![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook aan Waalse kant is men aan het nadenken over de rol van de provincie, hoor. En niet het minst in Duitstalig België waar ze graag een eigen toekomst willen uitbouwen los van het Waals gewest en los van de provincie Luik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 november 2014 om 03:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelukkig houden ze zich bezig met de grote problemen.
Nu Europa nog overtuigen zich om te dopen tot Brabant en alles is in orde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB keert nu terug met 28,8%.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit illustreert nogmaals waar onze politici in deze tijden van bezuiniging mee bezig zijn.
Het creeren van postjes zonder meer. Dat deze wijzegingen veel geld kosten kan hen ook niet deren het zijn immers niet zij die het moeten betalen dat doet de belastingbetaler wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder moeten ze natuurlijk de naam van de provincie niet veranderen, ze moeten ze gewoon afschaffen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit voorbeeld, zijn het niet de politiekers die zich bezig houden met pietluttigheden.
De aard van de provincie verandert, dus kan het nuttig zijn om de naam zodanig aan te passen dat de vlag de lading dekt. Het is pas 'zich bezig houden met pietluttigheden' als men op die overweging teveel commentaar zit te bedenken. Dan is het de pers en de tooghanger - of godbetert de terras-slurper - die zonder gehinderd te worden door kennis van zaken, zijn mening ook moet braken. Hierin voorafgebraakt door de oppositie, die alleen maar haar eigen onbehagen wil vermenigvuldigen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles op de gemeenten en Vlaamse overheid duwen lijkt me gewoon onbetaalbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Zolang dat niet duidelijk is, kunnen de provincies opgeheven worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar zie hier; uit de goedheid van mijn hart zocht ik het al op in jouw plaats: Vlaanderen.be: Bevoegdheden van een provincie Belgium.be: De bevoegdheden van de provincies Citaat:
Laatst gewijzigd door Troubadour : 14 november 2014 om 11:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien ik een vergunning aanvraag in één van de gemeenten die uit de provincie stappen en deze wordt geweigerd bij welke instantie kan ik dan in tegen deze beslissingbin beroep gaan? |
|
![]() |
![]() |