![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een klein traag monsterke, en bij sterke wind meer een kamikaze apparaatje. Maar ik heb verdomd veel plezier gehad aan mijn 1000cc 50 PK achterwielaandrijvertje.
Natuurlijk is een speciale editie van een Sprinter ook welkom hoor. Maar ik hou het liever iets bescheidener.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Maar wel met een 'Akrapovic 4-1' op ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 september 2014 om 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of, mocht men hem uitbrengen Audi A3 Clubsport ...
filmpjeuuh! The Audi A3 clubsport quattro concept is based on the S3 Sedan but comes with a 5-cylinder 2.5 TFSI outputting 525 PS (386 kW) and 600 Nm (442 lb-ft). ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 september 2014 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil ook wel zo één maar mijn vrouw zegt nee.
En ze weet waarom. ![]()
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een TT? Den deze?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 27 september 2014 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou gaarne een DEGELIJKE elektrische fiets hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk hetzelfde : Auto 30.000 euro BTW ben ik al direct kwijt. Verzekering 1200 euro per jaar Rijtaks 300 euro Brandstof 3000 euro Onderhoud kosten 1200 euro Afschrijving 5000 euro per jaar Na 4 jaar heeft mijn auto mij plus minus gekost ; 42 800 Euro op voorwaarde dat ik hem contant heb kunnen betalen en niet heb moeten gaan lenen ![]() ![]() Hoeveel kost uw wagen (op voorwaarde dat het een bedrijfswagen is)u op 4 jaar effectief uit Uw geldbeugel ?? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 september 2014 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenaardig redenering als je bedenkt dat in veel bedrijven de meeste bezitters van een bedrijfswagen die eigenlijk grotendeels gebruiken om van en naar het werk mee te rijden. Ik herhaal het nog maar eens ...een goede privé auto kost je grosso modo10.000 euro per jaar. Dat is dik 800 euro netto per maand die je van je loon mag halen ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 september 2014 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lagere bedienden hebben vaak een vast aantal uren te presteren. Overuren worden dus betaald of opgenomen via extra rustdagen. Een bedrijfswagen is dan inderdaad te beschouwen als extra loon. Een hogere bediende heeft vaak géén vast aantal uren. 70h presteren op een week om het contract van enkele tientallen miljoenen buiten te krijgen? Part of the job. Mijn vrouw zit nu voor minstens een jaar in de week in Noorwegen en elke maand minstens een week in Azië. Part of the job. Maw, daar krijg je niets extra voor (buiten de per diem). Dan is een wagen van €60000 geen extra loon maar een 'gedeeltelijke' compensatie. Groot verschil.
![]() |