -Tilleke, ik ben zo zot van jou als een Sarmadeur. -Tilleke, ik bemin u met gans mijn hart. -Tilleke, ik loop schandalig heet van jou. ![]() Tilleke kom maar af. De vrouw slaapt, en we kunnen op de zetel. Wilt ge seffes één of twee eitjes voor ge weer vertrekt? Spiegel, gekookt of omelet? Champignons, snoeptomaatjes, vers gepelde Zeebrugse garnaal, huis-gerookte zalm, artisjokhartjes.... Ge zegt het maar. Voor jou doe ik letterlijk alles. Kuskuskus.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om de veertien dagen lek ik de stoofvleespot van de dochter van de apothekeres eens uit, en twee keer in 't jaar die van de apothekeres zelf....
Snapt ge het plaatje?
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel mensen schijnen kalmeerpillen, slaappillen en antidepressiva te slikken en ik begrijp niet hoe ze daar aan komen. Als ik een valling heb en ik heb een briefje nodig, zou den dokter mij letterlijk een flesje honing overhandigen en wat zakjes thee, and that's it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *braak*
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt, maar ik ben alweer okay (na een captagonneke)
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij moet wa meer beffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent daar zelf echt niet toe in staat.
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Libelle Roswitta, Flair, of Dag Allemaal? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uw tweede opmerking bewijst maar weer hoe ver u al heen bent, arme domper (valt dat op hoezeer dat woord lijkt op Demper?). U bent enkel nog bekwaam om namen van medicijnen op te dreunen, verder helaas is het slechts geraaskal.
![]() |
![]() |
#38 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta ik vermeld in dat pulpblad vol gevulgariseerde rand- en pseudo-wetenschap? Citaat:
Niet vergeten. Citaat:
Als je daar wil mee lachen, fijn hoor, maar besef wel dat ik ter plekke kan doodstuiken als ik ze niet neem. Ik heb dus de keus: af en toe een beetje raaskallen of sterven. Dat is voor mij heel wat minder humoristisch dan voor jou, maar lach vooral verder. Met Tommy Cooper werd er ook hartelijk gelachen toen hij doodstuikte tijdens zijn (uiteraard laatste) show "Live from Her Majesty's". Alleen zijn zoon begreep dat het goed fout zat, terwijl het gepeupel het uitschaterde omdat ze te blind waren om te zien dat het niet om een grap ging... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De captagon die ik deze morgen nam heeft goed gepakt.
Ik ben me als een razende zot op mijn werk gestort, en heb zelfs alles afgekregen voor morgen. Dankzij de medicijnen kan mijn weekend een dag vroeger beginnen! Nu snel een half flesje Gaviscon innemen, zodat ik een beestige hoeveelheid junkfood en alcohol kan naar binnen draaien. Als het me morgenvroeg bij thuiskomst toch ambeteert, dan neem ik een zakje Maalox. Met een beetje sjans scoor ik straks voldoende 'party-medicijn' om het tot zondagnacht te rekken. Mijn neus gaat al open staan van de pret, de credit-card zit in aanslag om het lekkers te verpulveren. Fris 't leven is fris... Zolang er bollen, snuif en alcohol is.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met 86 % van de stemmen tegen ziet het er niet goed uit voor de monarchie.
![]() |
![]() |