![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() je mag mij eens 1 leugen zeggen dat in het blok magazine staat geven , bengin alvast maar te zoeken , je zal van een kale reis terugkeren
![]()
#22 | |||||||||||||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Even de uitleg: kort na de tweede wereldoorlog waren er in Italië en Frankrijk een paar "rechtsextremistische" partijen, en die wilden "de vrouw terug aan de haard". Het Vlaams Blok heeft het als eerste partij in België aangedurft om de vreemdelingenproblematiek aan de kaak te stellen. Toen werden ze direct afgedaan als "rechtsextremistisch", en de andere partijen zoeken constant naar redenen om die bewering te staven. Het Vlaams Blok is er zich van bewust dat een gezin in de huidige tijd aan één inkomen nauwelijks genoeg heeft. Beide ouders gaan werken, er is geen tijd voor kinderen (vergrijzing van de bevolking). Om het gezin in eer te herstellen, stelt het Vlaams Blok voor dat de ouder (man of vrouw) die vrijwillig thuis blijft om voor de kinderen te zorgen (en aldus afziet van een beroepsleven) van de staat een opvoedersloon krijgt. Het Vlaams Blok is er zich bewust van dat dit aanbod vooral door vrouwen zal benut worden. En omdat ze dit gezegd hebben, zien de andere partijen er een reden in om te beweren dat het Vlaams Blok "de vrouw aan de haard" wil. Citaat:
Citaat:
En wat betreft de partijstructuur: iedereen die tot de partij toetreedt, dient het programma (waarvoor de kiezer gestemd heeft) te aanvaarden. Want als een politicus zich niet moet houden aan wat de kiezer gekozen heeft, dan is er van democratie helemaal geen sprake. Over onderwerpen waar over in het programma niets specifieks staat, wordt op de partijraad overlegt, en ieder lid van de partij stemt in het parlement wat de meerderheid op de partijraad gestemd heeft. Want als 15% voor het Vlaams Blok stemt, dan dient de stem van het Vlaams Blok in het parlement ook 15% van de bevolking te vertegenwoordigen. Citaat:
Met "drugs" wordt geen alcohol bedoeld, maar eerder cannabis, speed, ... Dat ze voor doodstraf zijn, is dikke zever. Over euthanasie: Citaat:
|
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat baten kaars en bril als de huis niet zienen wil!
![]() Verplicht ze eens allemaal om 1 maand een asielzoeker bij hun thuis op te nemen, ge zult zien hoe vlug ze blok zullen stemmen! |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Laat het Vlaams blok bewijzen dat zij GEEN leugens vertellen en rascistische praat verkondigen, ipv dat wij Vlamingen zouden moeten bewijzen wat zo duidelijk is als maar mogelijk.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#29 |
|
![]() Sommigen zijn er voor anderen zijn er tegen? Maar iedereen heeft het wel gezien. Dus wel degelijk een zeer goede slogan.
En laten we eerlijk zijn: iedereen weet waarom! |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() El Flamon zei :
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() zeer wijs en verstandig ! canabis naast speed... ??!!?!!?? 'k moet hier toch geen vijf blz. ter verduidelijking geven zeker... De jupiler mannen, en de wietsmokers vindt de zeven verschillen !!! Vergeet niet mensen dat het veelal de omgeving is die ervoor zorgt wat jij goed of slecht vindt... Goed of Slecht zijn trouwens lege begrippen die je zelf steeds maar moet invullen... maar aangezien de meesten onder jullie dogmatici zijn... tja... Voor de mannen die blowen : Met bier hoeven ze niet meer te denken, voor de mannen die alcohol drinken : Met een joint kunnen ze alles beter plaatsen 't principe blijft hetzelfde 't heeft allemaal niet echt te maken met de topic, maar 'k vond toch dat er moest op gereageerd worden, want uiteindelijk verliest het vlaams blok duizenden stemmen op die manier ! Misschien een tip voor Mr Dewinter : Iedere vlaming baas in eigen hoofd ! Vergeet niet Mr Dewinter, dat een joint jan met de pet heel rustig houdt... maar 't gevaar is ook dat hij veel in vraag stelt natuurlijk... en dat willen we zeker niet van onze schapen. 't is just, zuipen moeten ze doen, dom blijven is de boodschap !!! Niets mag hun uit hun nietig bestaan doen wakker komen...
![]() |
#31 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#32 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
hoe en waarom ik zo denk is terzijde, niet ?
![]() |
#33 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() In beperkte mate is alcohol gezond. Sigaretten, canabis enz zijn steeds schadelijk
|
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zie ik hier weer dat ge op de man speelt ipv de bal? Argumenten hebt ge toch niet. Ge kunt alleen maar uw opponent belachelijk maken. Laat ons toch eens met rust SS; laat serieuze mensen onder mekaar discuteren en val ons niet lastig met uw steken onder de gordel.
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() Inderdaad El Flamon,
m'n antwoord was dan ook naar het vb gericht... (of de vb'ers) Met zo'n zaken ga ik nooit persoonlijk ! M'n excuses als dit zo overkwam. En Luc Roes, je hebt gelijk jongen... doe nu maar vlug weer dodo
#37 | ||||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Tegen drugs? Wat kan ocharm een jointje aanrichten? Verbiedt dan ook meteen alcohol en tabak, die meer problemen met zich mee brengen een onschuldig jointje. In Nederland is het bewezen dat het met bvb jointjes wel kan, waarom hier niet? |
||||||||
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Bij deze wil ik iedereen uitnodigen die tegen Het Vlaams Blok is om in Antwerpen, Schaarbeek en hier bij ons in Limburg eens effekes te komen logeren. Ge zult rap weten waarom ge op het Vlaams Blok moet stemmen !
|
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de Vlaemsche onafhankelijkheid?
Blijkbaar niet ![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat is meer dan 20 jaar geleden en zelfs als hij ze nu nog tegenkomt, ze zijn ze nog steeds zeer vriendelijk! Het is niet hun schuld dat in andere steden de integratie mislukt is. Trouwens, in Schaerbeek zijn het waarschijnlijk heus niet enkel 'de bruinen' die het bont maken... Waarom denk je dat het VB zo weinig succes heeft in Limburg. |
|
![]() |