![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of moeten we het simpele voorbeeldje van de afpersing in anderlecht van recentelijk nog eens onderstrepen.
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want ja, het begrip kindhuwelijk mag ook wel gedefinieerd worden: een meisje van 16 is voor mij geen kind meer, zeker niet in die landen. En ik heb ook de indruk dat Plan België haar bankrekening weer wat wil bijspekken. Laatst gewijzigd door Guinevere : 12 oktober 2014 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ale komaan, wie heeft u gedwongen tot een kindhuwelijk? Beetje serieus blijven AUB, zelfs al haat je de islam tot in je hart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daarbij palmen de Joden de Palestijnen goed in, who are you kidding? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Politiek correcte racisten die komen verklaren dat bepaalde zaken niets met de islam te maken hebben, maken het alleen maar erger. Wie gelooft die mensen eigenlijk nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yep en dan te beseffen dat ze in dezelfde situatie waarshijnlijk hetzelfde zouden doen, lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. Een meisje dat in Chacamaca in armoede wordt geboren, heeft sowieso weinig toekomst of vrijheid. Ze zal sowieso in een huwelijk worden gestopt, nu of binnen 5 jaar. What's the big difference? 2. Door het huwelijk van zo'n meisje te beëindigen en studies te financieren, zal ze zich wellicht meer kunnen ontplooien. Ok. En later meer kans hebben op de arbeidsmarkt in Chacamaca. Niet zeker. Als dat kind na haar studies niet voor haar eigen onderhoud kan voorzien, gaan de ouders haar opnieuw laten trouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook het geluk in de 21ste eeuw geboren te zijn, niet de 7de. Eneuh ik haat niet de islam, ik haat zelfs de idioten die de islam tot op het bot beleiden niet. Net zomin ik een malariamug haat. Net zoals die malariamug is de islam een obstakel in de groei van de mensheid tot een echte samenleving. En obstakels, die moeten of vermeden, omzeild of opgeruimd worden. Naar gelang wat de meest economische oplossing blijkt. Op dit moment lijkt een herbruikbare strop de meest ecologisch aanvaarde opruimmethode. Helaas kost ophangen met de korte pijn, nekbreuk, minstens 4 minuten. Dus, de islam verwijderen kost ecologisch gezien 6 miljard minuten. Zelfs met 10 000 tegelijk is het 27 jaar werk. En atoomwapens zijn niet selectief noch ecologisch genoeg. Dus omzeilen of vermijden. En da's moeilijk met dat soort van homo semi sapiens.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 oktober 2014 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fantastisch.
Citaat:
Citaat:
Maar als we dan toch over een ontbonden huwelijk spreken. Hoe gaat het weer in de islam. Taleq taleq taleq. Zo goed? Nu nog even wachten tot men zeker is dat de gescheiden vrouw geen vrucht draagt van haar voormalige echtgenoot, kan ze zich op de "huwelijksmarkt" gooien als reeds geplukte vrucht.
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien al uithuwelijken vooraleer geboren te zijn , een pracht idee !!!! Citaat:
Zulke ouders , smeerlapperij , poepen om een kind uit te huwelijken !! Sorry , maar dat gaat er bij mij werkelijk niet in , zelf NOOIT !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag er dan over die specifieke groep die hier elke dag zo positief in het nieuws komt niet meer gesproken worden? Het zeer grote verschil is dat we precies geen problemen hebben met Chinezen en Joden alhier, en met moslims niets dan problemen overal ter wereld dan nog! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |