![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt ouderwets maar hoogst origineel Congolees :
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mette? Waarom niet meute? (voor de niet dialect sprekers, eenmeute = een jonge koe.)
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had vroeger ook een vrouwelijke collega die Andrée heette, die was ook niet gelukkig met haar naam want iedereen dacht dat het een mansnaam was. En iemand die Marcelle heette, Marcella is duidelijk een meisje, maar Marcelle - dat vond die ook niet leuk.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb onlangs weer 2 nieuwe geboorteaankondigingen gekregen: een Lilou en een Eron.
Eron vind ik wel goed klinken, maar het is de eerste keer dat ik het hoor, geen idee waar het vandaan komt. Lilou had ik ook nooit eerder gehoord en eerlijk gezegd met die naam zou ik niet door het leven willen gaan! ![]()
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nu wel zo dat metn met de oude namen, de uitspraak lichtjes aanpast.
Zo wordt de vroegere "sjosfien" nu netjes als Joséphine jooseefiene uitgesproken. De max aan leuke kinderpesterij vind je hier : http://www.vernoeming.nl/bizarre-kindernamen-ouders een leuke greep (en die kinderen lopen dus écht rond) Jongens Ar’Chianthony Bossen-Boshen Christiano-D’Angelo D’vinejerreau Djay’D Djessy-Djay Dwigh-Shalaino Eintemaxemilium Helljayson Iwann’nova Jah-Luciëncio Jaylion-D’leh Justice-Jayvhon Ky’an-Eli Le’Johnso LeCurWarren Mar’Djelon Maroah-Jax Pipp-Djo Prince-Eliezer Princeisaiah Q’Shawn Qivánno-Lorenxio Qnaijerick Qshanthony Ray’Quimion Rowen-Layngeleyon Shemièr’vi Shu-Dhjai’Drion Ty’chaero-Jenoah Yroxax Meisjes Cedrixianthley Chanoah-Sky Chyna-J’adore Coco-Mé C’yerlee-Deliyah D’Fiënyi Divainchéliënne Divinnety D’Jayleigh-Ann Djarmania Elpierrine Fay’den-river Ixylainne Jezebel-Djuina J’eviënne Jurkeigh-Leigh Mardy M Queen-ensiellyque Rock-Shenthelly RolliNHCy Sjorzette
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze kinderen heten Adolf en Rudolf.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EN idd, die Lilou....... ![]() Arm kind. Wat gaat dat binnen 60j worden in de rusthuizen? Nu is het Marcelleke, Trezeke, Jean'ke, Georgette'ke..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Supe®Staaf;7406293]Onze kinderen heten Adolf en Rudolf.[/QUOTE
Mijn kinderen hebben klassieke, blijvende namen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderen die ik ken met héél ouderwetse namen (ik werk met kinderen, dus ik ken er veel): Cyprien, Adrien, Gaçien, Barthelémy, Theodule,......ppppffff
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probleem is de uitspraak. De Kikero volgers noemen haar Kirke, de Sisero volgers noemen haar Sirse.
Kirke vind ik niet slecht.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=NieuwNoors;7406592]Mohammed heeft het meest toekomst en doet het al lang.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jefke, Mieke, Treeske, Fritske
De namen van mijn katten |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Onze leraar Latijn was indertijd onverbiddelijk: wie het had over Cesar had prijs, het moest Kajzaar zijn, en Kirkèèèè. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |