![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets zoals radio Belgrado vroeger. Ideaal om aan te zetten als je in bed ligt om in slaap te vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ria novosti bericht ook uitgebreid over deze betoging. Misschien kan u eens aangeven welke belangrijke Russische media er niet over berichten, want het lijkt er sterk op dat u vanalles uit uw duim aan het zuigen bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bewonder bv de Chinese samenleving en hun commercieel succes en ik hou van China en Chinezen tout court. Maar de stap zetten dat hun media vrij en betrouwbaar is zal ik nooit doen. Echter het staat iedereen vrij zich belachelijk te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zocht een lijst van Russische kranten op wikipedia en alzo vond ik de Russische websites van die kranten. ik bezocht lukraak een aantal kranten uit de lijst. Gemakkelijk vond ik berichtgeving over de betoging waar het hier om gaat, blijkbaar genoemd: Марш мира.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 september 2014 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Putin is dat circa een halve eeuw later maar een koud kunstje journalisten definitief het zwijgen op te leggen. En wat Nixon toen gedaan heeft was maar een kleine zonde van een misdienaar vergeleken met de zakkenvullerij en politieke intriges van Putin. Laatst gewijzigd door Gipsy : 22 september 2014 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://sport24.lefigaro.fr/le-scan-s...de-poutine.php
De zo geroemde Russische media. Putin stelt zijn gezellin aan als grote baas van één van de grootste media groepen in Rusland. Gaan jullie zich nog verder belachelijk maken? Verheerlijkers van een vervlogen sovjet regime? Met helaas nog een ex KGB officier aan de top. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over mijn vorig bericht toevallig heen gelezen? Ik ging ook binnenlandse pers na. Het kan u zelfs niet schelen openlijk te liegen blijkbaar. Wat bent u laag gevallen tegenwoordig. Ik had vroeger een veel minder machiavellistische indruk van uw discussiemethodes.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 september 2014 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het meest moorddadige land naar journalisten als percentage van de bevolking toe is trouwens Honduras, een land dat niet eens in oorlog is. Dit jaar zitten we alweer aan tien. De situatie verergerde spectaculair na de staatsgreep tegen democratisch verkozen president Zelaya in 2010. Het nieuw regime krijgt steun van de VS en 'haar' internationale organisaties. De belangrijkste militaire basis van de VS in Latijns America ligt in Honduras. Het land krijgt geen kans een van de VS onafhankelijke politiek te voeren. Middeleeuws grootgrondbezit, extreme armoede en economsiche ongelijkheid kenmerken het land. Citaat:
Er worden trouwens elk jaar rond de 70 journalisten vermoord in de wereld. De westerse media besteedden zowat uitsluitend aandacht aan die gevallen waar politieke opponenten zwart gemaakt kunnen worden door al dan niet een terechte indruk te geven dat de moord de verantwoordelijkheid van het regime is. Moest men alle gevallen evenveel aandacht geven men zou een heel ander beeld krijgen van de persvrijheid in de wereld, een heel ander idee over welke regimes afkeurenswaardig zijn. Maar zo werkt het niet. P.S. Het Obama regime is al verschillende keren beschuldigd geweest de journalistiek te criminaliseren. Monddood maken is dan wel iets beschaafder dan moorden dat is waar. Het moorden doen ze meestal elders. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 september 2014 om 22:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 september 2014 om 22:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien Johan Bollen de tijd niet neemt om op deze uitgebreid te reageren met argumenten om er in te versmoren zoals hieronder vermoed ik dat hij het normaal vind dat een politieke leider zijn vriendin (vrouw) aanstelt om een Putin gehechte media groep te leiden. Ik zie het al gebeuren dat Obama of Cameron (moesten ze controle hebben over een media groep) hun vrouw als grote baas aanstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dreiging van de sociale uitsluiting en economische boycot is voloende om een journalist de mond te snoeren. 2014! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat ge de White House tapes eens beluistert van de administratie Nixon. Op een bepaald moment wordt er gesproken over het bombarderen van een kust streek in Vietnam. Zijn adviseurs informeren hem dat dit honderdduizenden burger slachtoffers zou maken. Nixon trok het zich niet aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De match is bijna perfect. Maar de VS is de wortel van alle kwaad en Obama de grote duivel terwijl Rusland het hemelse paradijs zelf is en Putin de schattigste en vroomste cherubijn in het koor der engelen. Blinders on? Check! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over Watergate niet over de oorlog die hij geerfd heeft van Kennedy en Johnson. Nixon was trouwens maar een koorknaap in vergelijking met Kennedy. Voor mij blijft Nixon een groot president die China naar de buitenwereld heeft geopend. Een intelligent president. |
|
![]() |
![]() |