![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blablablablaaaa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Ik gebruikte vroeger op de pc anonymoX om af en toe op thepiratebay te gaan, afgeleide van Tor vermoed ik.
Je kan ook dmv proxysites anoniem surfen. Voor ssmartphones zijn er ook taal van browserapps waarmee je anoniem zou kunnen surfen. Geen idee of ze werken.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. Laatst gewijzigd door Allesstroomt : 21 september 2014 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kruipt ook langs het raam terug binnen als ze hem de deur uitschoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk een van de vele N-Va-gesubsidiëerden die hier het forum komen volkwakken met hun natte separatistische droompjes. Als dat soortje teveel gezeur post, dan sla ik hun derrie over, dus van mij mogen ze hun triestige pleziertje rustig hebben.
![]() |
![]() |