Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2014, 20:23   #21
Lange Limburger
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. sjonge .. gij maakt nogal wat mee zeg .. ik hoop ook dat die werkgever iedere staker een C4 geeft .. kunnen we die mens zijn legendarische ballen eens pletten ..
Praatjes.
Lange Limburger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2014, 09:29   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lange Limburger Bekijk bericht
Armoe troef bij de vakbonden in Limburg. En toch vond De Leeuw de actie 'geslaagd'.
Wat wilt ge ? Zijn volgende buit via de notionele intrest is morgen binnen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2014, 09:40   #23
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

In Heist-op-den-Berg zou een bulldozer ingereden zijn op de stakingspost bij bouwcentrale Michiels.

http://nieuws.vtm.be/binnenland/1172...-een-overzicht

Prachtig. Eindelijk een tegenactie die ik alleen maar kan toejuichen en hopen dat het meer gaat gebeuren. Enkel spijtig dat de stakers niet geraakt zijn (een schram telt niet mee). Ik wacht vol spanning op 08/12 en 15/12. Lekker thuis van in de zetel de laatste berichten volgen. De champagne staat al gekoeld om het gepeupel bezig te zien.

Wat ik op het nieuws het beste vond was de uitleg van een vakbondsafgevaardigde in Antwerpen. Zijn excuus over de soms grimmige sfeer en het bezetten van kruispunten : het zijn havenarbeiders dus wat verwacht je nu? Of met andere woorden het is crapuul dus wat verwacht je nu?

Tof als uw vakbondsafgevaardigden zo over hun leden praten
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2014, 09:43   #24
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
In Heist-op-den-Berg zou een bulldozer ingereden zijn op de stakingspost bij bouwcentrale Michiels.

http://nieuws.vtm.be/binnenland/1172...-een-overzicht

Prachtig. Eindelijk een tegenactie die ik alleen maar kan toejuichen en hopen dat het meer gaat gebeuren. Enkel spijtig dat de stakers niet geraakt zijn (een schram telt niet mee). Ik wacht vol spanning op 08/12 en 15/12. Lekker thuis van in de zetel de laatste berichten volgen. De champagne staat al gekoeld om het gepeupel bezig te zien.

Wat ik op het nieuws het beste vond was de uitleg van een vakbondsafgevaardigde in Antwerpen. Zijn excuus over de soms grimmige sfeer en het bezetten van kruispunten : het zijn havenarbeiders dus wat verwacht je nu? Of met andere woorden het is crapuul dus wat verwacht je nu?

Tof als uw vakbondsafgevaardigden zo over hun leden praten
De burgemeester van Antwerpen zag er wat aangeslagen uit. Het is veel minder uit de hand gelopen dan hij had voorzien. Zijn natte droom om een peleton soldaten over de Meir te sturen is vooralsnog niet voor morgen.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2014, 09:47   #25
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Ik vond het ook ergens wel spijtig dat de politie daar niet met zware maatregelen rellen had moeten uiteen drijven Ik had graag meer spektakel gezien. Zelfs geen gewonde, wat voor een flauwe staking was dat nu.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2014, 10:33   #26
Cheminot
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De burgemeester van Antwerpen zag er wat aangeslagen uit. Het is veel minder uit de hand gelopen dan hij had voorzien. Zijn natte droom om een peleton soldaten over de Meir te sturen is vooralsnog niet voor morgen.
Of een paar agenten en een waterkanon waren al voldoende, vul zelf maar in.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2014, 12:09   #27
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De natte droom van de Brusselse burgemeester, om een peloton extreem-linkse oproerkraaiers te laten marcheren over pussy-mini-agentjes-flikken is daarentegen wel uitgekomen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 25 november 2014, 18:01   #28
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet voor morgen: misschien voor 15 december ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2014, 19:38   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik wil terugkomen naar het onderwerp van de draad.

Zij die het respect eisen op het recht tot staken, zitten daar andere mensen zonder respect voor hun visie te dreigen.

Die mensen die zo afgedreigd worden, kunnen maar op één manier hun ongenoegen daarover laten blijken.
Eens om de zoveel jaar.

.

Oud 25 november 2014, 19:50   #30
Allesstroomt
Gouverneur

Allesstroomt's schermafbeelding

Standaard

Betaal de dubbele zorgverzekering of we draaien u in de bak.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek

"De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats.
Allesstroomt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be