![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() In Heist-op-den-Berg zou een bulldozer ingereden zijn op de stakingspost bij bouwcentrale Michiels.
http://nieuws.vtm.be/binnenland/1172...-een-overzicht Prachtig. Eindelijk een tegenactie die ik alleen maar kan toejuichen en hopen dat het meer gaat gebeuren. Enkel spijtig dat de stakers niet geraakt zijn (een schram telt niet mee). Ik wacht vol spanning op 08/12 en 15/12. Lekker thuis van in de zetel de laatste berichten volgen. De champagne staat al gekoeld om het gepeupel bezig te zien. Wat ik op het nieuws het beste vond was de uitleg van een vakbondsafgevaardigde in Antwerpen. Zijn excuus over de soms grimmige sfeer en het bezetten van kruispunten : het zijn havenarbeiders dus wat verwacht je nu? Of met andere woorden het is crapuul dus wat verwacht je nu? Tof als uw vakbondsafgevaardigden zo over hun leden praten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vond het ook ergens wel spijtig dat de politie daar niet met zware maatregelen rellen had moeten uiteen drijven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Of een paar agenten en een waterkanon waren al voldoende, vul zelf maar in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet voor morgen: misschien voor 15 december ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil terugkomen naar het onderwerp van de draad.
Zij die het respect eisen op het recht tot staken, zitten daar andere mensen zonder respect voor hun visie te dreigen. Die mensen die zo afgedreigd worden, kunnen maar op één manier hun ongenoegen daarover laten blijken. Eens om de zoveel jaar. .
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Betaal de dubbele zorgverzekering of we draaien u in de bak.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |