![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kritiek op het bestuur gemengd met humor . Ik had ook andere landen kunnen duiden waar dat tot vervolging kan leiden . Maar dat gaat het aantal beschaafde landen sterk terugdringen . Het aanvaarden en nadenken over die strips en cartoons geeft wél aan dat er overal beschaafde mensen zijn . De mate van cartoons loopt gelijk met de vrije meningsuiting . In Belgie zitten we goed op dat gebied . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In Israël zouden ze u gaan screenen. Onze vriend Maddox die het had over de efficiëntie van de gaskamers en hoe de Duitsers te werk gingen (technisch gezien - niet que moraal, vooraleer men denkt dat Maddox een anti-semiet iss) op dit forum zou er ook niet binnenmogen als ze tijdens "screenings" dat zouden vinden. Erdogan is een halve dictator maar nog nooit gehoord van opposanten van zijn regime die niet meer binnen mochten wegens het maken van kunst, literatuur, betogingen, .. tegen zijn bewind. Bij Israël wordt dit aan de lopende band gedaan. Het land verliest zijn facade als democratie zijnde aan de lopende band. Laatst gewijzigd door Tamam : 2 november 2014 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ik zal zegenen wie u zegenen, en wie u vervloekt, zal Ik vervloeken;" Gen 12:3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En de uitroeingskampen/werkkampen waren niet efficiënt. Dan was het Sovjet goelag systeem net iets beter in elkaar gestoken. En ik ben niet antisemiet, wel anti-idioot. Onwetenheid is te verhelpen, domheid niet.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 2 november 2014 om 14:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Wie zijn de "relidioot" dan? Mensen binnen de gezi beweging tegen het fundamentalistisch bewind van Erdogan - maar desondanks vrije toegang in en buiten Turkije hebben?
Of Erdogan? Verloren moeite om eigenlijk vragen aan u te stellen. Je stelt hier een regime voor als seculier (min of meer waar) en dan naar iets dat op niks, maar dan echt op niks slaat. Of is een gestructureerde gemilitariseerde bewind "relidioot" in uw ogen? Indien je de beweging tegen AKP van Turkije "relidioten" noemt besef je dat je moslim-fundamentalisme ten volle steunt? Wees eens wat duidelijker in uw commentaar. Nu komt die nogal lui over maar ook heel verwarrend. Laatst gewijzigd door Tamam : 2 november 2014 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de aanwezigheid tot rellen en opstootjes kan leiden , is het normaal . De burgemeester van Brussel heeft al verschillende bijeenkomsten verboden . Je kan daar al buitengezet worden als je een Vlaamse vlag draagt . Erdogan , is dat de man die twitter en facebook wil verbieden ? Bestaat er al een strip over de Armeense genocide ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarentegenover, als ik maar 1 persoon wat kennis kan bijgeven, heb ik mijn deeltje voor de wereldverbetering gedaan. Da's beter dan wat gaan protesteren tegen een stuwmeer en sterven aan een traangasgranaat.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien vraag ik me af of er sprake is van meer dan een inreisverbod. Mogen zijn strips er ook niet worden verspreid en gelezen? Want als dat wel mag, wordt hij niet eens monddood gemaakt. Ik kan er in komen dat Israël geen zin heeft om voor de kosten van zijn beveiliging op te draaien.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na het uitroeien van de Koerden begint de exodus van de kaffirs . En dan staat IS op de grens van Griekenland . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Dit is puur racisme. Ik begrijp het wel hoor, dat is tegenwoordig bon ton in linkse kringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij doet zelf niks anders dan dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Big deal? Het is niet alsof Joden nu rellen gaan opstarten of mensen gaan vermoorden omdat één of ander figuur een strip tekent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() De grootste criticasters van Israël op dit forum zijn uiterste linkse en en extreem rechtse figuren. Het houdt de boel mooi in evenwicht.
|
![]() |
![]() |