![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() echo .. echo ... echo .....echo
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Van CVP naar VLD zal je bedoelen
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt dat veel uit?
Feit is dat de tickets dit jaar fors duurder worden. Hoort iemand de jeugd klagen? Ik niet, de tickets zullen weer in een mum van tijd van de hand gedaan worden. Achter 3 minuten begint de race. Wie heeft er 226 euro om te leven als een zwijn van 25 tot 28 juni? Dit jaar 226 euro, verleden jaar 205 euro. Dit is zonder de camping, dit jaar zouden wel een aantal diensten inbegrepen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Over het verhaal van de uittredingsvergoeding heb ik hier in het verleden al bladzijden vol geschreven : slecht, pure graaicultuur die zover ging dat sommigen het als een 'groepsverzekering' gingen voorstellen. Het siert de parlementsvoorzitters dat ze dit ondertussen aangepast hebben naar een normaal gebruik waarvoor het dient. Voor alle duidelijkheid : Janssens is in deze dus ook een graaier. Ik ga het licht niet ontkennen hoor. Voor Chokri ligt dat anders : ik dacht dat het de winst was van meerdere boekjaren die in zijn vennootschap zat, en die hij als dividend opnam ? Lijkt mij niets mis mee te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, het dividend is van na het Pukkelpopdramma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De graaisossen op hun best. En hun collega's maar verontwaardigd doen tegenover iedereen die het horen wil. Ze vinden het vooral zeer jammer dat ze zelf niet meer bij de vetpotten zitten om zichzelf stinkend rijk te graaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het vet is er voor hun vanaf dus ... |
|
![]() |
![]() |