![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al dat geklaag in België mag wel eens ophouden. Het is te koud, het is te nat, het is te warm, het is te lang, te kort, te voos, te stom, te racistisch, te vriendelijk, te achterlijk, te slim, te dit of dat. Het is altijd iets.....
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Dat verwondert me helemaal niet. U heeft totaal geen voeling met onze cultuur. Zwarte Piet is niet zwart owv zijn huidskleur, wel omdat hij door de schoorstenen kruipt om pakjes te bezorgen. Correct links maakt er natuurlijk een rassenkwestie van. Gewoon om hun eigen cultuur te verloochenen. Moderne collaboratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen enkele jaren krijgen alleen de kinderen van VB'ers nog speelgoed van Sinterklaas.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind het raar dat ze problemen hebben met de zwarte helper maar niet met de blanke meester/geschenkengever. Waarom eist hij geen zwarte sint ? Waarom moet de blanke sint cadeautjes geven maar mag de zwarte daar niet (meer) bij helpen ?
Nu ja, het zal me mijn reet roesten welke kleur de sint en zijn paard hebben. Zolang ze de kinderen maar gratispolitiek leren en tot ongeloof brengen wanneer het fantasiewereldje instort. Doe sint maar een tulband aan van mijn part.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. Laatst gewijzigd door Allesstroomt : 15 november 2014 om 04:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() correct en 't is trouwens te vlaams in A'pen, Bt en 'de' Limburg!
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nederlanders maakten zich hiermee al onsterfelijk belachelijk, en dan zijn er altijd wel dwazen bij ons die dat gidsland willen copy-pasten in zijn stommiteiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg misleidende reportage !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Ik begrijp echt nie dat hier zo'n spel over gemaakt wordt. Elk kind weet toch dat zwarte piet zwart ziet omdat hij door de schouw kruipt? Wat heeft dat met huidskleur te maken????
Abu Jaja wil gewoon op een legale manier onrust stoken en onze tradities aan banden leggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af wat die Jajah hier eigenlijk te willen heeft, buiten niets
![]() Terugsturen is de beste optie dacht ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 november 2014 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Neen was eentje van de krant of boekskes hoofdredactrice denk ik ... gezien op Reyers laat tijdje geleden toen ze Movement X kwamen promoten , wat ze soms niet beseffen is dat lichaamstaal alles verraad ... het was beetje gelijk LOVE on TV ( kwam toch zo over )
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch geen probleem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden we?
Piet kan gewoon geen neger zijn: hij krijgt immers geen slaag, hij deelt zelf slaag uit! ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was reeds zo'n betoging in Keulen. In onze media heb ik daarover NIETS gezien of gehoord. Toeval zeker ? ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 15 november 2014 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles kan, maar het is volstrekt onnodig.
Waarom zou je een totaal onschuldige traditie naar de kloten helpen?
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|