![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kans ? Die was toch op eigen houtje naar daar gegaan dacht ik ?
En als hij van daaruit een internet-handeltje opzet om ouders te bedriegen en ze van hun geld af te helpen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets zou men zich in gereserveerde stilte moeten afvragen.
Een louche kwestie, dat staat vast. Dat hij nooit 'gecontacteerd' zou worden door geinteresseerde partijen lijkt me onwaarschijnlijk, hij staat namelijk wel erg in de kijker. Ach... laten begaan maar. Ons PC-beleid stimuleert deze onregelmatigheden blijkbaar. edit: BTW: Belgisch binnenlands en buitenlands beleid op één lijn Buitenlandse politiek georganiseerde aanpassing of voortzetting van de binnenlandse politiek? Zonder enige pretentie een beter interpretatiesche- ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 21 september 2014 om 08:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar misschien is het een andere Dimitri Bontinck. Of... misschien niet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 september 2014 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de media die kerel niet hadden opgevoerd én opgehemeld had hij niemand kunnen belazeren.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De diensten doen behoorlijk hun werk, ze komen te weten wie er vertrokken is en dat waarvan ze nog niet op de hoogte waren. Dat betreft niet enkel onze strijdvaardige 'Belgen' trouwens. Mooi zo. Jejoentje en papa hebben zichzelf blijkbaar behoorlijk belazerd, zulke 'vergissingen' van formaat hebben een behoorlijke kostprijs. Mogen ze spoedig tot bezinning/rust komen. Laatst gewijzigd door zonbron : 21 september 2014 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even recapituleren.... Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet goed citeren. En niet op zijn 'Knuppels' citeren. Ik zei dus : 'ik meen ergens gelezen te hebben dat Bontinck lid of sympathisant was van het VB of OVLD'. Dat werd weggewuifd als onjuist. Nu vind ik een soortgelijke informatie terug en ja nu is de vraag: is dat diezelfde Bontinck? Zo ja, dan heeft dit dus niets te maken met 'het verdacht maken van de extreem rechterzijde' zoals u ten onrechte en zeer subjectief suggereerde, maar met de effectieve realiteit. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 september 2014 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe je ook kronkelt en keert, de links bewijzen overduidelijk dat je Bontinck aan het VB hebt proberen te linken. Dat je je ware bedoeling met woorden als "ik meen dat" of "misschien" of "soortgelijke informatie" probeert te verdoezelen helpt daar geen lieve donder aan.
Dankzij je achterbakse pogingen heb je wel de VLD aan leugenachtige Bontinck gelinkt. PROFICIAT!
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling