![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het maar van horen zeggen hoor, maar in boutade:
in Vlaanderen bepaalt gij uw huwelijksdatum in functie dat ge een zaal vindt voor uw trouwfeest; in Nederland bepaalt gij uw huwelijksdatum in functie dat ge een huis te huur vindt dat gij kunt betalen. Ambtenaren die de huurprijzen gaan bepalen ?? How mannekes, niet met den deze. (en ik bezit geen tweede woning, geen chalet in de Ardennen of waar dan ook, geen appartement aan zee; just mijn eigen kot) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Geldt evenzeer voor spaarboeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Het leuke aan verhuren is dat, als je een beetje pech hebt, de huurder meer dan een half jaar niet meer betaald heeft en dat je ,als hij vertrokken is moet vaststellen dat alleen de buitenramen en buitendeuren nog in het gebouw staan en dat de rest volledig gestript is tot de electrische leidingen toe. Verhuren???????????Nooit vanzeleven meer. Verkopen en gedaan met demiserie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb garages, tot voor kort hield je er wat aan over maar momenteel is dat terug gezakt tot ca. 50%. Dat komt dan bij je pensioen dat erdoor afgeroomd wordt enz. Daarbij komt dat door het forfaitair systeem bij garage verhuring de kosten niet mogen afgetrokken worden, enkel de BTW. Niet moeilijk dat die dan zo min mogelijk onderhouden worden en er geen werk is. De staat loopt gewoon met alles weg. http://www.youtube.com/watch?v=oRw39Ju4xFw Zeker eens open slaan, het is de waarheid door één van henzelf.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het sossen principe is dat die rijke stinkerds genoeg verdienen maar als ze dan het deksel op de neus krijgen zijn ze verontwaardigd en slaan nogmaals de boel kort en klein.
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uiteraard zou deze regel dienen te gelden voor alle spaarproducten. Het toont gewoon aan dat de kleine spaarder het meest getroffen wordt wanneer exotisch hoge belastingen ingevoerd worden om het geld te halen waar het zit. De groten ontspringen de dans, dankzij de middelen (experten advies en andere) die zij hebben om deze te ontwijken. De kleine burger met zijn bescheiden woning en spaarsok blijft de klos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had het ook liever anders gewild, maar als je geen 60.000 Euro op uw rekening staan hebt om het terug in bewoonbare staat te stellen volgens de normen is er geen keuze. Verhalen op de huurders???? Probeer maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer iets belast wordt zijn ook de kosten aftrekbaar. Om de haverklap komt men voor de dag met nieuwe reglementeringen. Zo moet er nu al een tijdje een energierapport zijn om te verhuren. Dikke kul want wat doet die gast die dat komt opmaken? Kijkt of er dubbele beglazing is en vraagt of de muren al dan niet geïsoleerd zijn. Of er dubbel glas in een woning zit kun je vanop 100 meter afstand en meer zelf ook zien en of de muren al dan niet geïsoleerd zijn, aan de hand van het antwoord van de eigenaar als meetstaaf gebruiken, is wel heeeeeel doeltreffend hé. Maar 't kost de eigenaar weer geld. Idem voor het elektriciteitsrapport. Laatst dat ik dat moest laten maken stond er als opmerking bij de gebreken dat de metalen kabelgoten moesten geaard zijn en dat stopcontacten met ringaarding niet zijn toegelaten, terwijl de kabelgoten geaard waren en er zich geen enkel stopcontact met ringaarding in het gebouw bevindt. Dat zou je dan eerst in orde moeten laten brengen om vervolgens te doen herkeuren terwijl het volstrekt in orde was. Twee maal geld dus voor de hond zijn kloten. Met heel Antwerpen maar niet met mij hé. Binnen kort moeten de daken geïsoleerd worden. Bij een plat dak betekend dat, gezien er een bepaalde norm opgelegd wordt dat de isolatie +/- 10cm dik moet zijn, dat ge deze zult moeten aanbrengen bovenop het dak met als gevolg dat dit zal gepaard gaan met een het leggen van een nieuwe dakbedekking. Dus wederom twee maal geld, eenmaal voor de isolatie en eenmaal voor de dakbekleding. Intussen staat er op het programma dat er rookmelders dienen aanwezig te zijn, en zo gaat het maar steeds verder en verder. Wanneer je al deze kosten samen neemt klopt uw rekening zelfs nog niet voor de helft denk ik. Dus, laat ze de boel maar belasten want dan kunnen we al die kosten inbrengen in onze belastingen wat we nu niet kunnen. Overigens zal dan ook, zoals het met iedere andere bron van inkomsten, zo zijn dat men die belastingen mee zal incalculeren in de huurbedragen wat er uiteindelijk op neer komt dat de huren spectaculair zullen stijgen. Laatst gewijzigd door Garry : 12 november 2014 om 03:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is mogelijk, maar heb jij al eens een cursus gaan volgen in Nederland? Heb jij al eens autotaks betaald in Nederland? Nee? Wel mijn beste, prijs je dan gelukkig dat ge niet in Nederland woont. De tijd dat Nederlanders bekend stonden voor het op vakantie gaan met een sleurhut is wel gepasseerd hoor want hun autootjes worden steeds kleiner en kleiner en je ziet ze in het buitenland meer en meer terug opdagen met een volgestouwde dinky toy en een tentje omdat een capabele auto om er een deftige caravan mee te trekken hun veel te duur komt aan rijtaks.
Laatst gewijzigd door Garry : 12 november 2014 om 04:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |