![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Ik weet niet of een samenleving met verschillende godsdiensten dé toekomst is. Persoonlijk zou ik er niets op tegen hebben. Het heeft wellicht ook voordelen. Maar als je kijkt naar de toestand in het Midden-Oosten, waar zowat alle landen verschillende religies herbergen, vrees ik er toch voor. Op termijn (mogelijks eeuwen) is dit volgens mij niet haalbaar. Op zich moet het kunnen, maar er zullen altijd mensen zijn die dat misbruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat meer is, ze trekken ook wat lichamelijk op mekaar Men zou gerust kunnen speken van Abu Weyts en Ben Jahjah. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 november 2014 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ben Weyts wil hier de sharia niet invoeren.
![]() |
#25 |
|
![]() Aboe jahjah zouden ze voor zijn eigen veiligheid en bestwil uit dit levensgevaarlijke onmenselijk onbeschaafd racistische land moeten zetten, terug naar zijn moeder in veilig libanon.
![]() |
#26 |
|
![]() Dus u vindt een doodsbedreiging niet immoreel? Want wat bedoelt u? Dat in bepaalde gevallen een doodsbedreiging 'terecht' is?
Laatst gewijzigd door geertvdb : 17 november 2014 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Abou dinges : "Deze hetze hadden we helemaal niet zien aankomen".
Hij dacht dat na decennia politieke correctheid, een op maat van de islam geschreven gedrocht van een 'antiracisme'wet en cgkr de Vlaming nu wel compleet murw zou geslagen geweest zijn. Compleet verkeerd gedacht jajake. Sharia ratten rol uw matten !
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 17 november 2014 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() De bedreiger van Weyts is reëel. Die van Boe moet nog blijken.
De bedreiger van Weyts deed dat via Bens persoonlijke webstek, Boe heeft ergens een bedreiging gelezen op een internetforum: hij noemt zelfs geen namen van forums waar we het eventueel kunnen nagaan. Merk ik alleen grote verschillen? Of hebben we gewoon te maken met Boe de aandachtshoer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zegt nochtans duidelijk dat de bedreiging op hln.be verscheen, niet eens anoniem. Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 november 2014 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens wie uit serieuze bedreigingen op een forum als dat van HLN. Iedereen kan daar met een muizenklik geïdentificeerd worden. Dat moet echt een dommerik zijn. Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 17 november 2014 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Aboe.
Lees misschien eerst eens rustig de link voor je hier komt brallen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 november 2014 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Nee, ik begrijp geen Nederlands. Gij zijt ook ne slimmerik, hé!
Ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vragen gekregen. Blijkbaar zijn ze 'ambetant'. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door geertvdb : 17 november 2014 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft u meer dan 1 overbodige vraag gesteld? Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 17 november 2014 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel een vraag aan iemand en iemand anders komt tussen en reageert. Maar blijkbaar mag dat niet (waarom is niet duidelijk) en volgt de giftige reactie: Ik veronderstel dat hier iedereen wel in staat is om ZELF te antwoorden. Woordvoerders - en zeker niet die voor zichzelf spreken ipv iemand anders - zijn hier niet gevraagd. Maar wat doet u: toch net hetzelfde, niet? U komt tussen in een discussie voor de persoon 'ZELF' antwoordt. U breekt toch het wereldrecord hypocrisie. Niet? Ik denk het wel, hé. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ziet u echt niet het verschil? Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 17 november 2014 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |