![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik had gedacht dat met NVA er iets positief ging verbeteren ... maar krijg zo een kijk dat ze allemaal de zelfde gangsters blijven en gaan blijven ; altijd de mensen ZEER VEEL beloven en verder blijven beroven. yep,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met statistiek kan je dus echt wel alles bewijzen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
bron: http://www.belgium.be/nl/over_belgie/land/bevolking/ 206.000/2.37=86.920 euro per persoon. Dat cijfer komt dicht in de buurt van het hoger aangehaalde. Vastgoed zit er dus wel degelijk in begrepen denk ik. Wie tijd en goesting heeft kan zelf het rapport inkijken: https://www.allianz.nl/dms/local/glo...%20English.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat staat er ons nog allemaal nog te wachten? Als geboren 'doomdenker' niet veel goeds denk ik. ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Als ge met twee werkt en alletwee groepsverzekering en pensioensparen hebt, zit ge daar al snel aan op gemiddelde leeftijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wetenschap dat iedere Belg een afbetaald huis heeft en een spaarboekje met 65.000€ er op zou moeten volstaan om in juichen uit te barsten. Er is in Belgie geen armoede, hip hip hip, hoera! Vive le roi et sa femme!
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel beter dan de N-VA gangsters.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs als jij of je vrouw op een gegeven moment een krotwoning erft , zit je er al boven. Laatst gewijzigd door Pericles : 24 september 2014 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.allianz.be/allianz/out/Al...Report2014.pdf
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 24 september 2014 om 11:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Een statisticus waadde vol vertrouwen door een rivier die gemiddeld één meter diep was. Hij verdronk."
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met statistieken kan je echt alles bewijzen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Gemiddeld", je begrijpt vast de nuance die in woord vervat zit, niet?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Alé volgens peterke zijn we allemaal rijk. Zouden ze dat op zijn SPA-hoofdkwartier ook al weten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is dit de gebruikelijke manier waarop blokkers een statistiek interpreteren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() ik vraag me toch altijd af hoe men tot zo'n beweringen komt en wat men dan allemaal bij een vermogen rekent. Eerlijk gezegd vind ik een huis daar niet in thuis horen.
|
![]() |
![]() |