![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik het niet mee eens.
Al eens naar het naaktstrand geweest of naar een naturisten camping of zo? Daar zijn ook kinderen aanwezig hoor, of dacht gij misschien dat die daar geblinddoekt rond liepen. Laatst gewijzigd door Garry : 30 september 2014 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer ge dat wil doen, doe dat dan in Nederland hé. Daar is dat ook wel verboden alleen moet ge daar niet meer voor naar de rechtbank maar krijg je gewoon een bekeuring. Met andere woorden, het is verboden maar als je er voor betaald mag het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De Blue Oyster Bar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Bredene, niet zo ver van mijn biotoop, heb ik het naaktstrand nooit bezocht. Al is het maar dat we het buitenklimaat er niet voor hebben, en als je niet oplet er meer toeschouwers zijn dan naturisten. Ja, ik ken het wereldje. De ideologie bij de naaktloper bestaat nog. In de praktijk valt er echter op te letten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn persoonlijke mening. Als mensen naakt willen rondlopen , dat ze maar doen, langs de andere kant, estetisch is het soms niet verantwoord, noch is het weer in onze streken er zeer ontvankelijk voor. Of de zon steekt te hard, of het is te koud. Maar iets tussenin is zeldzaam.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het esthetisch argument vind ik ondermaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Esthetiek is een kwestie van smaak, en die is verschillend. Citaat:
Maar wettelijk is het in Belziek openbare zedenschennis.
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw smaak is de mijne niet.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoogstwaarschijnlijk vind je dat de schoonheid van je vrouw enkel voor jou is bestemd. Typisch voor dominante mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij nog in een debat aangaande topless op het strand toe te laten. Nee dat kon niet en dat mocht niet en dat zou niet want Paula wou niet verplicht worden om op naakt te moeten zien wanneer ze op het strand zou komen. Ik denk dat dat mens al in geen eeuwigheid meer op het strand geweest was, maar radio portatiefs, waar toen nog taks op geheven werd, dat mocht op het strand. Lings van u ene met een engelse post op voor u ene met een franse. Rechts ene met een Nederlandse zender en achter u ene met meer gekraak dan klank, maar dat was allemaal O.K dat stoort niemand. Althans Paula toch niet. Laatst gewijzigd door Garry : 30 september 2014 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel films komen er nog de woonkamer binnen waarin en geen bloot te zien is. Is dat dan ook allemaal zedenschennis? Ik weet nog goed, heel in het begin van mijn loopbaan werkte ik gedurende een korte periode op het postkantoor 1 op de Groenplaats te Antwerpen op de dienst van de tol. Daar werd alle binnenkomende naaktbladen gecontroleerd of ze al dan niet door de beugel konden alvorens ze door mochten. Die beslissing lag bij de verificateur. Naakt,,, als er al een blote tet in te zien was was de kans al groot dat het niet toegestaan werd. Zo was het in ' 69. Vandaag poepen en neuken en zabberen al wat de klok slaat wanneer ge de TV op hebt maar als ze op straat uw blote kont te zien krijgen is het plots Zedenschennis. Laatst gewijzigd door Garry : 30 september 2014 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger mocht niet iedereen eender welke kleren dragen en alvast ook niet eender welke kleuren. Zo was Paars voorbehouden voor koningen of hoog geplaatste kerkfiguren. Het leger uniform is daar nog een mooi voorbeeld van. Met de nodige strepen sterren en latten en kepie onderscheiden de meerdere zich van het gewone volk, iets wat moeilijk nog kan wanneer ze naakt zouden zijn. Ook op het gerechtshof speelt dat theater verder. Voor niets anders dan dat draagt men daar van die pinguïnpakjes. Met andere woorden, madam moet er mooier uit kunnen zien dan de mijd. Stel je voor dat ze beiden naakt zouden zijn, zo een 60 jarige matrone van om en bij de 120 kg ten overstaan van een jonge knappe griet van 18,.... begrijp je? Laatst gewijzigd door Garry : 30 september 2014 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Wil jij dan margiet Hermans, Gennez, enz.. naakt tegenkomen op straat?
|
![]() |
![]() |