![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() oei, ben ik mis ?
moest het 2/3 meerderheid zijn? grondwet ? kan zijn , sorry
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang dit niet zo is, kun je in den Belziek niet spreken over een democratie of meerderheid. Maar wel een geveinsde meerderheid. Laatst gewijzigd door giserke : 21 oktober 2014 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
in 1975 werd daar een grondwet voor gestemd u kan daar tegen zijn. dat is uw democratisch recht maar geweld gebruiken om uw gedacht op te dringen aan die meerderheid, dat is wat anders. concreet, welke partijen wilden opnieuw één kieskring en hoeveel hebben die gehaald ? maar in het land van de FGTB telt dit niet. het is de macht van de vuisten die telt. Straks wapens van FN? is maar een klein stapje gezien de jaren 30
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 21 oktober 2014 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Maar over welke meerderheid hebt U het? Er bestaat geen legitieme meerderheid in België, want een Franstalige stem is er 4 Vlaamse waard!
+ U kunt niet stemmen op Franstaligen. Laatst gewijzigd door giserke : 21 oktober 2014 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik stoor me ook aan bovenstaande, maar zal democratisch de meerderheid aanvaarden ik ga geen molotov coctails werpen naar flikken, ik doe mijn ding in het stemhokje
![]() |