Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 14 september 2014, 11:04   #21
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

En fier dat die Vlamingen zijn wanneer hun dochter of echtgenote full-time werkt.
Géld!
Geld voor dat droomhuis, twee auto's en een jaarlijkse vakantie naar de Turkse Riviera.
Kindjes hooguit één of twee.
Want de crèche is duur genoeg en ze moeten straks allemaal naar de universiteit.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 14 september 2014 om 11:08.
Thuleander is offline  
Oud 14 september 2014, 11:09   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
En braaf en fier dat die Vlamingen zijn wanneer hun dochter of echtgenote full-time werkt.
Géld!
Geld voor dat droomhuis, twee auto's en een jaarlijkse vakantie naar de Turkse Riviera.
Kindjes hooguit één of twee.
Want de crèche is duur genoeg en ze moeten straks allemaal naar de universiteit.
ofwel gaat men als ontwikkelde hoog opgeleide vlaming tussen een nest analfabete azielige zoekers wonen (�*ls je al een sociaal appartement kunt krijgen)
ofwel moet je met twee gaan werken, want met één pree kan je amper nog een deftig appartement huren.
Ofwel heb je twee auto's nodig vermits je dan met twee naar het werk moet geraken
ofwel zit je met één auto op een sociaal appartement en ben je wel verplicht om 4 kinderen te maken zodat je met het kindergeld toch nog wat speling hebt
ofwel moet je zorgen dat je familie in Marokko of turkije hebt, waar je met alle gemak gratis vier weken kan gaan uitrusten
ofwel moet je met twee werken om 7 dagen in een driesterrenhotel te kunnen zitten met je twee kinderen.

Ik ken ondertussen wel al verschillende mensen die een keuze gemaakt hebben, en genoeg bijschnabbelen in het zwart zodat ze met één pree hun eigen huis kunnen kopen.

En niet te vergeten: uiteraard zullen jouw zussen en nichten enkel dienen als neukbaar kweekmateriaal, maar misschien is het ook wel leuk om te realizeren dat wij westerse vrouwen dan wel iets hebben dat die van jullie missen en het gebrek eraan proberen te maskeren door er een doekje over te hangen: HERSENEN.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 14 september 2014 om 11:11.
circe is offline  
Oud 14 september 2014, 11:32   #23
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

En niet te vergeten: uiteraard zullen jouw zussen en nichten enkel dienen als neukbaar kweekmateriaal, maar misschien is het ook wel leuk om te realizeren dat wij westerse vrouwen dan wel iets hebben dat die van jullie missen en het gebrek eraan proberen te maskeren door er een doekje over te hangen: HERSENEN.
Dat kan allemaal best zijn.
Maar wat is voor jou het belangrijkste, Circe.
Wie kan zeggen dat ze 'hersenen' hebben of welke vlag er binnen 50 jaar boven Vlaanderen wappert?
Thuleander is offline  
Oud 14 september 2014, 12:17   #24
Otherwise
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
De koran verbied geld te ontvangen zonder arbeid te verrichten, dus blijkbaar hebben die gelovigen een stukje overgeslagen toen ze dat boek lazen.
Ik vind dit vooral een propaganda artikel om de belastingbetaler te sussen: 35 werklozen dat kost meer dan 90 000 euro. Het gaat om 90 000 euro per maand en men vertelt er niet bij hoeveel maanden of jaren die gastjes al op den dop staan. Het is zeker niet zo dat ze allemaal na de eerste maand van de dop gesmeten zijn, want dan had men nu zo lang niet moeten zoeken om ze terug te vinden. Dit ganse artikel stinkt naar het sussen van de belastingsbetaler, want moest die weten dat er jaarlijks voor miljoenen euro via de belastingen en de RVA naar IS of IS sympathisanten gaan, zelfs de meest lethargisiche belg zou wakker kunnen gemaakt worden.
Otherwise is offline  
Oud 14 september 2014, 12:29   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Dat kan allemaal best zijn.
Maar wat is voor jou het belangrijkste, Circe.
Wie kan zeggen dat ze 'hersenen' hebben of welke vlag er binnen 50 jaar boven Vlaanderen wappert?
binnen 50 jaar ben ik er niet meer. Waar ik vroeger nog enig gevoel van verantwoordelijkheid had voor de toekomst is dat ondertussen volledig weg. Wij worden gekoloniseerd. punt. als je in een kolonie woont is de eerste en enige prioriteit: hoe overleef ik dit.

Mijn kinderen zullen genoeg hebben om het hier af te bollen. Dat is de enige vorm van verantwoordelijkheid die ik nog wil hebben.

