![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut , da' gaat vanzelf zelfs , 1 2 3 & kees is klaar
![]() Awel , dan merk ik ook uit PORSCHE's antwoorden hierover !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() http://www.zelfstandig-verpleegkundige-worden.be
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kind moet regelmatig een medische behandeling van de klasse 3 krijgen. Maar er is geen plaats in een instelling En het kind kan niet naar een ziekenhuis voor de behandeling. Dit gewoon omdat het kind niet rustig kan blijven en de ouders reeds samen met het kind uit de wachtzaal van verschillende ziekenhuizen zijn gezet. Dit terwijl niet de ouders te vroeg waren op de afspraak, maar de behandelende geneesheer te laat was. De laatste keer is mijn oudste dochter met de moeder naar het ziekenhuis gereden met dat kind voor een doorgedreven medisch onderzoek. Afspraak 08.00u op radiologie. Om 09.15u kreeg ik van mijn dochter een telefoon of ik de vader kon gaan oppikken en samen met hem naar het ziekenhuis kon komen, want ze vlogen het ziekenhuis buiten als ze het kind niet rustig en stil op een stoel konden houden. Dat kind van 11 jaar met het verstandelijk vermogen van een kind van 4 jaar moest maar begrijpen dat onderzoeken kunnen uitlopen en het rustig moet zijn in een ziekenhuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Misschien zou het beter zijn de mensen niet meer op tijd verzorgen ... zo wil de politierechter het waarschijnlijk ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Nog levens onervaren zekers ? en nog nooit echt ziek geweest en zal dit zekers nooit worden ? wacht maar uwe echte kanker komt ook nog wel op tijd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |