![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En daarmee bedoel je?
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsparlement.be/Proteu...&download=true Of ook in de pers: http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...-nieuw-stadion http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.1726368 http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=68991
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 19 september 2014 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp niet waarom men altijd peperdure stadions bouwt als men toch op het gras voetbalt.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus gauw de link openen. Mis poes. Mijn plagerige, stekelige, geniepige vraag blijft: gaat het stadion tijdig klaar zijn ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Deze vraag komt bij bijna elk WE, EK of Olympische spelen wel naar boven. Uren zendtijd op tv hebben ze daar al aan besteed. Recente voorbeelden waren Brazilië en Olympische winterspelen in Rusland. En, guess what? Altijd zijn deze stadions op tijd afgeraakt. So boring, gaap.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat vergroot alleen maar de mogelijke afgang en vernedering indien ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is er in Nederland, Duitsland, Spanje, Italië of de US's een "nationaal stadion"? In die landen spelen ze hun wedstrijden in afwisselende steden.
Daarbij "Eurostadion"... bedoel... .tf |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() tuurlijk is het klaar, jullie zijn toch '''Zuid Europeanen''.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verplaatsen die handel. De terreinen van Ford Genk. Plaats voor terreinen en parkings in overschot.
Geen gezeik met bereikbaarheid, alle accommodaties zijn er en reeds betaald door de belastingbetaler. Enkel een graafmachine om alles plat te gooien en gras zaaien. Misschien kan de toeleveraar van autozetels de zetels leveren. Als voetballers half jaarlijks kunnen verhuizen, kan een nationaal ploegje dat toch ook? |
![]() |
![]() |