En binnen vijftig jaar kan het hier dus evengoed een totaal verwoest derdewereldland zijn waar de moslims zich als uebermensch boven de dhimmies kunnen stellen. Alleen is het in die derdewereldlanden gewoonlijk nog warm.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 14 september 2014, 12:36   #26
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
SUBSIDIEFRAUDE - GERECHT HEEFT AL IN 35 DOSSIERS GELD TERUGGEVORDERD

‘Werkloze’ Syriëstrijders streken 90.000 euro op

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140912_01265871

Dat is nu eens het voordeel van een NVA stadsbestuur. Is er een simpele ziel die wil geloven dat pètrick dit op dezelfde manier had aangepakt?
Het hele bedrag uw intussen terug gevorderd...
Ze hebben dat vrijwillig terug gestort of wat?
Ik geloof daar geen bal van, dat middels rechtszaken de ouders al alles hebben terug gestort.
Alsof al die gasten die een uitkering trokken zomaar via hun ouders aansprakelijk kunnen worden gesteld eens ze meerderjarig zijn...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 14 september 2014 om 12:39.
Nierika is offline  
Oud 14 september 2014, 13:05   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Het hele bedrag uw intussen terug gevorderd...
Ze hebben dat vrijwillig terug gestort of wat?
Ik geloof daar geen bal van, dat middels rechtszaken de ouders al alles hebben terug gestort.
Alsof al die gasten die een uitkering trokken zomaar via hun ouders aansprakelijk kunnen worden gesteld eens ze meerderjarig zijn...
Terug VORDEREN is niet hetzelfde als terug KRIJGEN.
De Telegraaf heeft daar ook de verkeerde informatie bij gebruikt.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...rijders__.html
Citaat:
De Antwerpse federale politie is al langer dan een jaar bezig om de subsidiefraude aan te pakken. Inmiddels is al het geld teruggehaald door het Antwerpse Parket.
Natuurlijk is er nog geen eurocent teruggekomen. Natuurlijk zal er nooit een eurocent van terug gerecupereerd worden. We hebben schoolplicht tot 18, dus onder de 18 kan men niet doppen, boven de 18 is men volwassen. Weinig waarschijnlijk dat ze via de ouders werkloosheid kunnen recupereren. Wat ze wel kunnen is het onterecht uitbetaalde kindergeld bij de ouders gaan halen.

Laatst gewijzigd door circe : 14 september 2014 om 13:18.
circe is offline  
Oud 16 september 2014, 14:11   #28
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
SUBSIDIEFRAUDE - GERECHT HEEFT AL IN 35 DOSSIERS GELD TERUGGEVORDERD

‘Werkloze’ Syriëstrijders streken 90.000 euro op

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140912_01265871

Dat is nu eens het voordeel van een NVA stadsbestuur. Is er een simpele ziel die wil geloven dat pètrick dit op dezelfde manier had aangepakt?
Van simpele ziel gesproken : het is heel duidelijk dat je een NVA-(s/t/er) bent : trachten weg te lopen met de pluimen van een ander. Leer lezen : het gaat over de federale politie is niet hetzelfde als de stad/gemeentepolitie. Dus de NVA van de stad Antwerpen heeft hier niets mee te maken.heeft hier niets mee te maken.
Sukkelaar is offline  
Oud 16 september 2014, 14:14   #29
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
binnen 50 jaar ben ik er niet meer. Waar ik vroeger nog enig gevoel van verantwoordelijkheid had voor de toekomst is dat ondertussen volledig weg. Wij worden gekoloniseerd. punt. als je in een kolonie woont is de eerste en enige prioriteit: hoe overleef ik dit.

Mijn kinderen zullen genoeg hebben om het hier af te bollen. Dat is de enige vorm van verantwoordelijkheid die ik nog wil hebben.

En binnen vijftig jaar kan het hier dus evengoed een totaal verwoest derdewereldland zijn waar de moslims zich als uebermensch boven de dhimmies kunnen stellen. Alleen is het in die derdewereldlanden gewoonlijk nog warm.
Ik ben blijkbaar wat ouder dan jij; ik heb vier kinderen waarvan er al lang 2 in het buitenland wonen. Zij komen nog wel op bezoek en wij bij hen maar willen onder geen enkele voorwaarde nog terug keren, zelfs niet bij een onafhankelijk Vlaanderen.
Sukkelaar is offline  
Oud 17 september 2014, 19:08   #30
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Van simpele ziel gesproken : het is heel duidelijk dat je een NVA-(s/t/er) bent : trachten weg te lopen met de pluimen van een ander. Leer lezen : het gaat over de federale politie is niet hetzelfde als de stad/gemeentepolitie. Dus de NVA van de stad Antwerpen heeft hier niets mee te maken.heeft hier niets mee te maken.
En wat is nu jouw mening over "onze jongens" in Syrië???
Niets aan de hand, we moeten ze verder in stilte onderhouden samen met hun familie en als we durven reageren op hun ISIS-beestenboel krijgen we op onze donder ???
Moet je NVA-er om daar iets tegen te hebben?

Laatst gewijzigd door andev : 17 september 2014 om 19:08.
andev is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be