Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 oktober 2014, 10:41   #21
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Vlaams Belangers mogen niet op TV maar zo'n gewelddadige, relschoppende moslimfanatieker wel! Het is een schande! Ik zou zo op die vent zijn schijnheilig gezicht kunnen kloppen - en ik keur gewoonlijk geweld streng af maar zo een vieze hypocriet, bah!
Wat is er zo gewelddadig aan?

Dyab Abou Jahjah is overigens helemaal geen moslimfanaticus. U kent hem blijkbaar niet zo goed.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2014, 10:51   #22
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Waar is uw zelfwaardering dan op gebaseerd?
Het lijkt wel alsof jij niks anders kan bedenken om zelfwaardering op te baseren dan 'intellectueel' zijn (wat dat ook moge betekenen).

Citaat:
Op spreken zonder kennis van zaken?
Over idiote spelletjesprogramma's mogen enkel mensen met kennis van zaken spreken natuurlijk.
Je bent tenslotte een intellectueel of je bent het niet.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2014, 10:55   #23
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Aan DDD : Sorry iets mis met de quote maar hier mijn antwoord.

1. Jajah werd in 1996 Belgisch staatsburger door het huwelijk met een Belgische vrouw, van wie hij niet veel later scheidde.
2. Hij richtte in 2000 de Arabisch-Europese Liga (AEL) op, geen lieverdjes!
3. Na de terreuraanvallen van 11 september 2001 op de Verenigde Staten zei Abou Jahjah dat hij een gevoel van victorie voelde, maar vermeldde er evenwel bij dat hij elke vorm van geweld afkeurt !!! (Gelooft u dat laatste? Ik niet!)
4. Tijdens rellen in 2002 te Borgerhout werd Abou Jahjah ervan beschuldigd dat hij zou hebben opgeroepen tot geweld.
5. De AEL zette 'burgerpatrouilles' in die controleerden of de politie niet racistisch te werk ging!!!
6. Hij werd op 26 november 2002 aangehouden op verdenking van de vorming van een privémilitie.
7. Voor zijn betrokkenheid bij de rellen in 2002 werd hij in 2007 veroordeeld tot een jaar gevangenisstraf. Later werd hij in hoger beroep vrijgesproken. Maar of dat terecht was ???
8. Op 17 juli 2006 reisde Abou Jahjah naar Libanon tijdens de Israëlisch-Libanese Oorlog van 2006. Nu zouden ze hem als Syrië-(Libanon-) strijder bestempelen.
9. Na de executie van Saddam Hoessein op 30 december 2006 deelde hij mee dat hoewel hij "nooit een fan geweest van Saddam Hoessein noch van zijn regime" maar hem toch te beschouwen als een martelaar en “diep verdriet en sympathie” voor Saddam te voelen.
10. Op 3 april 2009 weigerde het Verenigd Koninkrijk Abou Jahjah tot het land toe te laten. (Dat zal ook niet omwille van zijn lieve karakter geweest zijn ...)

Prachtig CV, als u het mij vraagt ...

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 17 oktober 2014 om 10:55.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2014, 11:15   #24
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Het lijkt wel alsof jij niks anders kan bedenken om zelfwaardering op te baseren dan 'intellectueel' zijn (wat dat ook moge betekenen).
Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Citaat:
Over idiote spelletjesprogramma's mogen enkel mensen met kennis van zaken spreken natuurlijk.
Je bent tenslotte een intellectueel of je bent het niet.
O nee, klets maar gemoedelijk verder. Ik dacht even dat ik je ernstig moest nemen.
Oud 17 oktober 2014, 11:35   #25
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
1. Jajah werd in 1996 Belgisch staatsburger door het huwelijk met een Belgische vrouw, van wie hij niet veel later scheidde.
Dat lijkt me niet verboden.

Citaat:
2. Hij richtte in 2000 de Arabisch-Europese Liga (AEL) op, geen lieverdjes!
Welke gewelddaden heeft de AEL dan op zijn actief?

Citaat:
3. Na de terreuraanvallen van 11 september 2001 op de Verenigde Staten zei Abou Jahjah dat hij een gevoel van victorie voelde, maar vermeldde er evenwel bij dat hij elke vorm van geweld afkeurt !!! (Gelooft u dat laatste? Ik niet!)
Een kwestie van geloven of niet geloven dus...

Citaat:
4. Tijdens rellen in 2002 te Borgerhout werd Abou Jahjah ervan beschuldigd dat hij zou hebben opgeroepen tot geweld.
En, is die beschuldiging hard gemaakt?

Citaat:
5. De AEL zette 'burgerpatrouilles' in die controleerden of de politie niet racistisch te werk ging!!!
Dat vond ik ook een brug te ver.

Citaat:
6. Hij werd op 26 november 2002 aangehouden op verdenking van de vorming van een privémilitie.
En, is hij veroordeeld?

Citaat:
7. Voor zijn betrokkenheid bij de rellen in 2002 werd hij in 2007 veroordeeld tot een jaar gevangenisstraf. Later werd hij in hoger beroep vrijgesproken. Maar of dat terecht was ???
Waarom zou dat niet terecht zijn? Hebt u nieuwe bewijsstukken? Weet u het beter dan de rechtbank?

Citaat:
8. Op 17 juli 2006 reisde Abou Jahjah naar Libanon tijdens de Israëlisch-Libanese Oorlog van 2006. Nu zouden ze hem als Syrië-(Libanon-) strijder bestempelen.
Vertel eens. Wat heeft hij dan zoal in Libanon uitgericht?

Citaat:
9. Na de executie van Saddam Hoessein op 30 december 2006 deelde hij mee dat hoewel hij "nooit een fan geweest van Saddam Hoessein noch van zijn regime" maar hem toch te beschouwen als een martelaar en “diep verdriet en sympathie” voor Saddam te voelen.
U doet maar wat copy/paste van Wikipedia met uit hun context gerukte citaten. Hij stelde dat het Amerikaanse aandeel in de dood van Saddam de dictator tot een martelaar in de Arabische wereld zou maken en dat hij, in zijn weerzin voor de Amerikaanse invasie, op dat moment wel een sympathie voor Saddam moest voelen die er anders nooit geweest zou zijn.

Citaat:
10. Op 3 april 2009 weigerde het Verenigd Koninkrijk Abou Jahjah tot het land toe te laten. (Dat zal ook niet omwille van zijn lieve karakter geweest zijn ...)
Je weet zelf dus niet waarom?

Citaat:
Prachtig CV, als u het mij vraagt ...
Hij heeft zelf al wel toegegeven geen vlekkeloos parcours te hebben gereden. In elk geval toont uw opsomming aan dat het meeste van wat hem wordt aangewreven niet veel voorstelt. Abou Jahjah was een militante activist, ongetwijfeld zeer omstreden, maar lang niet de duivel die in sommige kringen van hem wordt gemaakt.
Oud 17 oktober 2014, 11:40   #26
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb gisteren net daarom niet naar "De slimste mens" gekeken en ik hoop dat er veel mensen dat ook niet gedaan hebben.
Vlaams Belangers mogen niet op TV maar zo'n gewelddadige, relschoppende moslimfanatieker wel! Het is een schande! Ik zou zo op die vent zijn schijnheilig gezicht kunnen kloppen - en ik keur gewoonlijk geweld streng af maar zo een vieze hypocriet, bah!
Wauw, wat ben jij stoer.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2014, 11:59   #27
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb gisteren net daarom niet naar "De slimste mens" gekeken en ik hoop dat er veel mensen dat ook niet gedaan hebben.
Ik wou dat hier vanmorgen ook posten. Op dit vlak ga ik U 1000% gelijk geven. Ik viel bijna van mijn stoel en geloof me eerlijk al die hypocriete "de slimste mens" individu's hebben van mij een stempel voor de rest van hun leven gekregen. Hoe is dat nu mogelijk dat die quizmaster zo'n oproerzoekend crapuul uitnodigt. Hij is heel laag gevallen.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 17 oktober 2014 om 12:10.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2014, 12:10   #28
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoogstwaarschijnlijk was het een schijnhuwelijk. Het onderzoek hiernaar werd in de doofpot gestoken door links crapuul.

Citaat:
Hij heeft zelf al wel toegegeven geen vlekkeloos parcours te hebben gereden. In elk geval toont uw opsomming aan dat het meeste van wat hem wordt aangewreven niet veel voorstelt. Abou Jahjah was een militante activist, ongetwijfeld zeer omstreden, maar lang niet de duivel die in sommige kringen van hem wordt gemaakt.
Je doet hier uitschijnen dat hij bijna zo goed als zalig mag verklaard worden in vergelijking met het duivelse satanische VB !!!!
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2014, 12:20   #29
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Hoogstwaarschijnlijk was het een schijnhuwelijk.
U slaat er dus ook maar een slag naar.

Citaat:
Het onderzoek hiernaar werd in de doofpot gestoken door links crapuul.
Kunt u dat bewijzen? Waarop baseert u zich?

Citaat:
Je doet hier uitschijnen dat hij bijna zo goed als zalig mag verklaard worden in vergelijking met het duivelse satanische VB !!!!
Ik maak helemaal geen heilige van hem. Een mens van vlees en bloed met zijn kwaliteiten en tekortkomingen is al meer dan genoeg.
Oud 17 oktober 2014, 12:23   #30
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zullen hem wel geen al te moeilijke vragen geven.
Een allochtoontje laten afgaan op TV is immers racisme.
Net wat ik dacht. Een gewoon niveau kan die niet aan.
Oud 17 oktober 2014, 12:39   #31
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een schijnhuwelijk lijkt u niet verboden? Goed bezig!
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2014, 12:43   #32
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Een schijnhuwelijk lijkt u niet verboden? Goed bezig!
Was het dan een schijnhuwelijk?
Oud 17 oktober 2014, 12:49   #33
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Ze zullen hem wel geen al te moeilijke vragen geven.
Een allochtoontje laten afgaan op TV is immers racisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Net wat ik dacht. Een gewoon niveau kan die niet aan.
Waarop baseren jullie zich?
Oud 17 oktober 2014, 13:15   #34
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Was het dan een schijnhuwelijk?
Natuurlijk niet, gewoon een korte liefde die toevallig wat voordelen oplevenrde.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2014, 13:54   #35
geertvdb

Standaard

Citaat:
kBen er niet 100% zeker van, maar ik denk dat hij een atheïst is.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2014, 13:55   #36
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Hoogstwaarschijnlijk was het een schijnhuwelijk. Het onderzoek hiernaar werd in de doofpot gestoken door links crapuul.

Natuuuurlijk, het is weer een complot
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2014, 14:17   #37
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky Bekijk bericht
eindelijk eens ne slimme van de slimste mens. Volgens mij haalt die dat met zijn vingers in zijn neus...

Het werd uiteindelijk de totale afgang van een betweter, die blijkbaar toch niet zoveel weet.

.
Oud 17 oktober 2014, 14:31   #38
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
kBen er niet 100% zeker van, maar ik denk dat hij een atheïst is.
agnost

zijn eigen woorden, uit de Slimste Mens
Oud 17 oktober 2014, 14:40   #39
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wauw, wat ben jij stoer.
Haha. Ik heb buikpijn van het lachen.
Oud 17 oktober 2014, 14:44   #40
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wou dat hier vanmorgen ook posten. Op dit vlak ga ik U 1000% gelijk geven. Ik viel bijna van mijn stoel en geloof me eerlijk al die hypocriete "de slimste mens" individu's hebben van mij een stempel voor de rest van hun leven gekregen. Hoe is dat nu mogelijk dat die quizmaster zo'n oproerzoekend crapuul uitnodigt. Hij is heel laag gevallen.
Och ga wat lullen tegen uw doven buurman. Zulke azijnpissers moeten eens wat meer drugs nemen ofzo.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be