![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niks terzijde; Het is mijn auto en ik woon niet in de stad waar mijn dochter woont. Derhalve krijgt zij geen bewonerskaart gekoppeld aan mijn auto.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar hebben velen toch moeilijkheden met begrijpend lezen. Dat vreemde gevangenen gewoon vrijgelaten worden heeft niemand meer gelezen. Te moeilijk, twee onderwerpen in één post zo te zien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je linkt dus uw verzekering aan het opvragen van de bewonerskaart, in concreto: je wilt uw dochter niet aangeven als reguliere gebruikster van uw wagen omdat je meer verzekeringsgeld zal moeten betalen, dus kan zij geen bewonerskaart aanvragen omdat dat zou bewijzen dat zij wel degelijk reguliere gebruikster zou zijn. Of moeten jullie in die gemeente bewijzen dat de wagen op haar naam staat om een bewonerskaart te krijgen? Als dat zo is, zeg het dan gewoon, en laat de verzekering erbuiten. Meer dan "begrijpend lezen" zou het dan eerder een probleem van "begrijpend schrijven" zijn. Citaat:
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 23 september 2014 om 07:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
a) de wagen moet idd. op haar naam staan om een bewonerskaart te krijgen OFWEL b) indien de wagen niet op haar naam staat moet de verzekeringspolis aangepast worden zodanig dat zij als MEDE-gebruiker wordt vermeld. Dit behelst een totaal NIEUW contract. Gezien het maar dient om een tijdelijke toestand op te lossen, is dit niet de moeite (volgens de verzekering zèlf). Op het ogenblik dat ze de firmawagen krijgt zal die auto op naam van de firma staan, maar op het verzekeringscontract (nieuw) zal zij als gebruikster worden vermeld (tot de auto is afgeschreven in dit geval). En vanaf dan kan ze dus die bewonerskaart aanvragen zodat ze niet dagelijks parkeerplaats moet betalen (of de boetes). Citaat:
Het gaat niet zozeer over mijn dochter (alhoewel u dat blijkbaar heel leuk vindt) maar over RIDICULE TOESTANDEN. Vandaar de titel : We kunnen er beter mee lachen. Het tweede voorbeeld dat ik gaf over vreemde gevangenen die worden vrijgelaten zonder enige voorwaarde is dus een tweede voorbeeld van ridiculiteit. Jammer dat het voor U te moeilijk was om het te begrijpen en de link tussen beide voorbeelden nl. de "ridiculiteit" in te zien. Maar ondertussen heb je toch wel bijgeleerd hoe het zit met zo'n bewonerskaart. En héél misschien heb je dan ook begrepen dat er hier een hiaat zit waardoor bewoners worden gediscrimineerd als ze met een voertuig rijden dat niet op hun naam staat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 september 2014 om 10:24. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat had u nu eigenlijk verwacht? Dat de gemeentelijke administratie zomaar bewonerskaarten gaat uitschrijven voor tijdelijke situaties en voor auto's waarvan de eigenaar en gebruikelijke bestuurder in een andere stad of gemeente woont? Ik vind daar niks ridicuuls aan! Blijkbaar zijn er altijd mensen die denken dat zij de uitzondering op de regel zijn of die verwachten dat iedereen zomaar voor hen staat te springen. Is het trouwens nog niet in u opgekomen dat het aantal bewonerskaarten in een bepaalde omgeving ook beperkt zijn? Het zou nogal een rommeltje worden! Wat zou mij dan beletten een bewonerskaart voor de auto van mijn lief of van mijn ouders aan te vragen? Zo hoeven ze ook niet te betalen als ze langskomen. Het zal nogal gééstig worden! En het triestige van de zaak is, dat mensen als u nog het hardst en het eerst gaan staan roepen dat alle bewonersplaatsen altijd bezet zijn door anderen en dat er geen parking meer is voor de auto's van de bewoners zelf. Het is simpel: - ofwel ben je eigenaar van de wagen, en kun je een bewonerskaart aanvragen - ofwel ben je géén eigenaar, maar ben je wel ingeschreven als medegebruiker en kun je ook een bewonerskaart aanvragen. In alle andere gevallen kun je géén bewonerskaart aanvragen. Uw dochter zit in één van die gevallen, dus LIVE WITH IT en melk daar dan ook niet over. Laatst gewijzigd door SMI94 : 23 september 2014 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu, ik vrees dat uw dochter door de verzekeringsmaatschappij wel degelijk als reguliere gebruikster van de wagen beschouwd zal worden indien zij een ongeval zou hebben (voor alle duidelijkheid: wat ik haar uiteraard niet wens). Je neemt een enorm financieel risico, maar dat zijn uw zaken. Citaat:
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 23 september 2014 om 10:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De verzekering is volledig op de hoogte en maakt daar geen enkel probleem van. Citaat:
Moet ik nu alles drie keer uitleggen? Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 september 2014 om 10:59. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WIJ WONEN NIET SAMEN MOEST ER IETS GEBEUREN HEEFT ZE TOEVALLIG DIE DAG MIJN AUTO IN BRUIKLEEN VOLGENDE MAAND HEEFT ZE HAAR EIGEN AUTO HET GAAT OVER DE RIDICULITEIT DAT JE GEEN BEWONERSKAART KRIJGT VOOR EEN GELEENDE AUTO.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 september 2014 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Over die gevangenendinges maak ik me niet druk, zolang we ze hier weer niet tegenkomen...oei, zjust, da's niet zeker. Ik vraag me voor de zoveelste keer af waar al die juridische diensten bij die ministeries voor dienen als ze in die 'verdragen' niet de voorwaarden kunnen zetten dat die straffen ook effectief moeten worden uitgezeten..... ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Het is nog altijd een bewonerskaart die 'aan (de eigenaar van de wagen met) de nummerplaat' wordt gegeven en niet aan diegene die er mee rijdt..... EN als de eigenaar van die nummerplaat niet woont in de gemeente.....njet. Maar lijkt me inderdaad geen slechte vraag om te stellen..... Iemand die een wagen huurt zou evengoed een bewonerskaart moeten kunnen krijgen....maar de administratieve rompslomp..... ![]()
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
l Citaat:
Het gaat dus wel degelijk over de voorwaarden, niet over de vervroegde vrijlating als dusdanig. Maar ja, je hebt liever dat zij hier nog jaren in den bak blijven zitten zodanig dat je kan klagen over hun kostprijs. Nietwaar?
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 23 september 2014 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil je hiermee aantonen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen zij is NIET de regulier bestuurder, ze is een tijdelijke bestuurder. IK ben de reguliere bestuurder. Citaat:
Ik ben voorstander van uitlevering. Ik verwachtte echter dat de uitgeleverde criminelen in het zand van herkomst hun straf uitzitten, niet dat ze worden vrijgelaten! In dat geval kunnen we evengoed vreemde criminelen onmiddellijk zonder de kosten te maken voor een proces terug naar huis sturen met het vriendelijke verzoek om niet meer terug te komen.Dat is ook kostenbesparend. We zijn hier toch vogel voor de kat.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor het overige, Je moogt morgen op diplomatiek bezoek gaan bij Poetin om het te overtuigen zijn Russische ondernanen die hier veroordeeld zijn, op te nemen en naar zijn goelags te sturen. Good luck! ![]() Mar je hebt gelijk, we zouden al die vreemdelingen die hier veroordeeld zijn onmiddellijk terug kunnen sturen, dat is eigenlijk nog geen slecht gedacht, sie!
![]() |
![]() |
#37 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zolang wij maar parkeerboetes aan de vleet betalen is het allemaal veel veiliger.(*) (*) ik was vergeten U deze hint ook nog eens eerst met hand en tand duidelijk te maken. Heeft U hem nu door? Ik ga mijn dochter aanraden eens een serieuze overval te gaan plegen in een of ander Europees land, waarna ze gewoon vrij en vrolijk terug naar huis mag. Kan ze die opbrengst gebruiken om de boetes/parkeerretributie te betalen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 september 2014 om 13:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Jij verwacht dat iedereen die zijn auto occasioneel uitleent aan een bewoner van een bepaalde stad daarvoor een bewonerskaart moet krijgen? Daar zullen we idd maar gewoon mee lachen. Denk je niet dat dit tot een explosie van het aantal bewonerskaarten zou leiden waardoor die hun doel voorbij schieten? En wel om de volgende reden die je nota bene zelf aanhaalt:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En dat je geen bewonerskaart krijgt voor een geleende auto, is niet ridicuul maar gewoon logisch. Ik heb het al gezegd uitgelegd waarom, maar natuurlijk moet ik daar géén inhoudelijke reactie van jou op verwachten. Non nove sub sole. |
|
![]() |
![]() |