![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
lagere en middenklasse: moeten werken hogere klasse: mag werken maar houd zich vooral bezig met ervoor te zorgen dat er niet nog meer volk bij hun klasse komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het wereldrijk van de klassenstrijd moet de middenklasse ook niet werken, maar wel de hogere klasse helpen om het doel te bereiken dat de lagere klasse blijft werken. Advies: verhuis voor het te laat is. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De middenstand verdwijnt, rest super rijken die dat zullen blijven, de overheid die zichzelf verrijkt op kosten van de rest, die steeds armer zullen worden. Dit is reeds een tijdje aan de gang maar nu de middenstand en zelfstandigen het water aan de lippen hebben en de rest van de bevolking aan de beurt komt wordt het even anders. Nu zullen de bonden zich, rijkelijk laat, manifesteren maar ondertussen is de financiële draagkracht van dit land helemaal uitgezogen door de aasgieren in Brussel.
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is toch allemaal maar wat truut om de gemiddelde Vlaming onnozel te houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Wat baten kaars en bril als den uil niet zien en wil?"
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze bedoelde u?
ambachten Twijfelachtige zaak denk ik, dat die 'nieuwe garde mensen' zich daar nog gaat willen mee bezig houden. Maar zoals ik al eerder wist te schrijven is mijn denken niet je dat meer maar misschien is dat wel de beste optie in deze 'rare' tijden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 september 2014 om 06:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() In bepaalde regio kan men een huis kopen voor 85.000 euro ! maar ja dan te lui om op te frissen ja luiheid is ook van die generatie ik kots van dat jong grut zie ze lopen allee strompelen bedoel ik ... en hoe ze erbij strompelen hun kleding alleen al ....ongelooflijk , sommige dweilen de openbare toiletten met hun lange rok, kunnen niet rekenen vuil & lui de generatie kloof , vandaar dat alles verkeerd loopt nu dat grut aan het stuur zit van de economie en de maatschappij ...eens filmpjes bekijken van in de jaren '70 '80 hoe fijn alles toen was & klasse vol, toen was er nog echte klasse op alle gebied en er was toen ook niet veel geld dat is nu de klucht van heel het spel! dat heden ten daags futloos grut ,om te kotsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ploegen was vroeger een helse arbeid. Nu moet de boer de coördinaten ingeven van zijn akker en de tractor doet alles vanuit de GPS. De boer kan rustig eten in zijn tractor of zelfs administratief werk doen. Alleen aan het begin en het einde moet ie ingrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Word zelf een machine ? |
|
![]() |
![]() |