![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neenee, dan zeg je op jouw beurt 'Santé'
![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet nog niet met hoeveel ze eigenlijk waren.
Vakbonden overdrijven dat nogal graag. Feit is dat die 80.000 relschoppers niet veel betekenen in het geheel van de democratie. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten moet niemand toch onderhandelen onder dwang, chantage, dreigementen, afpersingen, vernielzucht. De vakbonden mogen juridisch verantwoordelijk gesteld worden voor de daden van hun leden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb vier jaar gestudeerd. Telt dat mee voor mijn pensioen? Ben je statutair ambtenaar, dan telt het diploma mee voor de berekening van de loopbaanduur, op voorwaarde dat het diploma een vereiste was om je baan uit te oefenen. Wie bijvoorbeeld 4 jaar studeerde om in het hoger dagonderwijs een diploma te behalen, krijgt zo 4 loopbaanjaren op de teller. Hoe wordt mijn pensioen berekend? De berekening is een combinatie van je loon en de loopbaanduur, met een maximum loopbaan van 45 jaar. Ben je vastbenoemd, dan wordt het totaal van je jaarlijks pensioen berekend op basis van het geherwaardeerde gemiddelde loon van de laatste 10 jaar. Als je vòòr 1 januari 1962 bent geboren, dan wordt dit nog steeds berekend op het gemiddelde loon van de laatste 5 jaar. Laatst gewijzigd door demonen : 6 november 2014 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, je betaalt de mensen 25euro om naar Brussel te gaan, je geeft ze een gratis treinticket en vooral kilo's jeneverkes om de mensen hun hersenen te benevelen, en zoals he tpast kun je altijd de alcoholiekers overtuigen om als vasallakes voor uw kar te lopen. EN zelfs ondanks die gigantische marketinginspanning waarmee je onder de marktprijs bij uw vrienden van de NMBS de mensen uitnodigt, je geeft de mensen nog eens gratis food... En zelfs met al die voordelen in natura, kom je uit op een fantastische hilarische minderheid van 5% vande leden van de vakbond die bereid zijn hun tijd te verdoen in brussel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer zien we 100.000 betogers tegen moslimterrorisme, massa-immigratie en multicul op straat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom maakt ge van uw zak tegen mij ? Bedank voor die oneerlijkheid uw politiekers van uw oude machtspartijen, en uw politieke vakbonden !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() In den tijd van Dehaene klonk het anders ook al dat we met een hoop inleveringen later "de vruchten" zouden plukken. Dus ik kan de woede en frustratie wel ergens begrijpen, als je na een tiental regeringen steeds hetzelfde liedje moet aanhoren en moet vaststellen dat er na 20 jaar nog geen reet veranderd is met al die "besparingen".
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat de media dat zo massaal gaan promoten als ze nu deden voor deze betoging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Europa taferelen ..... Leve België leve Europa leve de vooruitgang corruptie chaos en leve de ondergang ! Griekse taferelen ...in fase 1.
Voor die gene die nog geloven in de vooruitgang hij komt wel hoor.... beetje geduld en alles komt weer goed de Sint komt volgende maand. ( Wat een toestanden...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voorspel zware tijden voor uw vriendjes in de regering. Het is slechts een kwestie van tijd alvorens de CD&V en MR overstag gaat uit angst zwaar te verliezen de volgende keer. Ik ben eens benieuwd wat voor gevolgen dit zal hebben voor N-VA die mee in bad zit. Laatst gewijzigd door Henri1 : 7 november 2014 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Wij" mobiliseren miljoenen mensen om te gaan werken. Wij mobiliseren onze politiekers om onze overdreven staatsschuld tijdig af te betalen, zodat dit niet op de kop van onze kinderen en kleinkinderen zal vallen. Wij mobiliseren om te werken, om niet in Griekse toestanden terecht te komen. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij vonden onmiddellijk werk. Voor dat "confort" zou ik ipv drie gerust dertien indexsprongen willen ingeleverd hebben. Maar toen waren drie er voldoende. Nu, met de verspilzucht van Verafstoot op ons schuldensaldo, is één (voorlopig en hopelijk) genoeg. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit betekent voor een gemiddelde arbeider 1.000 Euro per maand pensioen! Het laagste pensioen vd Westerse wereld! Dehaene durfde dit stelsel niet doorvoeren voor ambtenaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() De mensen uit de privé hoeven niets meer in te leveren. Hen werd de helft van hun rechtmatig opgebouwd pensioen ontnomen, dat volstaat!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |