Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 28 oktober 2014, 02:54   #21
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Geldt eigenlijk voor elke niet-moslim; want iemand die die geen moslim is wordt als minderwaardig beschouwd.
Dat is nog het strafste van alles, nl dat ze zich meerderwaardig voelen. Terwijl ze hier toch maar mooi komen bedelen in het Westen om maar binnengelaten te worden, ipv de problemen in hun eigen landen op te lossen (hoe meer die tegen elkaar vechten hoe beter). Ze voelen zich meerderwaardig maar zijn in feite achterlijk door hun inteelt.

Bij mij op het gelijkvloers woont ook zo'n nieuw Soedanees moslim importgeval. Parasiteert en profiteert maximum van het OCMW. Laatst liep hij ongeveer 2 meter voor mij uit het app. blok binnen en in plaats van de deur open te houden liet hij ze gewoon voor mijn neus in het slot vallen.

Ik heb hem dat een aantal dagen daarop terug gelapt, en ze dan nog op slot gedraaid voor zijn neus.
DeProf_eet is offline  
Oud 28 oktober 2014, 10:29   #22
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Over Wieroe inderdaad niks slecht, zo moeten er nog zijn

En dat hij zich het lot van de blanken aantrekt kan wel interessant zijn, maar zijn grootspraak over rassenoorlogen, razuivere Germanen etc, dat voegt voor mij weinig toe.

Toen ik hier begon hadden we Egmond, een black supremacist en zwaar racistisch tegenover zijn blanke medemens. Dat was iemand met een heel andere insteek dan de meesten hier en bijgevolg ook veel interessanter om mee te discussiëren... En die moest ik ook niet altijd ontcijferen
Bwoh, de Egmond kon soms nogal heel erg langdradig uit de hoek komen...
Lof der Zotheid is offline  
Oud 28 oktober 2014, 17:16   #23
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ok ok, Wieroe is als slimme Hindoe Nazi (homo)kat slimmer dan hij denkt en veel van mijn teksten zijn door hem uitgedacht. Ik ben al jaren zijn viesbruin typslaafje en ik moet hem elke ochtend het volgende zeggen in mijn blootje:

'Heil Mein Katten Fuhrer, Wieroe de Grote.'

Zie hieronder, wat nieuw wetenschappelijk gezever, en Wieroe miauwt nu deze stelling naar jullie:

1. 'De criminele genen MAOA en CDH13 ontstaan vaker bij typische moslim/islamitische rassen/ of etnisch/ islamitische tribale rastypen, omdat zij ook al eeuwenlang aan inteelt doen, en momenteel al zeker 1400/50 = 70ste graads inteelt mensaapjes zijn geworden'.

En Wieroe miauwt nu dit advies naar de hele Europese Unie en alle laatste Germaans/Arische HOLlanders:

2. Beste is grenzen nu te sluiten voor alle moslim/islam/ hindoe aapachtige rastypes of etnisch/relgieuze tribalen met islamitische achtergronden in genetische zin om de criminele genen binnen Europa significant af te laten nemen binnen 50 jaar.

aldus Wieroe, de slimme Hindoe Nazi kat uit Delft kennisstad.

Steun Wieroe en sluit je aan bij zijn Hindoe Nazi Kattenleger in Delft. Denk mee met Wieroe dan en ga ook lekker lui en bloot liggen in je eigen warme mandje bij de open haard.

zie dit, criminele islamitische en Hindoeistische genen gedetecteeerd in Zweden:

Twee genen gelinkt aan gewelddadig gedrag
Foto: Thinkstock
Gepubliceerd: 28 oktober 2014 16:07 Laatste update: 28 oktober 2014 16:25

Wetenschappers hebben twee genen ontdekt die bij mensen de kans op gewelddadig gedrag lijken te verhogen.

Mensen die beschikken over deze genen, genaamd MAOA en CDH13, plegen gemiddeld dertien keer vaker een gewelddadig misdrijf dan personen die geen drager zijn.

In totaal wordt 5 tot 10 procent van alle moorden in Finland gepleegd door daders met één van beide of allebei de genvarianten.

Dat melden onderzoekers van het gerenommeerde Karolinska Instituut in Zweden in het wetenschappelijk tijdschrift Journal of Psychiatry.
Gevangenen

De wetenschappers kwamen tot hun bevindingen door 1.004 gedetineerden in Finse gevangenissen te benaderen voor een genetisch onderzoek. Uiteindelijk werkten ruim achthonderd gevangenen mee aan de studie.

De gedetineerden stonden bloed af, zodat hun DNA in kaart kon worden gebracht. Ook gaven ze inzicht in hun dossier met gepleegde delicten.

De gevangen die de meest gewelddadige misdrijven hadden gepleegd, bleken relatief vaak drager te zijn van de genvarianten MAOA en CDH13.
Risico

Hoofdonderzoeker Jari Tiihonen benadrukt wel dat de twee genen zeker niet allesbepalend zijn bij gewelddadig gedrag.

"Ik denk dat we de twee genen hebben gevonden die het grootste effect hebben op agressief gedrag, maar waarschijnlijk zijn er nog tientallen of honderden genen die een kleinere invloed hebben", aldus Tiihonen op Discovery News.

Factoren als omgeving en opvoeding zijn waarschijnlijk veel bepalender bij de vraag of iemand gewelddadig gedrag zal vertonen of niet.

"Gewelddadige misdrijven worden maar zelden gepleegd in grote populaties", verklaart Tiihonen op BBC News. "Hoewel de twee genen die we hebben gevonden het relatieve risico iets verhogen, blijft het absolute risico klein."
Door: NU.nl/Dennis Rijnvis

http://www.nu.nl/wetenschap/3914464/...g-gedrag-.html

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 28 oktober 2014 om 17:18. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline  
Oud 29 oktober 2014, 10:33   #24
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Vervolledigen: De aarde vervalt in de toestand van barbarisme, waartegenover de donkere middeleeuwen een tijdperk van grote verlichting waren. 2300: De planeet herstelt langzaam, dieren die er nog zijn hoeven geen angst te hebben, tenzij voor andere dieren...
DewareJakob is offline  
Oud 29 oktober 2014, 10:55   #25
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

...En komt Di Rupo daar niet samen met De Wever uit een tijdscapsule gestapt zeker?
Oud 29 oktober 2014, 14:30   #26
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
...En komt Di Rupo daar niet samen met De Wever uit een tijdscapsule gestapt zeker?
Adam en Eva?

Overigens: tijdmachines behoren tot de fantasie.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 29 oktober 2014 om 14:49.
DewareJakob is offline  
Oud 30 oktober 2014, 10:22   #27
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Verdomme , dit is weeral eens goed nieuws.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...Pakistan.dhtml

1150.

Wij willen meer.
Pericles is offline  
Oud 30 oktober 2014, 10:47   #28
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Verdomme , dit is weeral eens goed nieuws.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...Pakistan.dhtml

1150.

Wij willen meer.
Hola, we moeten alles wel per aktie of offensief zien: hier dus het offensief in het stammengebied Noord-Waziristan dat al bezig is van midden juni.

We moeten dus in feite politiek correct denken en ook melden dat er volgens het leger bij de gevechten ook 100 Pakistaanse soldaten gesneuveld.

Dat maakt de score 1150 stuks -100 stuks = 1050 stuks in het voordeel van de goei.
DeProf_eet is offline  
Oud 30 oktober 2014, 11:16   #29
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Hola, we moeten alles wel per aktie of offensief zien: hier dus het offensief in het stammengebied Noord-Waziristan dat al bezig is van midden juni.

We moeten dus in feite politiek correct denken en ook melden dat er volgens het leger bij de gevechten ook 100 Pakistaanse soldaten gesneuveld.

Dat maakt de score 1150 stuks -100 stuks = 1050 stuks in het voordeel van de goei.
Ik heb gelukkig het woord "meer" gebruikt want als ik het woord "minder" zou gebruikt hebben , dan was dat waarschijnlijk strafbaar geweest.
Pericles is offline  
Oud 9 november 2014, 11:29   #30
dewanand
Minister-President

zie dit eens Rechtse forummers, een video v 3 min waarin peter anshof eea zegt over discriminatie van blanke hollanders. Hij haalt oa aan dat zijn mooie, blanke vrouw openlijk op straat wordt uitgemaakt voor ' kankerhoer' door marokkanen en andere radicale blankenhatende moslims. En hij legt uit dat de blanke hollanders allemaal in een politiek correcte dwangbuis worden uitgeperst en kapot worden gediscrimineerd maar het is dus ook politiek incorrect om dan iets te zeggen hierover, omdat artikel 1 (anti discriminatie wetje) niet van toepassing is in nederland voor inheemse blanken, maw apartheid is al een feit maar dan zwarte apartheid.

informeel zie en hoor ik overal hoe blanke mannen kapot worden gediscrimineerd door zwarte hindoes, arya hindoestanen, negroide rassen uit alle delen van de wereld, aziaten, chinezen, enz. Ja ja zeg, de blanke man krijgt gewoon altijd de Zwarte Piet mbt racisme en is altijd de agressor en meestal gaat een racistische moslim altijd vrijuit of alles wordt in de politiek correcte doofpot gestopt. Ook blankenhatende negers krijgen een knuffeltje erna en worden lekker klaargepijpt door linkse blanke negerhoertjes die toch alles van blanke mannen haten en hen af willen maken.

Blanken hatende linkse blanke negerhoertjes zijn het grote rassendrama van de hele westerse wereld. Het is iets verschrikkelijks om erover na te denken. OOk als blanke meiden opeens een burqa aandoen en voor islam gaan baren kan je zeggen:

'vrouwen zijn zieke zelfhaters en zelfonderdrukkers, ze willen genaaid worden, op hen rug met benen wijd.'

Gelukkig heeft Wieroe nu de geniale oplossing ontwikkeld en mijn slimme Hindoe Nazi kat uit delft kennisstad werkt nu hard om onze paper af te krijgen en hopelijk presenteren wij het broederlijk samen in heel Europa binnen een paar maanden met een flinke media campagne van ons hele Delftse Hindoe Nazi katten legertje in luie, warme mandjes bij de open haard. Nou, heb je zin om ons te steunen, mail dan gewoon naar mij als het viesbruine koelieaapachtige typslaafje van dit onoverwinnelijke Hindoe Nazi Katten legertje.

Heil Katten Fuhrer, Wieroe de Grote.

Dewanand
en pootafdruk van Wieroe
Hindoe fundamentalisten

zie dit, net 3 min geklaag over blankenhaat dat toch legaal is en deze blanke man krijgt komende maanden echt grote problemen omdat hij eerlijk zijn mening wil uiten over de legale BLANKENhaat in de linkse Dhimmi multikukeluku.

VIDEO: Peter Anshof over discriminatie van blanke Nederlanders
Geplaatst op 9 november 2014

http://ejbron.wordpress.com/2014/11/...-nederlanders/

Laatst gewijzigd door dewanand : 9 november 2014 om 11:32. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline  
Oud 9 november 2014, 22:59   #31
dewanand
Minister-President

Kijk hieronder, een voorzichtig geschreven boek over blankenhaat probleem en dilemma in usa.

Tsja, als ik eerlijk ben, ok hier dan de harde waarheid:

sorry blanke mannen, maar ik kom uit zwart suriname, ben viesbruine koelieboy, lage kaste en ik weet verdomd goed hoe groot de blankenhaat is in zwart suriname (hindoestanen, negers, mixen, chinezen enz) en daar is het gewoon legaal. Suriname is een apartheidsstaat en dictatuur nu van een negroide stadsclan olv Bouterse en zijn ruim 40 Brave, lieve zoontjes.

blankenhaat is een absoluut taboe thema en ik vind het fout, men moet blanken zo niet discrimineren en afmaken, omdat blanken de menselijke beschaving hebben ontwikkeld en bijna alles ontwikkelden en uitvonden wat wij nu gebruiken. Dus alle zwarte hindoes die blanken haten geef ik persoonlijk op hun kop, en ik zeg ze keihard: joh koelie aapje, jouw toilet pot en toilet papier zijn door de gehate blanken uitgevonden en ontwikkeld, joh waarom haat je hen nog? Wil je nog hier wonen in een blankenland?? Indiase slums hebben nog plaats voor je koelie aapje, als as in de bek van een ganges krokodilletje uiteraard.

Hindoes zijn de echte rassenhaters en niet blanken. Ik kom uit hindoe kasten wereld en weet er alles over.

dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten

zie dit boek, voorzichtige visies:

White Girl Bleed a Lot
From Wikipedia, the free encyclopedia
White Girl Bleed a Lot
Author Colin Flaherty
Country United States
Language English
Genre Non-fiction
Published 2012
Publisher WND Books
Media type Print
eBook
Pages 380

White Girl Bleed a Lot: The Return of Racial Violence to America and How the Media Ignore It is a 2012 non-fiction book written by Colin Flaherty,[1] regarding race and crime, particularly the knockout game[2] and violent flash mobs of black people, in the United States.[3] It was published by WND Books.[4]

http://en.wikipedia.org/wiki/White_Girl_Bleed_a_Lot

dewanand is offline  
Oud 9 november 2014, 23:08   #32
Another Jack
Banneling

Standaard

Heeft Wieroe nog last van weerbarstige haarballen?
Another Jack is offline  
Oud 9 november 2014, 23:36   #33
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Braakballen dus?
Wapper is offline  
Oud 9 november 2014, 23:57   #34
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Braakballen dus?
Wieroe is een kat, geen uil.
Another Jack is offline  
Oud 10 november 2014, 00:26   #35
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
omdat blanken de menselijke beschaving hebben ontwikkeld en bijna alles ontwikkelden en uitvonden wat wij nu gebruiken.
En het is intussen zo ver gekomen dat de meeste blanken dit gewoon ontkennen, Dewanand.
Etnomasochisme is de mainstreamcultuur bij de moderne blanken en het wordt erin gepompt van kleins af aan:
Noem uw voorouders primitief en achterlijk. Ontken of minimaliseer hun verwezenlijkingen. Verloochen uw afkomst. Omarm 'diversiteit' en 'multicultuur'. Juich vrolijk de ondergang toe van alles wat uw voorouders eeuwenlang hebben opgebouwd.
Thuleander is offline  
Oud 12 november 2014, 00:59   #36
dewanand
Minister-President

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
ja hoor jack, elke gezonde Hindoe Nazi kat braakt elke week zijn haarballen uit, en die ontstaan altijd opnieuw omdat hij zichzelf moet schoonlikken. dit gebeurde nog gisteren opnieuw. is natuurlijk proces.

vaak geloof ik er heilig in dat Wieroe slimmer is dan de gemiddelde Hindoe omdat hij immers toch meewerkte aan de ontwikkeling van alle boeken van mij en altijd de slimste ideeen naar mij miauwde in prehistorisch miauw sanskriet.

jack remember this:

Don't take Wieru, the Hindu Nazi Cat by the look.

dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten
planet of the intelligent hindu chimps

dewanand is offline  
Oud 12 november 2014, 01:10   #37
dewanand
Minister-President

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
En het is intussen zo ver gekomen dat de meeste blanken dit gewoon ontkennen, Dewanand.
Etnomasochisme is de mainstreamcultuur bij de moderne blanken en het wordt erin gepompt van kleins af aan:
Noem uw voorouders primitief en achterlijk. Ontken of minimaliseer hun verwezenlijkingen. Verloochen uw afkomst. Omarm 'diversiteit' en 'multicultuur'. Juich vrolijk de ondergang toe van alles wat uw voorouders eeuwenlang hebben opgebouwd.

jazeker, klopt Thuleander,

dit was onderdeel van de hele denazificering van heel europa na WOII door amerikaanse experts die via het marshallplan hier een kapitaalkrachtige afzetmarkt wilden creeren v hen produkten. Europa werd de backyard van usa en pijpslaafje.

daarom is klassiek blank/arisch extreem rechts ook anti usa.

ik vind zelf extreem rechts iets natuurlijks en biologisch ook super gezond, zie mijn hele PV RE schaal in boek koran verbieden of herschrijven op site. Maar hou er rekening mee dat praktisch alle zwarten, niet blanken nu het blanke ras haten en het af willen maken. Blankenhaat is erger dan je denkt, en het is jammer dat blanken zelf dit ontkennen en erg naief ermee omgaan. deze naiviteit zal hen fataal worden als zij niet tijdig orde op zaken stellen in al hun Avond landen met een blanke meerderheid. Democratisch en vanuit zuiver technocratisch (humaan) oogpunt kan erg veel ( vb vreedzame etnische zuivering) maar de blanke massa's moeten hard optreden nu meteen, anders zijn zij over 26 jaar totaal verloren en voer voor chinese plofvlees hondjes.

dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten

dewanand is offline  
Oud 12 november 2014, 06:30   #38
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Gelukkig kunnen we nog hier wat samen schuilen onder de norm ;soort zoekt soort
de vuile muilekoek is offline  
Oud 12 november 2014, 07:43   #39
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Race baiting, Ferguson komt eraan...
HIER
zonbron is offline  
Oud 12 november 2014, 21:41   #40
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

@ dewanand:

is dit een neefje van Wieroe?

Mahalingam is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be