![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Als we dan toch over overlast bezig zijn : De rivier De Zenne komt redelijk proper in Brussel binnen en gaat als een stinkende riool Brussel buiten recht Vlaanderen in. Wanneer gaan ze in Brussel hun avfal eens zuiveren. Of zijn enkel de baten voor Brussel en de lasten voor Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 30 september 2004 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() waar is den tijd dat Brussel nog bestuursmensen had gelijk nen hardwerkende sossissendraaier als Polle Panch die vanachter zijn pijpke de teugels in handen had en géén gezever of gezwans door slapjanussen verdroeg..... nu ja als ge als burgemeester ne "clown" aansteld dan is de rest ook maar een "cierk" die kinderachtig gaat dwarsliggen en géén beslissingen durft nemen en enkel maar stokken in de wielen steekt en geuze drinkt niewaar !
![]()
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij niks, jullie ook niks... |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als BHV onverwijld gesplitst wordt, zal er ginder nie veel meer te verfransen zijn ... |
|
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Zijn de Brusselaars soms racisten ? Everytime zegt toch dat ze niets van de Vlamingen moeten weten die Brusselaars...
Als ik zeg dat ik niks van, om maar iets te zeggen, Tunesiers moet hebben dan staan der hier ook wat klaar met hun vingerke om mij als racist te brandmerken....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ben er wel voor om een ijzeren gordijn rondom Brussel op te trekken!!! |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de meeste TV-zenders al begrijpen dat hun plaats in Vlaanderen is, waarom zou het niet het geval zijn voor de Vlaamse parlement en regering? Nee, de tijd waar Brussel een Vlaamse stad was, is definitief voorbij. De Franse zanger Claude Nougaro zong "Il faut tourner la page". Dat is precies wat u moet doen en realistisch blijven. Ik kan ergens begrijpen dat u niet accepteert het feit dat de voertaal in Brussel nu het Frans is. Maar dat is zo en u kan er niets aan veranderen. Spijtig voor u maar geen paniek : 8) er is erger in het leven.8) |
|
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ik zou eigenlijk veel liever hebben dat Vlaanderen een andere hoofdstad zou hebben. Een echte Vlaamse hoofdstad. Brussel was vroeger maar een boereparochie in de tijd toen Brugge en Gent en Antwerpen wereldsteden waren.
Een van die drie verdienen het veel meer om Vlaamse hoofdstad te zijn. En okee als ik mijnen top drie in juiste volgorde mag zetten zou ik kiezen 1. Antwerpen 2. Brugge 3. Gent Brussel mag terug worden wat het geweest is : een gehucht dat net niet verzinkt in het moeras. En als we Brussel afstaan aan Wallonie dan zijn we ineens van een heeeeeeeeel groot probleem vanaf.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Brussel is 9 eeuwen lang een Vlaamse stad geweest, en is dat nu gedeeltelijk nog. Voor de rest heb je verfranste Vlamingen en een goede 40 % allochtonen die arabisch als 1ste taal hebben. Je kan Brussel dan nauwelijks nog een franse stad noemen : als je al Frans op straat hoort, dan zijn dat 9 kansen op 10 Waalse fonctionnaires die te arrogant of te dom zijn om Nederlands te spreken. De voertaal die jij hoort is het fonctionnaire-Waals : na 16h00 hoor je daar niets meer van want dan zijn ze piep ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ik denk dat op termijn de voertaal in Brussel Arabisch gaat worden. Maar troost je Everytime, der zijn erger dingen dan Arabisch leren. Mijne zoon leert het zelfs al een beetje.
Hij kan zelfs al in het Arabisch zeggen : uw moeder heeft 3 pieten. naar 't schijnt een heel populaire belediging die men ons wel eens toezegt in het Arabisch. Maar vandaar dat we Brussel beter afstaan aan diegenen die het zo graag willen, de Franstaligen. Zitten zij met de Arabische problemen in hun stad. en zijn wij der vanaf. Veel plezier in Araburkaxelle...
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Araburkaxelle de nieuwe naam van Brussel binnen pakweg 50 jaar.
Araburka is voor binnen 100 jaar ongeveer.
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Ik moet den Draad eigenlijk gelijk geven, maak Antwerpen maar de hoofdstad van Vlaanderen. Brussel heeft mij nooit koud of warm gemaakt... 't is een grauwe, saaie stad, waar ze op de koop toe alleen maar twee achterlijke, lelijke talen (Frans en Arabisch) spreken ook...
Ge moogt ze dus hebben voor mijn part. ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling