![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Geloof jij in God? | |||
Ik ben katholiek |
![]() ![]() ![]() |
3 | 37,50% |
Ik ben orthodox |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben soenniet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben sjiiet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
God? Eerst zien, dan geloven |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
Ik ben een ongelovige |
![]() ![]() ![]() |
4 | 50,00% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag ieder mens hij/zij geloven in wat hij/zij wil, zolang men het maar niet gaat opdringen of het gaat ontaarden in een religieus fanatisme in extremis, fundamentalisme, godsdienstwaanzin.
Iemand die zich gedraagt naar 'The rules en regulations' van het land waar hij/zij te 'gast' is en zich verder deftig weet samen te leven met de autochtone bevolking, 'geen probleem'. En spreken of zingen deze mensen een andere taal thuis, hun probleem. Aanbidden deze mensen één of andere, al dan niet fictieve, figuur/Goddelijke 'macht' hun probleem. Wil men dat met 'slag en stoot' opdringen aan anderen Big Problem ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 oktober 2014 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom is dit topic 'gedegradeerd' naar K&K ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch toch?
Ik zou zelfs aan de forumbazen voorstellen om het hele religieforum bij K&K onder te brengen. Het is toch pure kolder, en fantasie waar een ernstige discussie onmogelijk is. En om op de vraag van de OP te antwoorden: Ik zou in goden geloven als die mij eerst komen vertellen dat ze in mij geloven.
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Voor ik op dit forum kwam was mijn beeld over atheïsten positiever. Toen dacht ik dat het mensen waren die hielden van op een beschaafde manier heel rationeel denken en daardoor niet meer geloofde. Door atheïsten als u en nog anderen op dit forum lijken het kleine opdondertjes die een beetje zinloos zitten te schreeuwen en roepen naar de geovigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet wekelijks. Helaas. Maar daarom vind ik mezelf niet minder Christelijk.
Laatst gewijzigd door Drukazz : 8 oktober 2014 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat ik atheïst ben, en in tijden van ISIS en moordende Christelijke bendes in de Centraal-Afrikaanse Republiek, vind ik dat geen slechte beslissing.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je viseert een persoon, terwijl ik uitsluitend religiote opinies kwalificeer. Onze 'uitstraling' is geen onderwerp van discussie, maar wel onze ideeën.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het eigenlijk niet. Er moet toch "iets" zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baneen!
Er is veel meer niets dan iets. Waarom zou dat beetje iets dan een god zijn?
![]() |
![]() |
#40 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
haal de dingen er uit die voor jou een negatieve bijklank hebben en zeg waarom. Maar dat lukt je precies toch niet goed. En jij durft over schelden spreken? Lees eens je eigen post zoals : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |