![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat betreft Israël en irrigatie. Als de Israëlies de middelen die ze gedurende al die decennia hebben moeten steken in defensie hadden kunnen gebruiken om hun land te verbeteren, dan hadden we nu een heel andere discusie gevoerd.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 november 2014 om 18:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb bitter weinig respect voor de grootste hoop mensen. En dan? Is dat een excuus? Doe eens normaal! Gij leest niet wat ik schrijf. Ik schrijf toch geen Chinees hé? Ik zeg net dat mijn tuin GEEN uitverkoren stukje wereld is! Snapt gij echt de ironie niet? Moet ik er smileys achter zetten? Omdat iemand gelooft in een fabel, moet U maar een heel land in het ongelijk stellen. Wat is dat? Een land in het ongelijk stellen? Waar doe ik dat?? Dat land is trouwens gebaseerd OP die fabel. Wat betreft het Palestijns DNA. Ze zijn zuiverder Joods dan Israelis. De meeste Israelis zijn geen Semieten. Maar afkomstig van Europese bekeerlingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommigen begrijpen het verschil niet tussen land en regen. Het land is beloofd, regen niet. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Hij gelooft in de fabel. 2) Israël heeft weinig regen.
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Dus, waarom laat God het zo weinig regenen in het beloofde land? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie er de humor niet van in.
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk maar voor het slapengaan over er geen Israëli onder je bed ligt
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |