![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() 3 Nederlandse motorrijders zijn gindswaarts om mee te gaan vechten aan de zijde van de Koerden lees ik op deredactie.be.
Ik zou eigenlijk ook wel willen gaan, niet dat ik veel waard ben maar ik kan toch een kogel vangen voor een ander. Hier ga ik toch moeten werken tot ik er bij neerval voor de NVAsossenbabyboomerdieven. Zijn er nog mensen geïnteresseerd of mensen met de juiste connecties die Me op weg kunnen helpen ? Het Koerdisch huis hier in de buurt waar ik me dacht te gaan aanbieden is weg.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. Laatst gewijzigd door Allesstroomt : 11 oktober 2014 om 03:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zoals ratten in de val
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Koerden zijn allesbehalve terroristen, beste Raven...
Welke boekskes leest jij zoal? Dag Allemaal? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een organisatie die beter van die lijst wordt geschrapt en wapens gegeven. Het is de YPG die vandaag het meest succesvol is in het tegenhouden van IS, als YPG valt dan zal enkel totale oorlog nog een optie zijn voor het Westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En die worden dan door Erdogan bestempeld als 'terroristen'. Je moet maar durven.
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom vluchten ze dan eerst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat ze 'eerst' ongewapend en ongeorganiseerd waren misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() In detail, ze vragen dat andere, Turkije of NATO, voor hun gaan vechten en sterven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is veel meer dan een zelfverdedigingsorganisatie, en het is al helemaal geen ontvoogdingsgroepering.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, oorlog, daar ken je nog niet veel van hé?
![]() |